Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ToM78 22:50
 » Kool@ 22:48
 » doxent 22:44
 » tian 22:41
 » zibi13 22:41
 » Logan 22:38
 » Tomasz 22:37
 » Chrisu 22:33
 » XepeR 22:29
 » Wolf 22:27
 » wrrr 22:22
 » DJopek 22:15
 » rainy 22:11
 » bajbusek 22:11
 » Wedelek 22:09
 » siwydym 22:08
 » ManiusNG 22:01
 » xpx 21:58
 » Rafael_3D 21:45
 » rulezDC 21:43

 Dzisiaj przeczytano
 36879 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] heyah - a miało być tak pięknie , masta killa yoshi 9/07/04 00:05
ręce opadają :(

http://www.allegro.pl/...459&type=fb_recvd_neg

born to emerge

  1. Dlaczego dałeś linka tylko do negatywnych komentarzy ? , digiter 9/07/04 00:55
    przecież pozytywne to zdecydowana większość.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. heh , d-a-x 9/07/04 01:02
      ale jak gość ma tyle negatywów to i tak bym nic od niego nie kupił :/

      Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
      uciekam goń mnie!

    2. (LOL) 228 pozytywów względem 48 negatywów , Carat 9/07/04 20:00
      to napewno nie jest zdecydowana większość.
      To daje stosunek ok 5:1 czyli na 5 zadowolonych klientów 1 jest niezadowolony z transakcji.
      Ja na ok. 100 zadowolonych klientów mam 1 niezadowolonego i to w dodatku ewidentny przypadek zabawy na Allegro.

      1. no ale jakby nie patrzeć... , XTC 9/07/04 20:03
        taka user (znana mi firma) "FUTURE1" choćby...
        mają też negatywy - ale są tam wyjaśnienia...
        bo czasami nic nie poradzisz - buraków dużo "za długo czekałem" ...

        Linux

        1. 28 negatywów na 6194 pozytywów , Carat 9/07/04 20:16
          to chyba o czymś świadczy, a ci z Heyah zdążyli zarobić 2x tyle nagów a pozytywów mają kilkadziesiąt razy mniej.

          Negi się zdażają ale chodzi o to w jakim procencie i za co, bo czasem znajdzie się dziwny klient, w przypadku Heyah widać, że ewidentnie olewają klienta, że to nie jest tzw. wypadek przy pracy.
          Chcieli zarobić na aukcjach a zrobili sobie antyreklamę

  2. do d..py heyah , Deus ex machine 9/07/04 07:53
    kupilem ojcu ten pasc, i co dzienni przychodza mu SMS z goracym tematem - niekt tego nie zamawial i nie mazna tego wylaczyc - jeszcze troche i ojcu POPa kupie nowego, bo naszczescie do numeru przywiazany nie jest. PS. dochodza problemy z polaczeniami, poprostu czasem odmawia wykonania polaczenia, kiedy z mojego plusa wszystko dziala ok.

    "Uti non Abuti"

    1. musisz , martinezz 9/07/04 08:44
      wyłączyć w opcjach tela wiadomości sieciowe i po sprawie

      vaio fz11l

      1. nokia 5110 , Deus ex machine 10/07/04 00:27
        nie ma takich opcji .-)

        ale dzieki przeloze do innej i wylacze

        "Uti non Abuti"

        1. na pewno? , martinezz 10/07/04 14:48
          w Wiadomości/Ustawienia wiadomości lub wiadomości sieciowe - powinna gdzieś tam być deaktywacja tej usługi

          vaio fz11l

  3. Ja tam nie narzekam ... , Muchomor 9/07/04 08:48
    ... miało być tanio i jest. Kłopotów z połączeniami nie mam.
    Te komentarze odnoszą się do allegrowej działalności a nie działań operatorskich.
    Jak za długo nie zareagują na nowego popa to się przeniosę - nie jestem specjalnie przywiązany do żadnego z nich więc liczy się tylko rachunek ekonomiczny - zero sentymentu.

    Stary Grzyb :-) Pozdrawia
    Boardowiczów

    1. dział techniczny , Carat 9/07/04 20:03
      to zupełnie inna broszka ale dział sprzedaży jest równie istotny, bo klient jest pamiętliwy i jeżeli zostanie wyjątkowo źle obsłużony to następnym razem może nie skorzystać z usług firmy X nawet jakby miała niższe ceny na usługi.

      Przejdź do Nowego POPa, będzie jeszcze taniej ;)

  4. Nice ;D , Riker 9/07/04 11:56
    "TOTALNA KUTASÓWA!!!!!!WYGRAŁEM AUKCJE 27MAJA I DO TEJ PORY ANI ME ANI BE!!HEYAH=H...CH.DZIĘKUJĘ."

    Wow pierwszy raz spotykam się z tak ciekawym określeniem "kutasówa" lol :). Posiadam heyacha od jakichś 2 miehów i jak na razie nie narzekam. Jeśli chodzi o sprzedaż na allegro to faktycznie w przypadku takiej firmy ilość negatywnych oraz neutralnych opinii (w stosunku do pozytywnych) mocno zastanawia...

    Pozdrawiam
    Riker =/\=

    1. rotfl , Auror 10/07/04 20:19
      :-)))))

      "totalna kutasów" :))))) to mnie zabiło LOL

      portnicki.com
      +++++++++++++
      portnicki@gmail.com

  5. Przeciez jest nowy pop... , Grolshek 9/07/04 13:09
    ...olac jasniepanstwo...

    ***** ***!!!

    1. dokładnie... , Carat 9/07/04 19:52
      gdy Heyah wchodziło na rynek, chciałem nabyć 2 numerki, podałem dane na stronce, chjce zapłacić ale wywala mi komunikat, że sa problemy i nie mogę kupić numerów. To zadzwoniłem na infolinie gdzie powiedzieli mi abym najlepiej napisał maila z opisem sprawy, wypełniłem stosowny formularz ze stronki i...
      Minęło już kilka łądnych mięsięcy i żadnej odpowiedzi z Heyah.

      Stwierdziłem, że skoro Oni mają Mnie w d... to ja ich też będę miał gdzieś i poczekam aż POP zrobi konkurencyjną ofertę.
      W końcu się doczekałem i ofertę Heyah mam w głebokim poważaniu, obsługa klienta na najniższym poziomie, conajmniej tak kiepsko jak w TPSA albo jeszcze gorzej :P

  6. a tak wszystkim to powiem , masta killa yoshi 9/07/04 14:35
    z własnego podwórka, że jak to zwykle bywa kwiatki wychodzą po czasie hle hle
    moja kumpela wysyłał do chłopaka do Norwegi sms i się okazało, że z Heyah za 1 sms płaci do Norwegi bodajże chyba 1,50 czy jakoś tak

    born to emerge

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL