Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kriomag 12:52
 » jafar 12:52
 » Dhoine 12:51
 » Mademan 12:48
 » Micky 12:48
 » rooter666 12:48
 » JE Jacaw 12:47
 » XTC 12:44
 » patinka 12:43
 » BONUS 12:43
 » XepeR 12:41
 » ulan 12:39
 » koojot 12:36
 » Menah 12:35
 » 5eba 12:31
 » 247 12:31
 » palioza 12:30
 » Wedelek 12:29
 » Mario2k 12:29
 » Liu CAs 12:28

 Dzisiaj przeczytano
 12686 postów,
 wczoraj 24736

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Czy to prawda, że ładowarka 1100mAh nie naładuje w pełni... , marsellus 1/12/04 12:04
...akumulatorków o pojemności 2300mAh? Tatarek ZŁ1 ma w specyfikacji: "Nie używać do ładowania akumulatorków o pojemności większej od 1100 mAh", więc chyba lipa...? Jakie jest Wasze zdanie?

~~~~ sapere aude ~~~~

  1. hm... , CAREK13 1/12/04 12:07
    do normalnego ladowania accu laduje sie je pradem 10% nominalnej pojemnosci akumulatora przez np 12 h. bycmoze chodzi o to ze przy dluzszym ladowaniu akurat ta ladowarka niz np 12 h moze nastapic przegrzanie ladowarki, badz samych akumulatorkow

  2. Ja mam tą ładowarkę i , NimnuL-Redakcja 1/12/04 12:09
    ładuję akumulatorki 1800mAh. I tego ostrzeżenia na pudełku nie znalazłem. Akku 1800mAh ładuje około 22h i moim zdaniem naładowane są do pełna (sadząc po tym jak długo trzymają).

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  3. moje zdanie to , Auror 1/12/04 12:19
    że chyba "lipa" będzie. Jeżeli tak jest napisane na opakowaniu ładowarki to nie miałbym złudzeń.

    portnicki.com
    +++++++++++++
    portnicki@gmail.com

  4. nie wiem , bajbusek 1/12/04 12:46
    ja mam duracella i na niej nie ma slowa o tym jakie max baterie ladowac - moze dlatego, ze to jest ladowarka z "komputerkiem" ??? Laduje 4 baterie 1800mAh w 3 -4 godziny

  5. Hmm... , marsellus 1/12/04 13:14
    Do wszystkich: dzięki za odpowiedzi. Pudełka nie mam, ale tak napisali na: http://www.e-baterie.com/ a dokładnie przy opisie w.w. ładowarki: http://www.e-baterie.com/doc/tatarek_zl1.doc . Mam jeszcze V1888, jakaś czeska. Zobaczymy czy będzie różnica. Informację, że taka łądowarka nie doładuje do końca akumulatorów o większej pojemności dostałem od gości z jednego z serwisów rtv-audio-video u mnie. Ręki uciąć nie dam za ich wiedzę, ale na pewno mają większą niż moja, więc biorę opinię pod uwagę.
    Zobaczymy co wyjdzie w praniu.

    ~~~~ sapere aude ~~~~

  6. Naladuj dwa razy , Yatanza 1/12/04 15:53
    powaznie, ladujesz do pelna, potem przerwa pol godzinki i ladujesz dalej. Takie proste czasowe ladowarki naladuja akumulator 2200 dwa razy po 1100 nawet lepiej bo dluzej mniejszym pradem.

    1. No spoko... , marsellus 1/12/04 17:28
      ...tylko kiedy kończy się pierwszy raz? Kiedy jest pierwsze do pełna? Liczyć na siebie i zegarek mam tylko?

      ~~~~ sapere aude ~~~~

      1. Pierwszy raz konczy sie , Yatanza 1/12/04 17:52
        wtedy, jak sie konczy... zreszta patrz nizej - post M/P

  7. jakie zabezpieczenie ma ładowarka? , Master/Pentium 1/12/04 17:41
    Czasowe? To ładuj dwa razy :)
    Brak? - To trzymaj dwa razy dłużej w ładowarce - możesz dłużej - nic się nie stanie przy tak małych prądach.

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

    1. Z opisu... , marsellus 1/12/04 18:02
      ...wnioskuje, że brak. No cóż, ma być długo, będzie długo.

      Yatanza, dzięki bardzo również.

      ~~~~ sapere aude ~~~~

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL