Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Pinokio.p 00:43
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » cVas 23:40
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » Flo 23:16
 » Shark20 23:13
 » dugi 23:12
 » DJopek 23:11
 » ManiusNG 23:02
 » maddog 22:59
 » faf 22:51
 » JaroMi 22:49
 » Dexter 22:45

 Dzisiaj przeczytano
 41134 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Reklamacja dysku - walek "pewnego sklep"!! Przegięcie! , majek 5/12/04 18:52
Reklamowalem znajomemu dysk Baracuda IV 60 (bad sectory)Dysk zostal przyjety,obsluga calkiem calkiem...ale...po 3 tyg znajomy dysk odebral i podrzucil do mnie - co sie okazalo.
Sprzedawca ZAPEWNIAL ze dysk jest nowy(skad wyczasli teraz nowa 60tke?)
Te dyski mialy 3 lata gwarancji - na stronie Seagate znalazlem ze gwarancja jest do Sierpnia 2005(to by wsazywalo na rok prod 2002!) Co wiecej - na obudowie(kolo srubek) byly rysy...zamalowane MARKEREM!! (?) - na pierwszy rzut oka nie widac - na zdjeciach wyszlo pieknie(jakby ktos chcial zobaczyc - wrzuce na serwer)
Zarzucilem seatools - na drugiej partycji - zaawansowany test - FAILED...
No i co z takimi debilami zrobic?Brak mi slow! Przeciez ja im ladna awanture zrobie! Zastanawiam sie czy podac nazwe tego sklepu...Jak tylko bede w moim miescie to sie do nich przejde - sprawe zapewne skieruje do biura praw konsumenta - jakies sugestie w zwiazku z tym?


... ale jak to?!

  1. hmm , dede 5/12/04 19:01
    podaj nazwe :)
    bedziemy wiedziec gdzie cwaniacza...

    :Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
    Herc9800Pro : 2*120
    Maxtor SATA : Plextor48x :

    1. narazie , majek 5/12/04 19:06
      powiem ze ta firma ma chyba 14 oddzialow w centralnej Polsce...(to juz mnie w ogole rozwala - ze chce takimi powiedzmy blachostkami zepsuc sobie opinie)


      ... ale jak to?!

      1. hmm , dede 5/12/04 19:14
        to moze byc ciekawie...
        afera sirius 2 :)

        :Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
        Herc9800Pro : 2*120
        Maxtor SATA : Plextor48x :

        1. dzisiaj , majek 5/12/04 19:22
          jest niedziela, dopiero jutro jakos sprobuje sie z nimi skontakotowac - ale z centralą - Zobacze jak wyglada z ich strony(to w koncu centrala odeslala taki dysk zapewne z takimi poleceniami) - jak stwierdze ze robia walek i to "twardo" to wierz mi ze porusze tą sprawe w szerszym kregu DOSYC OLEWANIA KLIENTA! - u mnie by to nie przeszlo - szkoda ze znajomy odebral dysk(a kartke ze dysk jest jest w gwarancji jeszcze mam!!:) - moze by tak wyszumiec drugi dysk w ramach rekompensaty? Swoja droga to dziwne ze powiedzmy laikowi tak ladnie bez tej "kartki" ten dysk wydali a widzieli ze ja bede wiedzial o co biega...ech...
          No wlasnie...jezeli ja mam dalej potwierdzenie przyjecia do serwisu - to moge wywalczyc 2gi dysk?Wiem ze to niemoralne - ale trzeba im dac nauczke!


          ... ale jak to?!

      2. Czyżby Sferis czyli przemalowany PTR u którego siedzi prokurator? , Remek 5/12/04 22:36
        hre hre hre

        1. Prokurator? , Stone 6/12/04 09:47
          Powiedz cos więcej hehe.

          Pozdrawiam

          Stone aka S1one

  2. Nie wiem jak to zrobisz ale dowiedz się czy dysk wogóle opuścił ten serwis. , segsag 6/12/04 08:16
    Może tylko Ci powiedzieli, że go gdzieś wysyłali a tak naprawdę sami podjęli nieudaną próbę naprawienia go. Dokładnie taki sam miałem problem jakieś 2-3 lata temu z HDD Fujitsu (opisywałem to na TPC). Kolesie w serwisie przecież muszą się na czymś uczyć.
    A tak poza wszystkim, to jak pójdziesz z nimi walczyć i powiesz, że będziesz chciał skierować sprawę do sądu to prawdopodobnie się nie przestraszą i odpowiedzą Ci "...to niech Pan idzie do sądu...". Dlatego proponował bym rozpoczęcie walki od serwisu gdzie oddawałeś dysk. Jeżeli jeszcze się z nimi nie pobluzgałeś, to najlepiej by było, gdybyś oddał dysk jeszcze raz pod pozorem, że "znowu cośtam się stało". Chodzi tylko, żeby przyjeli dysk z powrotem. Potem będziesz mógł nieodbierać dysku aż go naprawią! Dopiero wtedy rozpocznij szantaż, zacznij ich straszyć.
    Acha, jeszcze jedno, nie bój się poprosiś o jakikolwiek dysk zastępczy, powiedz, że bardzo Ci potrzebny do pracy przynajmniej na dwa trzy dni. To jak będziesz miał ich dysk i "załadują" Cię na nowo to im go nie oddasz. Rządaj sprawdzenia sprzętu na twoich oczach pdzed odebraniem z serwisu.

    ...::: poznasz głupiego
    po czynach jego :::...

    1. dysk , majek 6/12/04 08:49
      ma inny numer seryjny niz poprzedni....a jest pewien problem zeby go znowu oddac, bo kumpel teraz pisze prace inzynierską i mu pilnie potrzebny jest ten dysk...


      ... ale jak to?!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL