TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
Playstation 3 - wie ktoś moze jake są jego dane techniczne? , borg18 10/12/04 21:55 Tak sie zastanawiałem jaką to cacko bedzie miało moc i wyczytałem:
Procesor”serce konsoli” – The Cell. 100 razy lepszym od P4 z zegarem 2,53 Ghz, będzie on produkowany w nowoczesnym procesie technologicznym 0,065 mikrona na waflach 300 mm.
Układ graficzny - Sony CELL Visualiser - układ w pełni programowalny
Pamięć operacyjna - Rambus XDR DRAM 256MB – miało być 512 – pewnie redukcja kosztów, szybkość taktowania pamięci będzie bliska 3.2 Ghz, przepustowość pamięci 25, albo 50 GB/s
PS3 ma być 100 razy l
wie ktoś mozle jakie dane miało PS2? , jeśli 100 razy to to bedzie ok 2,5 Terabajta? czy sie myle? ciekawe ile ma mega czy giga grafikahttps://programy.net.pl - duża dawka
programów ;) - hmmm , Diablodk 10/12/04 22:19
ja gdzieś czytałem, że Sony podpisało umowę na dostarczenie karty graficznej z Nvidia - 2,5GHz x 100 = 2,5 TB , McKania 10/12/04 22:24
to żeś kozok równanie ułożył.....config: skóra, fura i coreDuo ;) - taaa , acd 10/12/04 22:25
ciekawe jak to mozlwie:)Przeciez dzis technologia 90mi ledwo raczkuje w masowej produkcji:)>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<< - wcale nie raczkuje ... , Nebuchadnezzar 10/12/04 22:50
prectotty sa w 90nm a intel juz przygotowuje swoje linie produkcyjne na 65nm. Ciekawe, kiedys czytalem ze zejscie ponizej 90nm jest fizycznie niemozliwe a tu taka niespodzianka. W tej chwili z tego co pamietam absolutna granica nie do przekroczenia jest 35nm ... pozyjemy zobaczymy :)dupa na stołku, morda przy korycie...
- ciekawe , borg18 10/12/04 22:31
http://www.psxzone.opalnet.pl/.../ps2_hardware.htm
Widać ze PS2 ma tylko 300 Mhz zegar procesora i 32 mb grafiki więc czemu ji? czy to przez to ze jej procesor jest 128 bitowy? bo teraz wychodzą dopiero 64 athlony czy to chodzi o te bity tylko czyli przepustowość jak rozumiem?https://programy.net.pl - duża dawka
programów ;) - ji ji , McKania 10/12/04 22:36
aj cing nion wu
a jutro na obiad znowu ryżconfig: skóra, fura i coreDuo ;) - .:. , Shneider 11/12/04 14:41
W teleskopie Hubble siedzi kompik zaledwie 12MHz tyle ze 256bit.
Problem w tym ze moc obliczeniowa zalezy od: szerokosci magistrali i mozliwosci jadra oraz predkosci taktowania.
Lepiej zrobic taka maszyne niz 32bit 10GHz "P8 1/2" ktora bedzie zarla 0,5kW pradu.
Sztuka w tym ze to sa procki riscowe rozniace sie znacznie od architertury x86. i cale szczescie
Kiedys sony oficjalnie oglaszalo, ze PS3 = 200xPS2. Sadze ze az tyle nie osiagna ale napewno to bedzie potwor ktory z poprzednikami bedzie mial niewiele wspolnego.
Cos jak PowerPC IBMa gdzie odeszli od poprzedniej architektory tworzac zupelna nowosc. I do tej pory zadne procki AMD i Intela nie sa w stanie im dorownac :-).:: Live at Trance Energy ::.
- no nie wiem , borg18 10/12/04 22:36
załoze sie ze w labolatoriach to juz mają i nie taką technologie tylko tego nie chcą ujawniać kolega mi mówił ze podobno pentagon czy ktoś taki chciał przejąć te technologie od chińczyków od PS3 ale nie chcą im tego daćhttps://programy.net.pl - duża dawka
programów ;) - mnie kolega mowil , Nicholai 10/12/04 23:01
ze marsjanie wyladowali w jego ogrodku :)Kursy tańca www.estilostudio.pl
- tak... Jak Cell w końcu wyjdzie to pewnie bedzie 100x szybsze od PIV ;) , Chrisu 10/12/04 22:49
już jak się nie mylę 2 lata temu miał być... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - moze i bedzie 100 x szybsze od P4 ... , Nebuchadnezzar 10/12/04 22:59
ale tylko w wykonywaniu scisle okreslonego kodu przygotowanego pod Grajstacje3. W Playstation3 jakosc wyswietlanej grafiki bedzie zalezala tylko od talentu i zapalu programistow a nie od mozliwosci sprzetowych (tak jak to jest w przyp. kompow PC)dupa na stołku, morda przy korycie... - No może nie do końca , Plum 11/12/04 10:09
Playstion debiutowała w końcu listopada 1998 w Japonii a zobzczymy jak wyglada Kilzone .
Jednak co mnie osobiście najbardziej dziwi to mała ilośc pamieci RAM PS/2 z 98' ma jej 36mb (32+4video) a Nintedno Gamecube z wrzesnia 2001' ma zaledwie 43(40+3mb).
Potem trudno sie dziwiec niskiej jakosci tekstur na konsolach co jest ich potężną bolaczką nawet Xbox z także z konca 2001 ma równo 64mb DDR200 a przecież graficznie jest zdecydowanie najmocniejszynajwiekszy polski zaklad
elektoniczny -
fabryka lamp kineskopowych
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|