Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Mateusz00 04:33
 » Kenny 04:14
 » Kosiarz 03:24
 » pawel1207 03:17
 » ptoki 03:02
 » selves 02:58
 » Mario2k 02:52
 » PCCPU 02:41
 » rainy 02:35
 » Brauni 01:44
 » pwil2 01:36
 » adolphik 01:35
 » maddog 01:26
 » cVas 01:22
 » Wolf 01:22
 » mirek190 01:11
 » Baraka 01:11
 » luckyluc 01:07
 » Pinokio.p 01:06
 » Zibi 00:59

 Dzisiaj przeczytano
 3861 postów,
 wczoraj 24987

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Gdzie kupic Pioneer 16X DVD-121 Tacka - sklep internetowy? , mass 1/06/04 12:38
Szukam i wiekszych niestety nie maja (na zamowienie).
Jaki sklep mozecie polecic.

pozdr.

.............

  1. np. tutaj , chris_gd 1/06/04 12:43
    www.esc.pl cena 169zl.

    Pozdrawiam

  2. ale nie wiem czy maja , chris_gd 1/06/04 12:45
    swoja droga moze warto zastanowic sie nad oshiba 16x48x (SD-M1802) kolega ostatnio kupil i jest bardzo zadowolony
    czyta wszystko DVD-r, DVD+r i zwykle CDki takze bez problemu

    Pozdrawiam

    1. pionek najlepiej czyta DVD , mass 1/06/04 12:53
      zdecydowalem sie na niego.

      Co do sklepu ,kupowales juz moze cos u nich? bez problemow?

      pozdr.

      .............

      1. ale kijowo czyta cd-r/cd-rw , turzol 1/06/04 13:00
        moj dwuletni Pionek niestety ma powazne problemy z cd-r, a cd-rw nie czyta juz od roku :/

        trance addicted
        :B ::KX:: ::ASIO Otachan::

        1. a jaki , mass 1/06/04 13:10
          model posiadasz?

          .............

          1. Pionek 117-LJ Black , turzol 1/06/04 14:49
            tak jak pisalem wyzej, naped umiera - cd-rw nie czyta wcale a dvd+/-r/rw juz nie wspominam...

            trance addicted
            :B ::KX:: ::ASIO Otachan::

      2. tylko tam kupuje, zreszta sporo osob z TPC cos tam kupowalo , chris_gd 1/06/04 13:05
        i opinie zawsze bardzo dobre
        no i ceny maja bardzo przystepne, jesli chodzi o 3miasto to ESC i GRAL maja ceny najnizsze ale GRAL to ja nie polecam bo u nich to roznie bywa (przewaznie gorzej bywa)

        Pozdrawiam

        1. ok dzieki , mass 1/06/04 13:10
          j.w....

          .............

        2. GRAL odradzam, ESC polecam , pol150257 1/06/04 14:07
          nic wiecej nic dodac (w archiwum cos na ten tetmat juz bylo)

          1. nic dodac nic ujac , pol150257 1/06/04 14:07
            123

      3. Przez pierwsze trzy miesiące. , PKort 1/06/04 16:22
        potem chodzi wolno i głośno - jak traktor

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

  3. a tak wogole tez odradzam tego pioneera , pol150257 1/06/04 14:12
    mam starszy model beztackowy i nie dosc ze mega glosny (juz liteon 48246K cichszy od niego) to beznadziejna korekcja bledow zarowno w DVD i jak i CD. Nie wiem kto ci naopowiadal ze maja dobra korekcje bledow ale to sa bajki.

    Bierz Toshibe zaoszczedzisz 40 pln poza tym.

    BTW to chyba nie warto kupowac czytnikow do kompa tylko od razu DVDRW...

    1. naped dvdrw , mass 1/06/04 15:41
      juz posiadam :) dzieki za info

      .............

  4. to swoja droga, DVDRW 380zl. + -, Vakoss DVD-r 3.30zl. :) , chris_gd 1/06/04 14:32
    to naprawde sie oplaca

    Pozdrawiam

    1. tylko ze liteon nie pali jak trzeba tanich nosnikow , pol150257 1/06/04 15:57
      i dlatego nie kupie DVDRW tej firmy (chociaz CDRW robia dobre)

      1. no nie zgodze sie, wypalilem u sasiada okolo 30 dvd-r Vakoss , chris_gd 1/06/04 17:29
        i wszystkie smigaja jak trzeba

        Pozdrawiam

        1. w moim przypadku 851S zle nagrywal na mediastorah... , pol150257 1/06/04 17:48
          za 3,69 (teraz juz chyba 3,00pln w carreshicie) byly same problemy z czytaniem ich w innych czytanikach.... dopoki nie nagralem z nizszym indexem predkosci (czyli 2x)

          W nagrywarce czyta a poza nia nie za bardzo.

          Nie bylo problemow tylko z drozszymi plytami w ktorych moglem nagrywac na tym liteonie bez problemu z gwarantowanym indexem predkosci.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL