Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Artaa 18:53
 » PeKa 18:48
 » Ramen 18:48
 » tuptun 18:46
 » P@blo 18:42
 » Paweł27 18:41
 » DYD 18:40
 » jenot 18:39
 » KHot 18:39
 » petropank 18:38
 » Chrisu 18:37
 » GLI 18:30
 » Robek 18:28
 » b0b3r 18:23
 » ligand17 18:22
 » resmedia 18:13
 » Dexter 18:12
 » john565 18:11
 » fiskomp 18:09
 » Brauni 18:08

 Dzisiaj przeczytano
 41105 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Gry] Kropki w miejscu łączenia się tekstur. , Magnus 3/09/04 20:47
Czy to jest normalne że występują takie kropki http://www.magnus.lama.net.pl/temp/kropki.jpg w miejscach łączenia tekstur?
Mam Radeon 9800se, tak samo było na R9100.

  1. wyglada jak efekt , Franz 3/09/04 20:57
    zbyt duzej temperatury ;]

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

  2. Tez tak mialem na Radeonie 8500/9100 , NimnuL-Redakcja 3/09/04 21:50
    teraz na innym Radeonie 8500 tez tak mam . . . ten typ tak ma chyba ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  3. nie pozbedziesz sie tego , rapra 3/09/04 22:44
    przyzwyczaj sie

  4. nie mam tego , Franz 3/09/04 23:44
    na 9100 wiec nie o typ tu chyba chodzi?

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

  5. Mialem tak kiedys na voodoo banshee w TR3 :))) , Wolf 3/09/04 23:44
    Serio...
    Ani na radku 8500, ani 9800pro tego nie zauwazylem...

    Vey iz mir!

  6. Tak działa akceleracja 3D w ogóle, więc nie ma się czym przejmować... , Kenjiro 4/09/04 00:38
    A dokładnie chodzi o prosty błąd zaokrąglenia przy kreśleniu odcinka, który pod niektórymi kątami potrafi się różnić o 1px od odcinka rysowanego "niby" o 1px wyżej/z boku/itp. Odcinki to oczywiście brzegi rysowanych polygonów.
    Tak więc proponowałbym nie przejmować się tym efektem, tym bardziej, że eliminacja tegoż należy bardziej do gestii twórców produktu 3D (gry), niż sprzętu.

    pozdrówka
    Kenjiro

    1. dzięki , Magnus 4/09/04 11:12
      uspokoiłeś mnie tym.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL