Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PiotrexP 12:15
 » Sherif 12:13
 » rainy 12:12
 » Wolf 12:10
 » metacom 12:08
 » zibi13 12:07
 » rooter666 12:06
 » Chrisu 12:06
 » ulan 12:06
 » Holyboy 11:58
 » Robek 11:57
 » Magnus 11:50
 » NimnuL 11:44
 » fuzjon 11:41
 » Kenny 11:38
 » emigrus 11:21
 » myszon 11:20
 » ngP 11:11
 » yeger 11:09
 » Killer 11:08

 Dzisiaj przeczytano
 36869 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Czy ktos zna dokladnie na czym polega metoda Polybump w Far Cry ? , garnek 2/05/04 18:39
tylko ze ogólnie to wiem o co chodzi... ale nie wiem jak to sie dzieje ze tak duzo poligonów mozna zastapic z powodzeniam tak małą ilością ?

  1. Pokrótce, zamianą polygonów z oryginalnego modelu 3D, na bump-mapping... , Kenjiro 3/05/04 12:44
    Czyli jest sobie programik, który konwertuje np. 10 tys. polygonów obiektu z Maxa i te miejsca gdzie są nieznaczne różnice wysokości zamienia na zwykły bump-mapping. Jest to dość ładnie pokazane w ichnich demkach technologicznych.
    A można ładnie zamienić dużo polygonów, gdyż wyobraź sobie płaszczyznę na której jest coś chociażby napisane - wystaje nieco ponad płaszczyznę. W pełnym 3D to jest mnóstwo polygonów (każda literka). A teraz zamień to na bumpy i wychodzi tylko jeden polygon (płaszczyzna) i mapa bumpów. Oszczędność oczywista :-).

    pozdrówka
    Kenjiro

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL