Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rainy 23:57
 » Ranx 23:57
 » marekzi 23:57
 » XepeR 23:53
 » yourerck 23:51
 » XTC 23:50
 » Yog-Sotho 23:50
 » Lucyferiu 23:45
 » biEski 23:43
 » buddookan 23:42
 » ham_solo 23:40
 » sztyk 23:34
 » okobar 23:27
 » rurecznik 23:18
 » DrLamok 23:17
 » Kenny 23:12
 » Artaa 23:08
 » PitBull_b 23:06
 » gigamiki 23:05
 » MARC 23:03

 Dzisiaj przeczytano
 51972 postów,
 wczoraj 66716

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

METALLICA METALLICA - i już po koncercie:) , Sith 1/06/04 01:14
Było SUPER! Pokazaliśmy jak się bawi nasz kraj. Świetne supporty (Vader bez Docenta też sobie daje rade, szkoda tylko ze tak krótko:( ). Slipknot zrobili taką rzeź że łoooooooo......:) A metallica...... zagrali takie nagrania ze nigdy sie tego bym nie spodziewał! Super impreza. Full kulturka. Szkoda tylko ze z piciem nie wpuszczali - a potem rzeź z colą:((( Ale sie da przeżyć! Chłopcy z mety obiecali ze do nas wrócą bo sie zaje... bawimy:] I racja! Jesteśmy najlepszą publiką! YEAH!

pozdr!

  1. `,` , spieq-Redakcja 1/06/04 01:40
    Wystarczy posłuchać paru bootlegów - James ma identyczne niemalże gadki na koncertach... Ot, taki z niego dyplomata...

    A koncert pewnie do śmierci... Wspomnienie. Zazdroszczę.

    Dobrych snów.

    To ja, ten słynny emotidestruktor.

    [podążaj za Żółtą Taksówką...]

  2. mie też się podobało , McKania 1/06/04 02:48
    jw.

    config: skóra, fura i coreDuo ;)

  3. taaa, stare gadki Jamesa.. , dawidy 1/06/04 07:51
    Ostatnio tez powiedzial: We'll come back soon, a trwalo to 5 lat :)
    Ale i tak zazdroszcze swietnej zabawy, bo koncerty tej kapeli to prawdziwe SHOW i zaluje, ze nie mogle tego zobaczyc na zywo, mam nadzieje, ze ktos to nagral i szybko znajde to nagranie :P

    102594

  4. no to super , merams 1/06/04 08:23
    i też zazdroszczę i to jeszcze jak!

  5. Fajnie , NimnuL-Redakcja 1/06/04 08:28
    pozazdroscic szczególnie widoku Metallicy .... kiedys juz byłeł ma ich koncercie, rewelacja.

    Ja jednak poluje na AC/DC.

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  6. a byłem byłem, całkiem sympatycznie... , pjfox 1/06/04 08:55
    ((-:
    było nieźle, czad jakich mało
    Nie jestem wielbicielem Vadera i Slipknot'a ale grali dość znośnie ((-:
    co do Jamesa - gadki gadkami, ale dali chłopaki czadu,
    a ci co byli pod sceną (ale w "2" sektorze) to gratulacje za wytrwałość (-:

    co do bootlegów - to widziałem parę osób z różnej maści dyktafonami - więc może się coś pojawi na dniach. (też bym chętnie łyknął)

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. ja nie jechałem , Morgoth88 1/06/04 14:00
    A jaka była setlista? Grali tylko rzeczy z St. Anger czy starsze kawałki też? Przynajmniej się dowiem, ile straciłem na skutek mojej nieobecności :) A i tak jechałbym tam głównie na Vadera... :)

    When it's cold, and when it's dark...
    The Freezing Moon can obsess you

    1. grali troche z St.Anger , pjfox 1/06/04 14:39
      Vader grał 30min tylko

      taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    2. silwuple: , BENY 1/06/04 18:15
      Blackened
      Fuel
      Harvester Of Sorrrow
      Welcome Home (Sanitarium)
      Frantic
      For Whom The Bell Tolls
      I Disappear
      St. Anger
      Sad But True
      Creeping Death
      Battery
      --------
      Wherever I May Roam
      Nothing Else Matters
      Master of Puppets
      One
      Enter Sandman
      --------
      Leper Messiah
      Seek And Destroy

      nie wiem, czy bisy jakies byly... Tyle wiem na 100%
      Ech, Dhoine mieszka jakies 500m od stadionu... On w domu niemal mial koncert, z czego na biezaco zdawal mi relacje na GG :D W kilku blokach obok, jak mi mowil, w tych najblizej stadionu nie dalo sie wejsc na jakies 5 pieter od gory :) Tyle luda bylo :D Ele nawet stamtad bylo widac wiare i wielkie ekrany . . . Zaluje ze nie bylo mnie wsrod tych kilkudziesiaciu tysiecy szczesliwcow . . .

      / Najlepsza sygnaturka /
      / to brak sygnaturki /

      1. sanitarium nie grali , pjfox 1/06/04 18:44
        zapamiętałbym

        taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      2. merci - Beny & Erazor :) , Morgoth88 1/06/04 18:50
        Trzeba się zacząć rozglądać za bootlegiem z koncertu :)

        When it's cold, and when it's dark...
        The Freezing Moon can obsess you

      3. te kolega zrobiłeś ładne ctrl+c/ctrl+v ze stronki jakiejś, ale ze złego koncertu , McKania 1/06/04 19:52
        błędy w paru pozycjach, sorry

        config: skóra, fura i coreDuo ;)

        1. te kolega , BENY 1/06/04 20:06
          oczywiscie ze kopy i paste :)
          Nie bylem na koncercie, ale z tego co mi podawali, to MIALA byc lista utworow na tym koncercie. Nigdzie nie napisalem, ze to z glowy bylo. Tyle sie dowiedzialem i chcialem podzielic sie informacja. A myslalem, ze faktycznie sie zgadza, bo jak gadalem z Dhoinem na GG podczas koncertu "za oknem" przez ten czas okolo 5-6 utworow sie zgadzalo co do joty.

          / Najlepsza sygnaturka /
          / to brak sygnaturki /

          1. nie no ok, ale podajesz to gościowi jako setlistę z koncertu w chorzowie, a tam była inna , McKania 1/06/04 20:49
            a co do ctrl c/v to się wogóle tego nie czepiam, po co pisać z głowy jak są stronki z tym

            ale robisz go chamsko w balona - i tu jest Twoja wina! :)

            a setlista zapodana przez sitha troche nizej faktycznie je ok

            config: skóra, fura i coreDuo ;)

  8. z st.anger , ErAZoR 1/06/04 17:40
    byla tylko tytulowa i frantic, poza tym sporo czarnego albumu - enter sandman, sad but true, wherever i may roam, nothing else matters. Z tych co jeszcze pamietam - seek&destroy,the four horseman, for whom the bell tolls, fade to black , creeping death, master of puppets , battery , blackened , one, dyers eve ,king nothing , load , no leaf clover i na wejscie ecstasy of gold.

    pozdr i zaczynam szukac nagran i zdjec.

    IQ 95@133 at 40 %

    1. poprawka , ErAZoR 1/06/04 19:45
      nie bylo for whom the bell tolls .

      IQ 95@133 at 40 %

      1. a load to co to za piosenka? , McKania 1/06/04 19:51
        jw.

        config: skóra, fura i coreDuo ;)

        1. chyba koledze chodziło , pjfox 1/06/04 20:38
          o fuel - z płyty load (-:

          taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

          1. dokladnie , ErAZoR 1/06/04 20:51
            jeszcze ,ze mnie ze zeszlo cisnienie :)

            IQ 95@133 at 40 %

    2. Jak coś znajdziesz to daj znać! , Sith 1/06/04 20:44
      Oto setlista z chorzowa:
      Blackened
      Fuel
      The Four Horsemen
      Fade To Black
      Frantic
      King Nothing
      No Leaf Clover
      St. Anger
      Sad But True
      Creeping Death
      Battery
      --------
      Wherever I May Roam
      Nothing Else Matters
      Master of Puppets
      One
      Enter Sandman
      --------
      Dyers Eve
      Seek And Destroy

      Mogę ją potwierdzić - sam stałem prawie pod sceną:] Ostatnie dwa nagrania to były właśnie bisy. Jak widzicie znajdują sie na tej liście dwie perełki:] Jedną dostaliśmy za świetne zachowanie - przynajmniej ja sobie tak to tłumacze:] Do tego Kirk zagrał świetne solo... wspaniałe! Co do vadera - zagrali dokładnie 22minuty i dźwiękowcy zrąbali sprawe... Nie będę opisywał bo szkoda gadać, ale mimo to mi sie podobało. Postanowiłem sie wybrać na ich koncert:]

  9. mam 1 godzine na Dv , maras 1/06/04 21:21
    sama metallica ,udało nam sie przemycić kamerkę.Koncert był super tylko Sleepknot to totalne nieporozumienie.

    Dupa panie Edziu !

    1. Moglibyśmy sie jakoś zgadać? , Sith 1/06/04 21:43
      zależałoby mi na tym bardzo:) Jak Wam to wyszło? I jak przemyciliście? Z aparatami nawet było różnie...

      1. będę zgrywał na DVD-R , maras 2/06/04 19:07
        w tym tygodniu powinienem się z tym uporać.

        Dupa panie Edziu !

  10. Koncert rozwalił mnie na atomy , Tony Soprano 1/06/04 23:19
    METAL UP MY ASS !! :D
    Spodziewałem sie wielkiego widowiska ale to co zobaczyłem wczoraj w Chorzowie pozostanie na zawsze w pamięci.
    MASTER !! MASTER !!
    James: "Be patient....... it will come"

    Masakra :))

  11. bylo super , xmac 2/06/04 00:18
    nawet vader 'dal rade' ;_)

    dual&mobile power
    XMAC

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL