TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Nie działa neostrada- nie wiem dlaczego , digiter 5/07/04 18:07 Kilka dni temu przestała mi chodzić neostrada. W kilka godzin później rozwalił mi się modem do neostrady - może to był zbieg okoliczności. Miałem modem Siemensa Xpresslink ( podłączany do karty sieciowej) i rozwalił się w nim zasilacz. Po 3 dniach przynieśli mi z TPSA ten sam model- tyle że nowy. Podłączyłem wszystko- wszystkie 3 diody w modemie palą się na zielono- co oznacza że: 1. modem działa 2. łączy się z siecią TPSA. 3. Łączy się z kartą sieciową komputera. Niestety neostrada nie działa ! Dzwoniłem do TPSA i powiedzieli mi że zrestartowali porty i u nich wszystko jest OK. Nawet zainstalowałem jeszcze raz WinXP- i niestety neo nie działa. W karcie sieciowej mam wszystkie opcje ustawione na domyślnie. Co najciekawsze mój login i hasło działają u kolegi na neostradzie w innym mieście.
Gdzie może tkwić błąd- czy to TPSA nawala czy ja mogłem coś przeoczyć- może komuś już to się zdażyło. Każda porada będzie mile widziana.
Cały czas pojawia się błąd 678 (wybrany numer nie odpowiada).Piszcie do mnie per ty z małej litery - sprawdz sieciowke , gorky 5/07/04 18:41
ja bym tutaj obstawial... - miałem podobnie , OzA 5/07/04 19:32
przez 7 dni praktycznie nie miałem Neo. Mam SAGEM na USB. Pięknego wieczoru zerwało mi połączenie. Połaczyłem ponownie, login hasło - wszystko OK ale transfer 0. Coś tam jakieś pakiety odbierał, Ping do Onet i WP działał na poziomie 30ms ale żadna strona, GG, ICQ, Outlook nic nie działało. Po 7 dniach i kilkunastu próbach interwencji pod numer 0800 102 102 Neo zaczęło śmigać. TPSA twierdzi, że u nich nic nie było i że oni nie winni, ja nic nie przeinstalowywałem a znów zaczęło działać więc też nie jestem winien. Jest jednak jeden dynks!!!
Moje połączenie nie ma jak do czasu awarii 640kbps tylko teraz 748kbps. Domniemam, że mogło to mieć związek ze zwiększeniem prędkości co obiecywali, że zrobią do końca lipca. Proponuję uzbroić się w cierpliwość ale zadzwonić pod 0800 102 102 i zgłośić reklamację. Oni podają numer zgłoszenia i jak znów zacznie Ci działaś NEO zadzwoń na Błękitną linię i odwołaj się na numer zgłoszenia reklamacyjnego by odliczyli Ci od abonamentu dni "nieistnienia w sieci" w następnym rachunku.
PozdrawiamI sniffed Coke...
but the ice cubes
got stuck in my nose |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|