|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
3D - czemu tak rwie, część druga - rozwiązanie? , Seadog 7/11/04 17:01 w nawiązaniu do http://twojepc.pl/boardPytanie81915.htm - zaniosłem wyjętą z komputera kość 256MB Kingstona PC-2100 (taktowaną 266) do brata, gdzie dla celów testowych podmieniliśmy ją z jedną z jego kości - takoż kingstonem, ale przeznaczonym dla szyny 333. U niego oczywiście spowodowało to, że pozostały kongston 333 poszedł na 266, ale żadne problemy w battlafieldzie: vietnam, się nie pojawiły (testy trwają).
Co więcej - jego kingston 266 włożony do mnie też nie powoduje żadnych komplikacji - problem, który opisałem w cytowanym już poście, a któy znikł po wyjęciu tej wolniejszej pamięci, nie powrócił.
Wniosek nasuwa mi się jeden - te przestoje w grach spowodowane były "gryzieniem się" pamięci (coś nie trafiało gdzie trzeba, ginęły dane po drodze, czy co?). Teoretycznie mieć to miejsce nie powinno, płyta miała zwolnić do tempa narzuconego przez najwolniejszą pamięć, i niby tak robiła, ale może wtedy ta szybsza się nudziła i przeszkadzała? :)http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|