Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Promilus 08:23
 » kyusi 08:18
 » mo2 08:11
 » KHot 08:09
 » skalak23 08:06
 » Artaa 08:00
 » PeKa 07:40
 » Kenny 07:27
 » XepeR 06:40
 » resmedia 06:12
 » ngP 05:53
 » hokr 05:53
 » NimnuL 05:42
 » coolio 04:55
 » Martens 04:52
 » NWN 04:42

 Dzisiaj przeczytano
 36878 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Zakupilem Monitor LCD LG L1730P , Portal 16/11/04 16:14
Witam
Kilkanascie postow nizej pytalem sie was czy nalezy kupowac monitory LCD poprzez internet - opienie byly roznie - inni mowia ze mozna inny ze nie.
Ja nie wytrzymujac juz zakupilem owy monitor poprzez internet w firmie Balta ( gdyz w moim miescie tego modelu jeszcze nie ma a w innych sklepach jest o wiele drozszy) - zaplacilem 1690zl wiec uwazam ze to dobra cena za ten monitor
Firma Balta wywiazala sie z zakupu profesionalnie - w niedziele wieczorem zlozylem zamowienie a w poniedzialek pare minut po 9.00 przedzwonil do mnie przedstawiciel tej firmy z potwierdzeniem zamowienia ( firma zaczyna prace od 9.00). O godz 11.00 monitor zostal wyslany i otrzymalem go dzisiaj z rana. Pudelko bylo oryginalnie zapakowane tzn nalozona tylko jedna tasma na karton co swiadczy ze nikt wczesniej nie otwieral go - czyli byl to monitor od pierwszej reki.
Po otworzeniu i zlozeniu i odpaleniu az mi dech zaprlo jakosc obrazu w porownaniu z moim CRT LG F700P - obraz jak zyleta, zadnych smug itp. Takze nie ma zadnych martwych pikseli.

  1. dla mnie to jest jeden z lepszych sklepow , no13 16/11/04 16:50
    szkoda tylko ze kurierzy z szybkiej paczki wygladaja jak jakies menele i nie posiadaja kultury, ale do tej pory zawsze bylo ok :)

    Iron Maiden

  2. wiesz - kupno jest najlatwiejsze , Tummi 16/11/04 17:26
    i najbardziej na tym zalezy sklepowi. A sprobuj zlozyc reklamacje - sklep na tym nei zarabia, wiec mu nei zalezy, Ty nie wykladasz zadnych pieniedzy, wiec nikt sie nie pali, by Tobie pomoc. Takie opinie na podstawie tylko zakupow malo mowia o danym sklepie. IMO o 'jakosci' sklepu swiadcza procedury reklamacyjne i ich sprawnosc.

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

  3. dla mnie jest to jeden z gorszych sklepów... , Kalkin 16/11/04 17:32
    ...całe szczęście, że na LG jest zewnętrzna gwarancja.
    Miałbyś same problemy z serwisem.
    Pisałem to jako klient.

    Teraz napiszę jako pracownik firmy prowadzącej usługi obok: właściciel bALTY jest raczej normalnym człowiekiem, natomiast firmą "trzęsie" prawa ręka - taki przydupas szefa - dla którego ta firemka to CAŁE ŻYCIE - chory na coś w rodzaju autyzmu.

    A teraz opierając się na wypowiedziach byłych pracowników bALTY: pan ................. to skur......yn

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. ... to sa jeszcze w trojmiescie jakies dobre sklepy? , Grocal 16/11/04 19:01
      Bo jak juz Balta jest beee, to na kazdy z tych co znam slyszalem juz negatywna opinie...

      Na pewno, na razie, w ogóle...
      Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
      Ortografia nie gryzie!

      1. ESC , pol150257 16/11/04 19:09
        123

      2. esc.pl , Tummi 16/11/04 19:51
        bylem wczoraj odebrac reklamowana sieciowke (po 11 mieskach pracy szlag ja trafil) - nie mialem ani pudelka, ani paragonu - sama sieciowke z naklejka esc.pl. Przyjeli, powiedzieli, ze dwa tygodnie. Po 4 dniach przyszedl sms, ze zapraszaja po odbior sieciowki.
        Aha - normalnie sieciowki wymieniaja od reki, jesli padnie do dwoch tygodni od daty zakupu. Tak samo wymienili mi router (po 3 dniach od kupna).

        A zakupy jak wszedzie - przeciez z tego zyja :D

        T.

        www.skocz.pl/uptime :D

        1. esc.pl jest ok , Kalkin 16/11/04 20:37
          j.w.
          jest taniej niz w Gdańskich hurtowniach :)

          The requested URL was not found
          on this server ! Error 404

          1. a ja kupilem plyte glowna w sklepie , Grocal 17/11/04 00:18
            ... ktorego nazwy nie powiem, zeby mi pozniej nie kazali przepraszac na forach (jeden tak mial), no i kontroler SATA, jak sie okazalo po zakupie dysku, byl walniety

            w piatek mija miesiac od oddania na gwarancji

            podobno poszlo do producenta

            ....
            n/c

            Na pewno, na razie, w ogóle...
            Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
            Ortografia nie gryzie!

            1. idz do rzeczznika praw konumenta, , Tummi 17/11/04 01:21
              jako klienta g*wno Cie interesuje co sie dzieje ze sprzetem - 14 dni roboczych i masz miec sprzet naprawiony, albo nowy, albo kasa oddana. Idz albo do tego co napisalem albo do federacji konsumenta - gwarantuje, ze pomoze raz-dwa.

              T.

              www.skocz.pl/uptime :D

              1. niestety , GULIwer 25/11/04 14:32
                mają zastrzeżenie że w przypadkach szczególncybh czas reklamacji przedłuża się O nie DO (tez swego czasu źle przeczytałem) 30 dni roboczych co daje 44 dni robocze co daje 2 miechy i własnie taki okres czasu firma fmmmffpffmfffmffmm (Kenny code ;) seriwsowała mi pamiątki i byłem u Rzecznika szczególnie że to moja znajoma :) Mecz ich mailami Grocal 2 razy w tygodniu może poskutkuje

                I'm only noise on wires

  4. ja reklamowalem dwie nagrywarki w tym sklepie , no13 16/11/04 17:39
    tez z gwarancjami producenta, z czego jedna nie byla podbita, dwie byly odeslane do balty i po 7-10dniach dostalem nowe

    Iron Maiden

  5. dodam jeszcze ze zadalem po odstaniu monitora do domu , Portal 16/11/04 17:49
    kilka pytan dla sprzedawcy obslugujacego moje zamowienie i bardzo szybko i wyjasniajaco odpisal mi bez zadnych przeszkod ( kultura pierwsza klasa - a to duzo swiadczy o firmie)- co nie mozna powiedziec o innych firmach np Komputronik gdzie wprost do oczu sie rzucaja

    1. nie przesadzajmy z rzucaniem do oczu , Seadog 16/11/04 18:54
      na razie dwóch zakupów dokonałem w Komputroniku, ale bezproblemowo i kulturalnie - mówię o związanej z zakupami wymianie e-maili z pracownikami sklepu, a były pewne problemy (mi zależało na czasie, a towaru nie było w magazynie). Dostałem dość szybko to, co chciałem, dobrze zapakowane, w pełni sprawne. Nie generalizujmy.

      Jedyne, co mogę w tej chwili zarzucić tej firmie to to, że to, co strona pisze o stanie magazynu, a rzeczywistosć, to bywają zupełnie różne rzeczy. Czekałem ze złożeniem zamówienia (późnym wieczorem) aż zaktualizują stronę - była przerwa techniczna, potem dumny tekst głosił, że ostatnia aktualizacja dwie minuty temu... Patrze - mój towar jest. Składam zamówienie, i czekam radośnie, a następnego dnia ok. południa dowiaduję się, że kiszka, nie ma, będzie za dwie niedziele albo po św. Pafnucym od Rwy Kulszowej... To się lekko zjeżyłem, i napisałem grzecznego acz zjadliwego mejla. I tu zadziwienie - zamiast spodziewanej oburzonej lub olewającej reakcji dostałęm grzeczną odpowiedź z propozycjami rozwiązania zagwozdki.

      http://nadobranoc.weebly.com/

      http://ciii.blogspot.com/

      1. to powiem ci ze juz dwa razy , Portal 16/11/04 19:18
        kupowalem w komputroniku poprzez internet i zawsze poprzez przelew z gory i za kazdym razem byl problem gdyz gdzies im ginal moj przelew i bylo trzeba u szefa interweniowac - interwencja u szefa przynosila w ciagu paru minutek rezultat chociaz pracownikm to zalo kilka dni i jeszcze bezszczelnie twierdza ze ktos ich probuje nabic w butelke

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL