Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowo¶ci
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Liu CAs 11:16
 » Strik 11:16
 » RoBakk 11:15
 » Bitboy_ 11:15
 » maddog 11:15
 » adolphik 11:15
 » Okota 11:13
 » JE Jacaw 11:12
 » ALBERT 11:12
 » jafar 11:11
 » Remek 11:11
 » komisarz 11:09
 » XTC 11:09
 » Hitman 11:08
 » ligand17 11:07
 » malyy 11:04
 » Artaa 11:03
 » Wojski 11:00
 » cVas 11:00
 » Tomasz 11:00

 Dzisiaj przeczytano
 10930 postów,
 wczoraj 22935

 Szybkie ładowanie
 jest:
wył±czone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O ¦ Ć
    

Dzielenie dysku na parycje - NTFS , petropanko 1/09/04 07:47
Wczoraj składałem kompa z koleg±. Ale nie mieli¶my flopa, więc tylko sformatowałem dysk (bez podziału na partycje) z płyty WinXP. Teraz pytanie - jak podzielić dysk sformatowany w systemie NTFS aby nie utracić Windy i całej reszty zainstalowanej na poczatku (to jeszcze sprawdzę) dysku? Czy będzie mi potrzebny jaki¶ program?
BTW Czy już podczas instalowania WinXP można było podzielić ten dysk? Nic takiego nie mogłem znaleĽć.
Dzięki!

-petropanko-

  1. Partition Magic 8 , Artaa 1/09/04 07:50
    121334

  2. Partition Magic , Killer 1/09/04 08:05
    ale nie polecam od wersji 1 do 8 i pewnie jeszcze dalej zawsze się co¶ pier.... wcze¶niej czy puĽniej :((

    Krew jego dawne bohatery
    A wzrost jego metr czterdzie¶ci i cztery

    1. Dzięki... , petropanko 1/09/04 08:16
      Mam chyba Partition Magic (jak±¶ starsz± wersję) na płycie z softem dokładanej do mojego Solteka Sl-75frn2-l.

      -petropanko-

      1. uwazaj na starsze wersje , masza 1/09/04 10:54
        bo cos gdzies ktos kiedys tu pisal, ze nie obsluguja w pelni NTFS-a

        Pozdrowionka !!!

  3. Tak juz podczas , krogulec 1/09/04 08:07
    instalacji win xp mogles podzielic dysk na partycje, tylko nie wiem czemu zostaje zawsze wtedy nie przydzielone 8MB. Na przyszlosc proponuje sciagnac sobie Hiren's Boot i przed instalacja przy jego pomocy dzielic dysk

    1. tez mnie to awsze zastanawia , masza 1/09/04 10:57
      moze to jakas dodatkowa informacja o partycjach..hmm
      ja keidys usunałem to 8MB (linuxowym programem do partycji)

      i Windows zglupiał...nie widzial wsyztskich dyskow (ale tylko w menedżerze partycji)...normalnie w esplorerze wsyztsko widzial...(tzn C,D,E itp.)
      W zarz±dzaniu dyskami pokazywalo glupoty...tj np. tylko ze mam dysk jeden C.

      Po preinstalowaniu systemu na czysto bylo wsio ok. :)

      Pozdrowionka !!!

    2. To jest rezerwa na dodatkowe dane , Master/Pentium 1/09/04 11:33
      np. konwersję do dysków dynamicznych. Lepiej zostaw. Przy 40 GB 8 MB nie czyni różnicy.

      Nie ma tego złego , co by się w gorsze
      obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
      wł±cz komputer :-)

  4. ja ci proponuje dac na system... , john565 1/09/04 08:09
    8-10 giga, ale to pewnie w zalezno¶ci op dptrzeb, moim zdaniem to 8-10 gb na system to takie optimum,

    http://muzyka.pinger.pl/tags

    1. mam 5GB, a wolnego 2.5GB , J@rek 1/09/04 08:34
      ...

      Poradniki
      http://ubuntu.freesoftware.cba.pl/1404.html
      http://elementaryos.freesoftware.cba.pl

  5. uzyj dodatkowego dysku , Ranx 1/09/04 17:05
    a nie PM. niby ryzyko male a mozna sie niezle zdziwic. wiec po co? i warto wyrabiac dobre nawyki z backupami danych.
    jak masz np 2 partycje to ghosta systemu na druga i potem spokojnie te dane przerzucac miedzy partycjami a partycje kasowac i zakladac np ranishem. do kopiowania danych z NTFSa pod "dosem" polecam komplecik hirens'a do znalezienia w archiwumie.
    PM kupa.

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL