|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
3D - czemu tak rwie? , Seadog 4/11/04 15:49 po ostatnich perypetiach z płytą główną (i po zmianie tejże) przeinstalowałem Windowsy i złożony chorobą postanowiłem się rozerwać - "pogram w jakieś strzelanki", pomyślałem. Wróciłem więc do BF 1942 i co widzę?
1. chodzi płynnie w 1024x768, detale itp. na maksa. ALE TYLKO PRZEZ JAKĄŚ MINUTĘ! potem jest stopklatka przez jakieś pół minuty (dźwięk się zapętla albo nie, nie ma reguły) i znouw chwilę chodzi płynnie. To samo w BF: Vietnam.
2. Po przejściu w 800x600 medium detail jest lepiej, ale niewiele - chodzi płynnie przez dwie minuty, potem freeze na pół minuty i dalej hula.
3. Nie obserwuję tego efektu w Enemy Territory, ale nie grałem w to zbyt długo.
4. W Max Payne (pierwszej części) też takie zamarzanie było!
Co może być przyczyną? Jak to usunąć?
Sprzęt: ABit NF7 (nForce 2 ale bez SoundStorma), Barton 2500+, 512 RAM (chodzi na 266, bo tylko jedna kość jest PC2700), GF4 Ti4800 SE (64MB). Stery zarówno do nForce jak i do grafy najnowsze ze strony nVidii sprzed tygodnia. System WinXP pro PL SP1+ wszystkie poprawki oprócz SP2
Nie przypominam sobie takiego zachowania poprzednio, na Solteku (ten na via kt 266a) ani na Epoxie (via kt 400), a proca wtedy miałem athlona xp 1700+http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/ - przychodzi mi do glowy tylko , ViS 4/11/04 16:09
1) jak z zajetoscia ramu w systemie?
2) i z defragmentacja dysku?I will not buy this record - it is
scratched. - i jeszcze , McSlavko 4/11/04 20:36
wyłacz Fast Write w biosie, sterownik 56,72, i jeszcze stery do nf 5.10Powered by 4x4 - i jeszcze 2 , ViS 4/11/04 21:16
jak mieszales z plyta gl to sprawdz ustawienia w biosie - na pewno sie zresetowaly, wiec mozesz miec agp aperture size na 0.5mb or sth ;) sprawdz to i tego typu rzeczyI will not buy this record - it is
scratched. - a zatem: , Seadog 4/11/04 22:28
1. dzięki za podpowiedzi
2. dysk zdefragmentowany, procek po Bożemu 11x166, AGP 66, pamięci "Optimal"
3. FastWrite wyłączone, aperture 128MB
4. właśnie miałem BLUE SCREENA!!! w BF:V, ciął jak głupi i nagle trach! powodem ponoć był nv4.dll czy coś - w każdym razie od sterów grafiki. Zaraz poszukam innych - może coś z serii 66.xx? albo znajdę te 56.72
In the meantime, inne sugestie mile widziane.http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/ - hm, nowe-stare stery (56.72) nic nie dają , Seadog 5/11/04 00:07
podobnie jak zabawa opcjami w BIOSie - cache BIOSu i grafiki, PCI enhanced mode i zmiana AGP aperture z 128 na 64 i na abarot nie zmieniają nic.http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/
- Pogooglałem kreatywnie, poczytałęm różne fora... , Seadog 5/11/04 08:11
...a było tego dużo. Zgodnie z jedną z sugestii wyłączyłem "Write combining" w opcjach sterowników. A potem "na czuja" wyłączyłem Lightmaps w samej grze. I jest dużo lepiej. Żeby nie powiedzieć całkiem nieźle. Ciekawe, czy jak włączę write combining z powrotem, to się popsuje?http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/ - no wiesz... , ViS 5/11/04 08:52
lightmaps duza daje jesli chodzi o wyglad grafiki, wiec to normalne ze przyspieszy. Dziwne jest to ze kiedys chodzilo ok, a teraz nie, to jest podejrzane.I will not buy this record - it is
scratched.
- wielkie HMMMM... , Seadog 5/11/04 22:36
otóż problem rozwiązałęm. coś mnie tknęło i wyjąłem jedną kostkę pamięci - tego Kingstona pc2400 (czy jakoś tak - w każdym razie na 266 szynie). pozostałe 256 Wilka BIOS od razu na 333 ustawił i pooooszło! teraz poziomy w grze wczytują się owszem, dłużej, w samej grze zdarzają się też z rzadka drobne zacięcia ("stutter") ale nie ma tych irytujących półminutowych co pół minuty! Może ktoś wpadnie na to, co się stało?http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|