 |
OBECNI NA TPC |
 |
|
 » rzymo 04:23 » biEski 02:19 » Zic 02:11 » Visar 01:56 » KuTeR 00:55 » Sebek 00:51 » Brauni 00:49 » Dzban 00:31

Dzisiaj przeczytano 15305 postów, wczoraj 62862
 Szybkie ładowanie jest: włączone.
 |
|
 |
 |
 |
|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
[sklepy online] Jak to jest z rekojmia? , turzol 20/09/04 00:35 Kupilem w pewnym sklepie online (nazwe pomine, ale zapewniam ze nie jest to sirius.pl ;P) cooler na grafe ATI Silencer 1. Przesylke otrzymalem w piatek. Niestety produkt ten nie spelnia moich oczekiwan i chcialbym go zwrocic - podobno od daty otrzymania mam na to 7 dni roboczych bez podania przyczyny - prawda?
Czyli, co? - pakuje spowrotem i wysylam na adres sklepu?
Kto ponosi koszty wysylki i jakie sa warunki zwrotu? (np. orginalne opakowanie, instrukcja obslugi itp.)
Dodam jeszcze, ze cooler ma specyficzne opakowanie - zgrzany plastik i musialem je potraktowac nozyczkami bo innego sposobu na otwarcie nie widzialem..Moga sie przyczepic do tego? Po za tym reszta rzeczy (pasta, srubki, sledz) jest w nienaruszonym stanie.trance addicted
:B ::KX:: ::ASIO Otachan:: - Masz 14 dni... , Wozik 20/09/04 09:43
...jeśli sklep powiadomił Cię o tym (np. w regulaminie). Jeśli w regulaminie nie ma o tym mowy, masz na to bodajże 6 miesięcy.
Koszty przesyłki pokrywasz prawdopodobnie Ty.
A tak w ogóle to polecam www.federacja-konsumentow.org.plhttp://wozik.com
Black Label Society SDMF
Powered by Core 2 Duo - jesli dobrze pamietam , atay 20/09/04 21:14
to nie 14 - a 10._- Atay -_
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|