Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Sherif 13:05
 » mravel 13:04
 » Kenny 13:03
 » Visar 13:01
 » gigamiki 12:57
 » XepeR 12:54
 » AdiQ 12:54
 » zibi13 12:53
 » Druzil 12:50
 » Artaa 12:48
 » Liu CAs 12:35
 » ulan 12:26
 » PiotrexP 12:15
 » rainy 12:12
 » Wolf 12:10
 » metacom 12:08
 » rooter666 12:06
 » Chrisu 12:06
 » Holyboy 11:58
 » Robek 11:57

 Dzisiaj przeczytano
 36900 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Gry] Kropki w miejscu łączenia się tekstur. , Magnus 3/09/04 20:47
Czy to jest normalne że występują takie kropki http://www.magnus.lama.net.pl/temp/kropki.jpg w miejscach łączenia tekstur?
Mam Radeon 9800se, tak samo było na R9100.

  1. wyglada jak efekt , Franz 3/09/04 20:57
    zbyt duzej temperatury ;]

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

  2. Tez tak mialem na Radeonie 8500/9100 , NimnuL-Redakcja 3/09/04 21:50
    teraz na innym Radeonie 8500 tez tak mam . . . ten typ tak ma chyba ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  3. nie pozbedziesz sie tego , rapra 3/09/04 22:44
    przyzwyczaj sie

  4. nie mam tego , Franz 3/09/04 23:44
    na 9100 wiec nie o typ tu chyba chodzi?

    Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
    Niedługo nas z ujni europejskiej
    wyrzucą.

  5. Mialem tak kiedys na voodoo banshee w TR3 :))) , Wolf 3/09/04 23:44
    Serio...
    Ani na radku 8500, ani 9800pro tego nie zauwazylem...

    Vey iz mir!

  6. Tak działa akceleracja 3D w ogóle, więc nie ma się czym przejmować... , Kenjiro 4/09/04 00:38
    A dokładnie chodzi o prosty błąd zaokrąglenia przy kreśleniu odcinka, który pod niektórymi kątami potrafi się różnić o 1px od odcinka rysowanego "niby" o 1px wyżej/z boku/itp. Odcinki to oczywiście brzegi rysowanych polygonów.
    Tak więc proponowałbym nie przejmować się tym efektem, tym bardziej, że eliminacja tegoż należy bardziej do gestii twórców produktu 3D (gry), niż sprzętu.

    pozdrówka
    Kenjiro

    1. dzięki , Magnus 4/09/04 11:12
      uspokoiłeś mnie tym.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL