Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ligand17 12:03
 » alien1 12:02
 » ReMoS 12:02
 » dugi 12:02
 » KHot 11:50
 » Pio321 11:50
 » hokr 11:44
 » rooter666 11:41
 » matali 11:38
 » esteban 11:26
 » Kool@ 11:26
 » Wojtekar 11:17
 » siwydym 11:11
 » Syzyf 11:07
 » Star Ride 11:04
 » Katoda Lt 11:02
 » Artaa 11:01
 » bajbusek 10:56
 » rainy 10:53
 » Irix 10:49

 Dzisiaj przeczytano
 36889 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Engine 3d w c++ Builderze (OpenGl) , coolman 18/08/04 12:16
Opanowalem juz wzglednie OpenGla, tylko c++ bulider'a troche nianiedbalem. Chcialbym odczytac plik *.txt w ktorym bede zapisane wartosci xyz obiektow,a nastepnie przypisac do zmiennych _x,_y_,_z. Ma ktos pomysl albo namiary jak to zrobic ?

http://jet.blog.pl

  1. W sumie najprosciej chyba bedzie , Jolo 18/08/04 13:34
    stworzyc obiekt klasy TStringList o nazwie np Lista i następnie wykorzystać metodę tej klasy LoadFromFile, czyli np. Lista->LoadFromFile("plik.txt"). Potem masz swobodny dostęp do kolejnych linii z pliku poprzez Strings - Lista->Strings[nr linii], a z linii już wyłuskasz wartości. Piszę głównie w delphi, ale z tego co pamiętam TStringList też w C++Builderze jest...
    Po użyciu nie zapomnij zniszczyć obiektu Lista, żeby pamięci nie zajmował :o)

    jest tak nudno, że zaczyna to być
    ciekawe...

    1. ___ , coolman 18/08/04 15:35
      Dzieki znalazlem cos o TStringList,okazuje sie ze to dosc dobry komponent :)

      http://jet.blog.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL