Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » perek 00:20
 » gigamiki 00:19
 » maddog 00:18
 » Visar 00:16
 » myszon 00:15
 » Chrisu 00:14
 » Yog-Sotho 00:14
 » toledo 00:07
 » Bart 00:07
 » Grocal 00:06
 » endern 00:03
 » Star Ride 00:03
 » DJopek 00:00
 » kreton40i 23:58
 » Gab 23:56
 » mrowa_82 23:54
 » PeterMac 23:54
 » DYD 23:53
 » Muchomor 23:48
 » to.be 23:46

 Dzisiaj przeczytano
 672 postów,
 wczoraj 34615

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Monitor LCD LG 17 1730SSNT prosze o opinie , za100s 1/11/04 17:18
moze ktos pracuje z takim monitorem? jesli tak to prosze o opinie i spostrzezenia

  1. podlaczam , dede 1/11/04 17:41
    sie.... tez jestem nim zainteresowany :) ...

    w ktorym sklepie najtaniej wyjdzie zakup tego panela?

    :Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
    Herc9800Pro : 2*120
    Maxtor SATA : Plextor48x :

    1. kupuje lokalnie , za100s 2/11/04 19:37
      a place 1485 zl, jakie ceny sa w necie nie wiem bo nie sprawdzalem

  2. mam od dwoch tygodni , mehow 1/11/04 22:11
    narazie jestem dosc zadowolony. Nie jestem w stanie wydac fachowej opinii gdyz to moj pierwszy LCD. Nie mam z nim jak narazie zadnych problemow. Mnogość ustawień nie zachwyca. Gdy sie patrzy na wprost to jest wszystko w porządku. Gdy oddalimy sie troszke, obraz staje się ciemny. Kolorki są calkiem OK, choc czerwony jest czasem jedynie pomarańczowy. Szybkosc reakcji jest wystarczająca aby grac w quaka itp. Niestety nie ma DVI. Warto doinstalowac soft ktory jest na plycie- pozwala on lepiej skalibrowac panel .
    pozdrawiam serdecznie.

    Na cudze błędy patrzymy jak na
    cudze kobiety. Mamy z nich dużo
    więcej radości niż z własnych.

    1. dzieki , za100s 2/11/04 19:28
      o to wlasnie chodzilo, wiadomo ze za lepszy sprzet trzeba wiecej zaplacic a niestety z funduszem krucho, jednak musze cos kupic bo juz oczka zaczynaja dokuczac - pozdrawiam

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL