|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Zakupilem Monitor LCD LG L1730P , Portal 16/11/04 16:14 Witam
Kilkanascie postow nizej pytalem sie was czy nalezy kupowac monitory LCD poprzez internet - opienie byly roznie - inni mowia ze mozna inny ze nie.
Ja nie wytrzymujac juz zakupilem owy monitor poprzez internet w firmie Balta ( gdyz w moim miescie tego modelu jeszcze nie ma a w innych sklepach jest o wiele drozszy) - zaplacilem 1690zl wiec uwazam ze to dobra cena za ten monitor
Firma Balta wywiazala sie z zakupu profesionalnie - w niedziele wieczorem zlozylem zamowienie a w poniedzialek pare minut po 9.00 przedzwonil do mnie przedstawiciel tej firmy z potwierdzeniem zamowienia ( firma zaczyna prace od 9.00). O godz 11.00 monitor zostal wyslany i otrzymalem go dzisiaj z rana. Pudelko bylo oryginalnie zapakowane tzn nalozona tylko jedna tasma na karton co swiadczy ze nikt wczesniej nie otwieral go - czyli byl to monitor od pierwszej reki.
Po otworzeniu i zlozeniu i odpaleniu az mi dech zaprlo jakosc obrazu w porownaniu z moim CRT LG F700P - obraz jak zyleta, zadnych smug itp. Takze nie ma zadnych martwych pikseli.- dla mnie to jest jeden z lepszych sklepow , no13 16/11/04 16:50
szkoda tylko ze kurierzy z szybkiej paczki wygladaja jak jakies menele i nie posiadaja kultury, ale do tej pory zawsze bylo ok :)Iron Maiden - wiesz - kupno jest najlatwiejsze , Tummi 16/11/04 17:26
i najbardziej na tym zalezy sklepowi. A sprobuj zlozyc reklamacje - sklep na tym nei zarabia, wiec mu nei zalezy, Ty nie wykladasz zadnych pieniedzy, wiec nikt sie nie pali, by Tobie pomoc. Takie opinie na podstawie tylko zakupow malo mowia o danym sklepie. IMO o 'jakosci' sklepu swiadcza procedury reklamacyjne i ich sprawnosc.
T.www.skocz.pl/uptime :D - dla mnie jest to jeden z gorszych sklepów... , Kalkin 16/11/04 17:32
...całe szczęście, że na LG jest zewnętrzna gwarancja.
Miałbyś same problemy z serwisem.
Pisałem to jako klient.
Teraz napiszę jako pracownik firmy prowadzącej usługi obok: właściciel bALTY jest raczej normalnym człowiekiem, natomiast firmą "trzęsie" prawa ręka - taki przydupas szefa - dla którego ta firemka to CAŁE ŻYCIE - chory na coś w rodzaju autyzmu.
A teraz opierając się na wypowiedziach byłych pracowników bALTY: pan ................. to skur......ynThe requested URL was not found
on this server ! Error 404 - ... to sa jeszcze w trojmiescie jakies dobre sklepy? , Grocal 16/11/04 19:01
Bo jak juz Balta jest beee, to na kazdy z tych co znam slyszalem juz negatywna opinie...Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie! - ESC , pol150257 16/11/04 19:09
123 - esc.pl , Tummi 16/11/04 19:51
bylem wczoraj odebrac reklamowana sieciowke (po 11 mieskach pracy szlag ja trafil) - nie mialem ani pudelka, ani paragonu - sama sieciowke z naklejka esc.pl. Przyjeli, powiedzieli, ze dwa tygodnie. Po 4 dniach przyszedl sms, ze zapraszaja po odbior sieciowki.
Aha - normalnie sieciowki wymieniaja od reki, jesli padnie do dwoch tygodni od daty zakupu. Tak samo wymienili mi router (po 3 dniach od kupna).
A zakupy jak wszedzie - przeciez z tego zyja :D
T.www.skocz.pl/uptime :D - esc.pl jest ok , Kalkin 16/11/04 20:37
j.w.
jest taniej niz w Gdańskich hurtowniach :)The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - a ja kupilem plyte glowna w sklepie , Grocal 17/11/04 00:18
... ktorego nazwy nie powiem, zeby mi pozniej nie kazali przepraszac na forach (jeden tak mial), no i kontroler SATA, jak sie okazalo po zakupie dysku, byl walniety
w piatek mija miesiac od oddania na gwarancji
podobno poszlo do producenta
....
n/cNa pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie! - idz do rzeczznika praw konumenta, , Tummi 17/11/04 01:21
jako klienta g*wno Cie interesuje co sie dzieje ze sprzetem - 14 dni roboczych i masz miec sprzet naprawiony, albo nowy, albo kasa oddana. Idz albo do tego co napisalem albo do federacji konsumenta - gwarantuje, ze pomoze raz-dwa.
T.www.skocz.pl/uptime :D - niestety , GULIwer 25/11/04 14:32
mają zastrzeżenie że w przypadkach szczególncybh czas reklamacji przedłuża się O nie DO (tez swego czasu źle przeczytałem) 30 dni roboczych co daje 44 dni robocze co daje 2 miechy i własnie taki okres czasu firma fmmmffpffmfffmffmm (Kenny code ;) seriwsowała mi pamiątki i byłem u Rzecznika szczególnie że to moja znajoma :) Mecz ich mailami Grocal 2 razy w tygodniu może poskutkujeI'm only noise on wires
- ja reklamowalem dwie nagrywarki w tym sklepie , no13 16/11/04 17:39
tez z gwarancjami producenta, z czego jedna nie byla podbita, dwie byly odeslane do balty i po 7-10dniach dostalem noweIron Maiden - dodam jeszcze ze zadalem po odstaniu monitora do domu , Portal 16/11/04 17:49
kilka pytan dla sprzedawcy obslugujacego moje zamowienie i bardzo szybko i wyjasniajaco odpisal mi bez zadnych przeszkod ( kultura pierwsza klasa - a to duzo swiadczy o firmie)- co nie mozna powiedziec o innych firmach np Komputronik gdzie wprost do oczu sie rzucaja- nie przesadzajmy z rzucaniem do oczu , Seadog 16/11/04 18:54
na razie dwóch zakupów dokonałem w Komputroniku, ale bezproblemowo i kulturalnie - mówię o związanej z zakupami wymianie e-maili z pracownikami sklepu, a były pewne problemy (mi zależało na czasie, a towaru nie było w magazynie). Dostałem dość szybko to, co chciałem, dobrze zapakowane, w pełni sprawne. Nie generalizujmy.
Jedyne, co mogę w tej chwili zarzucić tej firmie to to, że to, co strona pisze o stanie magazynu, a rzeczywistosć, to bywają zupełnie różne rzeczy. Czekałem ze złożeniem zamówienia (późnym wieczorem) aż zaktualizują stronę - była przerwa techniczna, potem dumny tekst głosił, że ostatnia aktualizacja dwie minuty temu... Patrze - mój towar jest. Składam zamówienie, i czekam radośnie, a następnego dnia ok. południa dowiaduję się, że kiszka, nie ma, będzie za dwie niedziele albo po św. Pafnucym od Rwy Kulszowej... To się lekko zjeżyłem, i napisałem grzecznego acz zjadliwego mejla. I tu zadziwienie - zamiast spodziewanej oburzonej lub olewającej reakcji dostałęm grzeczną odpowiedź z propozycjami rozwiązania zagwozdki.http://nadobranoc.weebly.com/
http://ciii.blogspot.com/ - to powiem ci ze juz dwa razy , Portal 16/11/04 19:18
kupowalem w komputroniku poprzez internet i zawsze poprzez przelew z gory i za kazdym razem byl problem gdyz gdzies im ginal moj przelew i bylo trzeba u szefa interweniowac - interwencja u szefa przynosila w ciagu paru minutek rezultat chociaz pracownikm to zalo kilka dni i jeszcze bezszczelnie twierdza ze ktos ich probuje nabic w butelke
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|