TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
Nimnul - o Half life 2 , garnek 11/12/04 03:13 Sory Nimnul ale to co ty napisales o HL2 to mnie po prostu porazilo. Gdzie ty widzisz ten geniusz ? tą wspaniałą grafike? i cudowny swiat gry?
Moze niektórym ludziom nie trzeba wiele dac zeby bujali w obłokach...ale po tych wszystkich akcjach Valve z HL2 -to dla mnie ta gra jest najzupelniej przeciętna.
O jakiej fantastycznej optymalizacji silnika mówisz? ze niby gra jest malo wymagająca jesli chodzi o sprzęt na którym gramy?
Nie ma tu zadnej genialnej optymalizacji....a najzupelniej w swiecie jest tam przeciętna i malo wymagająca grafika i to jest głowna przyczyna- tak, tak, silnik graficzny ma juz conajmniej dwa latka i ...uwaga - co najwyzej moze sięgać mozliwosciami graficznymi z silnikiem naszego rodzimego Painkillera (moze poza efektem "Specular" i paru zupelnie malo istotnych).
A texturki w HL2? są bardzo przeciętne i zadna z nich nie jest wieksza niz 1024x1024 pixeli - gdzie juz ówczesne silniki pozwalają na wieksze mozliwosci.
I nie ma co szarżowac z terminami typu "najnowsze efekty graficzne" - bo ich po prostu silnik graficzny nie ma - moze poza wczesniej wspominanym efektem "Specular" który pozwala swietnie odbijac swiatlo itd..
A "Bump mapping" - przecierz za tym swiatowym haslem, niestety, nie za wiele sie kryje. Efekt ten jest po prostu slaby i nawet nie równa sie z "normal mappingiem" - uzytym w DOOM 3 i którego rowniez posiada juz silnik Painkillera (w grze nie zostal wykorzystany).
W Doom 3 po prostu byly malej wielkosci i slabe textury i dlatego miedzy innymi wygladalo to wszystko "plastikowo"
Ale jesli chodzi o o efekt normal mappingu (czyli naturalnej zmianie geometrii w obiekcie która nasladuje wypuklosci) - to jest dopiero przelom i bije na glowe jakies tam smieszne efekty z silnika Source, a co za tym idzie - naturalne i dynamiczne oswietlenie, które HL2 slabo próbuje nasladowac (nie ma dynamicznego oswietlenia na obiektach i stałe żródła swiatla nie da sie zniszczyc - to juz jest lipa na calej dlugosci)
Jednym z niewielu wyjątków jakie moze pochwalic sie HL 2 są animacje i mimika twarzy.
Wiec sory, ale nie wiem jak ty próbujesz przekonac o swietnej grafice w HL2.
A fizyka gry ? do prawdziwej fizyki gry to brakuje laaata świetlneee albo i dalej.
Nagminne rozwalanie desek, skrzynek i beczek i rzucania jakimis bzdurnymi przedmiotami - i to jest fizyka gry ??? PRZECIERZ NIC Z NICZYM NIE MOZESZ ZROBIC- oprócz rzucania w przeciwników jakimis glupimi przedmiotami albo rozwalania kilku przedmiotów !!! - Czy ty tez codziennie taką interakcje stosujesz w realu ze tak przechwalasz to "INTERAKCJE" ?
AI przeciwników - eee...
Ide w kime bo juz 3 rano...Narta.- przypomniał mi sie Duke Nukem - tam też była interakcja - to był przełom :) , Kalkin 11/12/04 03:25
teraz... hmm ...jak gra nie posiada tej "interakcji" to jest oceniania niżej niż przeciętna...
...bo taka jest
Jak można chwalić grę, którą można skończyć w czasie poniżej 3 godzin - toż to FILM INTERAKTYWNY, a to że w kilku miejscach ludzie utykają można porównać do zabrudzonej myszki, która się zacina podczas gryThe requested URL was not found
on this server ! Error 404 - HL2 można przejść w 3 godziny... , Rhobaak 11/12/04 11:44
... a HL w 45 minut. Czy z tego cokolwiek wynika? Moim zdaniem nie.Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - oj wynika, jeśli mam kupić grę to nie, na 3 godziny... , Kalkin 11/12/04 12:22
...ale aby pograć jakiś czas (minimum 2,3 tygodnie).
Za 130 zł oczekuję czegoś więcejThe requested URL was not found
on this server ! Error 404 - Jeśli ktoś przez całą grę , NimnuL-Redakcja 11/12/04 12:35
biegnie przed siebie omijajac polowe potworów i bezmyślnie strzelajac do wszystkiego wokoło to przejdzie ta gre szybko. Ja sobie powoli chodze, tworze zasadzki i bawie sie z przeciwnikami ... tk gry szybko nie przejdziesz a zabawa jest wieksza.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Chyba się nie rozumiemy: , Rhobaak 11/12/04 13:06
czasy które podałem da się osiągnąć będąc mistrzem FPP i stosując tricki i wykorzystując niedoróbki gry. Nikt nie trwierdził, że jest za krótki, w HL2 pojawiają się takie opinie, a z podanych przeze mnie _minimalnych_ czasów wynikałoby coś zupełnie odwrotnego. Większość współczesnych, tradycyjnych FPP jest krótka, kiedyś, gdy levele sładały się z zestawu prostopadłych i równoległych ścian oraz drzwi można było wydłużać grę w nieskończoność, teraz opracowanie każdego nowego poziomu to wiele dni pracy programistów/grafików. Valve postawiło na jakość, a nie na ilość. I słusznie.Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - Korekta: , Rhobaak 11/12/04 13:07
...nikt nie twierdził, że HL1 jest za krótki...Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP
- jeszcze jedno - steam nie jest zabezpieczeniem - jest utrudnieniem , Kalkin 11/12/04 03:32
zabezpieczeniem to był w momencie jak ludzie musieli się przesiąść z wersji Counterstrike'a 1.5 na 1.6
HL2 kupiłbym tylko dla Counterstrike Source o czym chyba ktoś zapomniał w swojej recce :(
Trzeba iść spać bo się późno robi... wcześnie znaczy się...The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - IMO nie warto. CS.S jest zwalony na maxa. , Doczu 11/12/04 06:23
Ja kurna nie wiem co oni zrobili z tym CSS ale za cholere nie moge się przyzwyczaić do strzelania, co przekłada się an wyniki.
O ile w 1.5, 1.6 byłem graczem na przyzwoitym poziomie, to teraz lamie jak ostatni dziad :-(
Przedtem skuteczność zabijania z m4 miałem dość wysoką, a teraz wolę wziąć MP5 niż m4 bo po prostu nie umiem trafić ;/
A z kałacha żeby zabić wystarczy dać full auto i przeciwnik nie ma szans, co było nie do pomyślenia w 1.5, 1.6, bo "serie" większe niż 2 pociski, miały straszny rozrzut.
Co do samego HL2 - NimnuL, jak na redaktora może rzeczywiście przesadził z achami, ochami, ponieważ patrząc na nią obiektywnie, istotnie nie ma w tej grze żadnego przełomu. Mnie jednak gierka bardzo się podoba, a ponieważ nie byłem skażony graniem w FarCry, DIII, czy inne szatańskie wynalazki, dla mnie ta grafika i interakcja z otoczeniem to przełom i godny następca HL. I tak tą grę traktuję.
Co do przejścia gry w 3 godziny - przeszedłeś ją w tyle ???
A to że gdzies tak wyczytałeś, zobaczyłeś filmik - co z tego ? Przejdź ją Ty w 3 godziny, a dopiero pisz o filmie interaktywnym.- Doczu mam to samo, ale myślę że jest to wina za dużych wymagań , Kalkin 11/12/04 12:19
sprzętowych. Poczekajmy z dwa lata i CSS wyjdzie po kilkunastu patchach fajna gierka, w którą będzie grało 50% ludzi
W drugie 50% ludzi będzie grało w Doom'a 3, lub coś co powstanie na jego silniku ( bo silnik jest znakomity )
Przeciez teraz grasz/grałeś w CS1.6 i jeśli masz nie za szybki komp to Smoke'i potrafią spowolnić Twoje FPS'y do zeraThe requested URL was not found
on this server ! Error 404
- gra to całość , Barbeus 11/12/04 10:22
i najważniejsze jest udane (zrównoważone) połączenie grafiki, dźwięku, fizyki, fabuły itd.
Generalnie grałem chyba we wszystkie "ważniejsze" gry począwszy od Doom'ów i Wolf3D przez Quaki, Unreale, Half-Life, Max Payn'y i wszystkie sensowniejsze gry FPP ostatnio Far Cry i DoomIII (gram też w różne inne ale teraz skupmy się na FPP). Każda miała i ma jakąś wadę, która w niektórych nie miała żadnego znaczenia bo gra była miodna!! I to jest najważniejsze przecież te wszystkie effekty są nie dla sztuki tylko po to, żeby się świetnie grało. Klimat i fabuła to wpływa na miodność! :-)
Dla mnie na maxa udanymi grami FPP były: Quake I i II, Half-Life (+ dodatki) , Return to Castle Wolfenstein a teraz HL2.
A tak na koniec to dobrze, że kilku osobom nie podoba się Half-Life 2. Tak po prostu musi być. Mnie się podoba :-) i to bardzo! Jako całość jest według mnie najbardziej udanym FPP od czasów "Return to castle Wolf..." i każdemu kto lubi tego typu gry polecam, żeby sam spróbował.
Pozdrawiam wszystkich
ps. ostatnio i tak najfajniesza jest FFXI :-))) ale to raczej nie FPP"Nie ma nic tak niedorzecznego czego
by jakiś filozof nie powiedział..." - RtCW? Hmm... , XepeR 11/12/04 10:34
Imho byla bardzo dobra ale nie wybitna. Najlepszy byl Doom (1&2) i Wolfenstein. Zawsze bede je wspominal z sentymentem. Mam je na dysku i odpalam czasami :)- RtCW było suuper , JasioWP 11/12/04 15:07
A Wolfenstein3D - leży na dysku, byłem w to mistrzem :D- gry typowo singlowe tak mają... , XTC 11/12/04 18:42
że każdy gracz uważa się za mistrza :)
i chyba niech tak pozostanie...
multiplay weryfikuje takie rzeczy a w wydaniu internetowym - zwykle odziera za złudzeń...Linux
- apropos textur - zgodzę się z Nimnulem , Auror 11/12/04 10:55
że są rewelacyjne - i nie chodzi tutaj w zupełności o ich rozdzielczość do jasnej anielki! Chodzi o pomysł na nie!!!! W żadnej grze wcześniej nie uświadczyłem tak rewelacyjnie wyglądających blokowisk w tle! Ich textury wyglądają IMHO tak naturalnie że jakby tylko te budynki ustawić na ekranie monitora i zrobić Print Screen to można by to śmiało nieść do wywołania na papier i zakładam się że więszkość osób wzięłaby to za zdjęcie!
oczywiście nie tylko o budynkach tu mówie, ale o całokształcie wykonania textur - robił je ktoś kto ma rewelacyjny zmysł plastyczny i przysłowiowego "nosa", co sfotografować/zeskanować co nie music być w rozdzielczości 2048x2048 żeby wyglądało dobrze!
ogólnie gra jest .... dobra .... nie powiem że jest REWELACYJNA, bo znudziła mi się w połowie i wogóle nie wiem czy będę ją przechodził do końca, ale na trochę mnie wkręciła.
Bardziej boleje nad nowym Counter-Strike'iem. Chodzi on u mnie słabo, wygląda przeciętnie, a z grywalności została jakaś 1/3 jeżeli porównać go do CS'a 1.6.portnicki.com
+++++++++++++
portnicki@gmail.com - HL2 nie jest rewolucyjny, ale: , Rhobaak 11/12/04 11:54
- ma najlepiej zaimplementowaną fizykę z dotychczas wydanych gier
- ma najbardziej realistyczną grafikę 3d z wydanych dotąd gier (FarCry był strasznie cukierkowy, D3 - niby wszystko się błyszczy, bump mapping (czy raczej normal mapping), ale efekt jest przeciętny, nie mówiąc o wymaganiach)
- ma najlepiej opracowane modele postacy z dotychczas wydanych gier
Do tego można dodać ciekawe pomysły na broń (Zero Gravity Gun, przynęta na robale), szybkie działanie nawet na przeciętnych maszynach (a argumenty z czasem ładowania są mocno przesadzone, na moim sprzęcie _wcale_ mi to nie przeszkadzało, pograjcie w Vampire:Bloodlines to znienawidzicie progress bar'y)
Nie jest to gra idealna, nie jest przełomowa, ale na pewno wytyczy pewne kierunki rozwoju gier FPP. Komu się nie podoba, niech nie gra. Kto wyłożył kasę, przeszedł szybko i teraz żałuje decyzji zakupu - niech opchnie na Allegro;) Kto ma z kiosku - ludzie: freeware i jeszcze narzekacie;)))Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - na jakich ustawieniach grasz? , bartek_mi 12/12/04 02:05
i czy da sie pograc ;-)
bo mam podobny sprzet (opis pod ksywka) i sie zastanawiam czy sie hl2 zainteresowac.... bo cs:s biednie u mnie chodzil :(dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Wszystko na medium... , Rhobaak 12/12/04 19:32
i rozdzielczość 800x600 32b. W czasie większych strzelanin z udziałem kilku postaci gra wyraźnie zwalnia, ale nie przeszkodziło mi to znacznie w przejściu gry na hard, więc na takim configu pograć się da:)Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP
- co do tekstur , MZM 11/12/04 11:56
zgadzam się całkowicie z Aurorem - są świetne - wyglądają bardzo naturalnie, są, jakby to określić, bardzo "estetyczne". Graficy włożyli w nie mnóstwo pracy, ale efekt jest powalający. I nie chodzi tutaj wcale o możliwości graficzne engine - chodzi bardziej o całokształt, ogólne wrażenie. Co do gry moim zdaniem jest rewelacyjna - wciągnęła mnie mocno, co nie zdarzyło mi się już od kilku lat. Ale to oczywiście subiektywne odczucia - każdy może mieć inne.
Pozdr.MZM - Ehhh , Ament 11/12/04 12:01
Zgadzam sie z garnkiem ze HL2 to zwykla gierka (a ze to sequel hitou to stad ta wrzawa i cala otoczka) ale z drugiej strony tak to juz bywa w kazdej dziedzinie ze zawsze sa prekursorzy a pozniej juz tylko nasladownictwo. Takze nie ma co porownywac grywalnosci HL2 do HL1, Duka, Unreala czy Wolfa bo te gry chcac nie chcac wbily sie w nasze swiadomosci najbardziej - a to dlatego ze byly pierwsze i w swym czasie wyznaczyly nowe kierunki na najblizsze 10 a moze i wiecej lat.
Sprawa jest podobna jak w muzyce czy kinematografi. Sluchajac nowy kawalek albo ogladajac nowy film tez mozna powiedziec ze to wszystko juz bylo - bo rzeczywiscie juz bylo. Temat muzyczny czy filmowy mozna powielic, dac mu nowa otoczke, dodac efekt itd... Ale tak czy siak nie ma tu juz nic nowego do wymyslenia bo wszystko juz ludzie wymyslili i przelali na nuty czy tasme filmowa.
I tak samo jest z grami. Jest z 10 tytulow, ktore powalily ludzi na kolana grywalnoscia, grafika, muzyka czy czym tam jeszcze kto chce i wszystko sie kreci wokol nich. Do nich sie porownuje wszystkie nowosci. Ale dlaczego tych 10 tytulow tak zapadlo wszystkim w pamieci? Ano dlatego ze byly to rzeczy w jakis sposob przelomowe pod wzgledami wyzej napisanymi (fabula, grafika, muzyka, klimat...)... Dzisiejsze produkcje to tylko powielanie tych kilku tytulow i to wszystko dlatego nie czepialbym sie tak zbytnio ze ta gra jest taka a ta taka - nie pasuje? - sprzedac kompa i nie grac. I
-AMENT-
I - hmmm , NimnuL-Redakcja 11/12/04 12:32
Niestety recenzje gier mają to do siebie, że są to odczucia autora gry. Jeśli recenzję pisać będzie przeciwnik danego tytułu to go pognębi, jeśli miłośnik, to przekoloryzuje. Ja jestem zwolennikiem każdej dobrej gry i starałem się tu nie słodzić. Są to moje odczucia z gry i opis samej gry. Jedny podobać się będzie cukierkowa grafika w FarCry, innym świecace się tekstury w DIII, mi się podoba to co widać w Hl2, opisałem co jak i dlaczego.
Nie są to moje pierwsze wrażenia z gry. Więc nie ma tu mowy o pierwszym zachwycie. Masz prawo nie zgadzać się.
Poczytaj komentarze, tam napisałem o fizyce oraz teksturach.
Uczepiłeś się tego jak gra wygląda a nie jaka ta gra jest. Jest rewelacyjna i zdania nie zmienie. HL pomimo grafiki na dzisiejsze czasy prymitywnej bije na głowe światowe hity jakimi są DOOM III, FarCry czy inne nowinki ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Nie nie Nimnul, sporo tez mam wątpliwosci jesli chodzi o AI, liniowosc gry, , garnek 11/12/04 13:42
, grafike i wiele wiele innych rzeczy - na co przecierz składa sie miodność gry... HL2 na pewno nie jest grą złą ale litości !! - nazywajmy rzeczy po imieni - NIE MA TAM REWOLUCYJNEJ FIZYKI, NIE MA REWOLUCYJNEJ GRAFIKI i innych rewolucyjnych rzeczy.... Jest tam sporo rzeczy które ewoluują w dobrym kierunku ale o rewolucji to nie mamy co mówić. - A wlasnie rzekomymi rewolucjami faszerowało nas Valve przed wypuszczeniem gry.- W Twoim odczuciu nie ma , NimnuL-Redakcja 11/12/04 14:06
ale to ja ją oceniałem i ja pisałem recenzje. Ty napisałbyś ją inaczej ... jak każdy zresztą.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- HalfLife 2 vs. Doom 3 - plusy i minusy , pachura 11/12/04 13:57
D3:
+ przełomowy engine grafiki: w pełni dynamiczne oświetlenie i normal-mapy;
+ dopracowana w najmniejszych szczegółach ścieżka dźwiękowa, potęgująca nastrój grozy;
+ momenty w których gracz prawie dostaje ataku serca ;) - potwory wyskakujące zza pleców, gasnące światło, wisielcy dyndający tuż przed nosem;
+ bardzo ładne modele postaci;
+ na moim GFX5700 128MB chodzi sensownie na średniodobrych ustawieniach, 30fps w timedemo;
- fabuła potraktowana po macoszemu, całość zagadek sprowadza się do szukania kluczy i przesłuchiwaniu podobnych wiadomości pod kątem trzycyfrowych liczb. W ogóle nie wciągająca;
- wszystkie lokacje wyglądają identycznie - ciasne korytarze o blaszanych ścianach;
- często powtarzane zagrania z gaszeniem światła i potworami zza pleców przestają po pewnym czasie straszyć;
- fizyka nie przydaje się do niczego, poza malutkim epizodem z przestawianiem beczek dźwigiem. Ot, można zobaczyć denata zsuwającego się po schodach albo przewrócić jakiś karton - standard;
- przeciwnicy nie są specjalnie inteligentni, poza komandosami walą prosto na gracza i tyle;
- nie można strzelać z włączoną jednocześnie latarką.
HL2:
+ solidna, wciągająca fabuła SF. HL2 to o wiele lepszy materiał na film niż nudny D3!
+ bardzo zróżnicowane lokacje. Kiedy na rynek wchodził Quake 1, wielu ludzi wolało nadal grać w Duke'a Nukema 3D - który, pomimo ewidentnie gorszego engine'u, obfitował w bardziej realistyczne lokacje - miasta, domy, kible, bary, krzesła, ściany, lustra etc. etc., zaś w Q1 były tylko abstrakcyjne zardzewiałe blachy pokryte częściowo szlamem, oświetlane co pewien czas iskrzącymi przewodami. Z HL2 i D3 jest podobnie - w HalfLife'ie mamy miasto, wybrzeże, cmentarz, kanały, dachy domów, kopalnię, dwa etapy pokonywane pojazdami. Cieżko jest się znudzić;
+ doskonała animacja głównych bohaterów - zarówno całych postaci, jak i mimiki twarzy. Wreszcie widać kiedy ktoś się uśmiecha szczerze a kiedy z przekąsem, kiedy sie martwi, na co patrzy (ruchome gałki oczne);
+ wreszcie fizyka zastosowana na szeroko zakrojoną skalę, nie tylko jako dodatek, ale jako element zagadek. Najbardziej podobały mi się interakcje obiektów z wodą - np. próba wskoczenia na dryfujący karton kończy się zwykle utratą stabilności i wodowaniem... świetnym przeżyciem było też oglądanie spod wody wpadających przez otwór kanalizacyjny zwłok albo płonących beczek ;)
+ zmiany tempa gry - raz uciekamy przed goniącymi nas Combine Overwatch, potem metodycznie czyścimy budynek z headcrabów, prowadzimy poduszkowiec, zdobywamy bunkier, pływamy w kanałach, obciążamy ramię dźwigni żeby otworzyć przejście...
+ na moim GFX5700 128MB chodzi sensownie na średniodobrych ustawieniach;
. grafika solidna, ale nie przełomowa;
. podkład muzyczny dość dobry, choć na pewno nie tak dobry jak w D3. Szkoda że tak rzadko wchodzi;
- modele postaci "seryjnych" (nie głównych bohaterów) często pozostawiają wiele do życzenia. Np. ludzie z headcrabami na głowach wyglądają tragicznie - za mało trójkątów, słabe tekstury;
- jednotorowa fabuła, czasem do przesady... nie pamiętam kiedy do jakiejś lokacji można się było dostać więcej niż na 1 sposób...
- granaty nie wybuchają przy zetknięciu z wrogiem, ale po pewnym czasie. Wiem że tak jest w realu ;), ale inne gry FPS przyzwyczaiły mnie do innego zachowania;
- AI przeciwników - sensowne, w przeciwieństwie do tego co pokazuje http://g.pl/~bogien/ai_w_hl2.wmv
- idiotyczne zabezpieczenie wymagające dostępu do netu. Załóżmy że wyjeżdżam na wakacje gdzieś do leśniczówki i chcę sobie pograć w HL2 na laptopie. I co? I kicha! Mogę co najwyżej mieć nadzieję że do owej głuszy dociera sygnał GPRS...
To by było na tyle...
Co do bugów HL2, to nigdy nie zdarzyło mi się żeby jakaś winda nie przyjechała albo postacie zamierały, za to miałem coś takiego:
http://g.pl/~bogien/dwie_panny_1.jpg
http://g.pl/~bogien/dwie_panny_2.jpg- Jeszcze dodam: , garnek 11/12/04 14:13
D3 - normal mapy - na pewno grafika bedzie ewoluowala w tym kierunku. W D3 niejako zawczesnie zastosowano tą technologie, poniewaz zniekształca prawdziwą geometrie obiektu, jednak textury nie mialy zadnych wlasciwosci typu: mniej lub bardziej odbija swiatlo, mniej lub bardziej matowe itd...i dlatego kazdy ludek ma taką samą wlasciwoosc, ze są powierzchnia jest plastikowa i się swieci w jakims tam stopniu..
Za Hl2 na pewno przemawia fakt ze ma o wiele wieksze lokacje, jednak same ich tworzenie budzi we mnie wiele wątpliwosci - lokacje są o wiele mniej zroznicowane niz w innych grach - są o wiele ubozsze w obiekty o zróznicowanych kształtach (jakies krągłosci, nieregularne formy), co sprawia z e w wielu momentach pomieszczenia są tak jakby nieco pustawe..- Normal-mapping nie modyfikuje geometrii obiektu... , Rhobaak 11/12/04 15:49
...Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP
- Dostep do netu nie jest potrzebny , NimnuL-Redakcja 11/12/04 14:23
tylko raz przy instalacji i uruchomieniu, pozniej mozna juz grac w offline.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Podpisuje sie , Poke 11/12/04 15:31
obiema rekami. Dodatkwoo do minusow D3 dodalbym optymalizacje shaderow jedynie pod nVidie co jest dla mnei karygodne.09 sierpien 2008 - penitentiam agite
- garnek... , Doczu 11/12/04 14:17
... chyba nie uwierzyłeś w marketingowy bełkot gości z Valve ? - no właśnie, idź lepiej spać ;) , d-a-x 11/12/04 14:41
dla mnie gierka bomba, grafika piękna, fizyka super, fabuła nie jest zła i najważniejsze: śmiga na 9550 :P, dobranoc...Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie! - Oj, śmiga ^^ , MiloX 11/12/04 17:24
I to jest piękne =].:Adopcja, Adaptacja, Improwizacja:.
- smiem postawic teze garnek, ze ... , Nebuchadnezzar 11/12/04 14:59
juz nigdy nie bedzie ci dane zagrac w gre ktora bezwzglednie polozy cie na kolana - po prostu wyrosles juz z gier, tez mam cos takiego. W moim przypadku zrozumialem to juz jakis czas temu i dlatego nie frustruje sie tak, poczytuje to za ewolucje mojej osoby - starzeje sie po prostu. Wez zagraj sobie w tytuly ktorymi kiedys byles zafascynowany i zdziwisz sie ze mogles byc oczarowany czyms takim. Tak wiec wyluzuj i pogodz sie z tym. Krytykujesz HL2 natomiast nie potrafisz wskazac lepszego tytulu. Gdzie widziales lepsze efekty graficzne, lepsza fizyke ?dupa na stołku, morda przy korycie... - eee... , garnek 11/12/04 15:06
odwracasz kota ogonem...a czy ja chce wskazac lepsza gre?
po prostu staram sie oceniac jakos chlodnym okiem a nie podniecac sie niewiadomo czym i ustawiać HL2 do rangi "bóstwa". Troche obiektywizmu dodalem i to wszystko. Jak nie widzisz tego to nie bede sie z toba klocil.
- a mi się podoba... , Soulburner 11/12/04 15:35
...Renault Megane i nikt mi nie wmówi, że jest brzydkie :PYou must gather your party before
venturing forth. - Ta nowa Meganka? , NimnuL-Redakcja 11/12/04 15:48
tył jest paskudny :-) Za to pierwsza wersja ... Coupe ... mniam!Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - hihi , Soulburner 11/12/04 15:53
starsza wersja bardziej mi się podoba od nowej, ale nie zmienia to faktu, że nowa mi się i tak podoba ;DYou must gather your party before
venturing forth.
- Jedno niedociągnięcie w HL2: OGIEŃ , pachura 11/12/04 16:59
Ogień w HL2 wygląda syfnie - jakiś taki płaski, dwuwymiarowy. Chłopaki pewnie tak się namęczyli z wodą że na ogień już im sił nie starczyło ;) - No moim zdaniem DOOM 3 ma bardziej , sebtar 11/12/04 18:04
zaawansowany silnik graficzny (patrząc na oko a nie wdając się w szczegóły) a co do tej fizyki, to jak dla mnie najlepszy był tu Red Faction i numery które tam można było ze ścianami robić, w HL2 nic takiego nie ma a być miało...
Co nie zmienia faktu że HL2 to bardzo fajna gra.Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - no fajne było , d-a-x 11/12/04 19:17
ale jak zobaczyłem dwójkę to padłem ze śmiechu, żenada totalna, max wiocha, hip-polo ;) grafika jak z 98 roku :(Montuję bomby, jeżeli zobaczysz, że
uciekam goń mnie!
- hmm , Czarek 11/12/04 19:02
IMO gra na pewno nie wybitna - skierowana raczej do mlodszych graczy (Alyx etc traci to wszystko konsolami :P), fabula szalenie przewidywalna (jak juz ktos wspomnial)- 0 tajemniczosci, droga przez gre mega liniowa - jak po szynie kolejowej, przydlugie i nudnawe przejazdzki pojazdami, dretwe dialogi, AI przeciwnikow rozczarowujace, wkurzajace ogony "pomocnikow" bioracych sie znikad (wolalbym dzialac sam bez "pomocnikow"), poziomy zaskakujaco/rozczarowujaco male (nie liczac tych dlugich pokonuywanych w pojazdach) - co chwila napis load, zapetlajacy sie dzwiek, niezbyt dobra stabilnosc (gra pare razy wyszla mi do OS'a z komunikatem Windowsa o bledzie - w innych grach mi sie to nie zdarza - ewidentna wina ze strony gry), Dr Breen nie przeraza/straszy a raczej nudzi, kiepskawe zakonczenie w stylu Deus ex machina (czy jakos tak) etc etc (moze jeszcze cos mi sie przypomni)
z plusow - fajna muza (soundtracku z gry slucham sobie ostatnio dosyc czesto), grafa na miejscu (fajny poziom realizmu), wydajnosc silnika gry (z drugiej gry przy niezbyt oszalamijacej grafice), fizyka (ale nie konsekwentna i zbyt wysunieta na 1-szy plan - po jakims czasie zaczyna nudzic), budzaca ciekawosc Cytadela (od pocztaku gry bylem ciekaw jak wyglada w srodku i nie zawiodlem sie - wizja zrobila na mnie wrazenie)
w sumie dla mnie 4- najwyzej- hmm , Czarek 11/12/04 19:08
mialo byc: " drugiej strony przy niezbyt oszalamiajacej grafice"
aha: cale miasteczko Ravenholm wydawalo mi sie wziete/wstawione tylko po to, zeby gracz pobawil sie GG - tam tez zwlaszcza uderzylo mnie to, jak male i ciasne sa poziomy w grze
z kolei poziomy z pojazdami sprawiaja wrazenie wstawionych po to, zeby sztucznie wydluzyc gre/nie meczyc sie za bardzo z czasochlonnym designem poziomow pokonywanych pieszo - tanie "tanie poziomy" jak dla mnie- hmm , Czarek 11/12/04 19:12
wrrr - takie "tanie poziomy" mialo byc!
- no ja wspominałem :) , pitero 12/12/04 02:02
racja, racja, racja
próbuje dojsc do jakiegos zdania okreslajacego moje odczucie po tej grze... i nasuwa mi sie takie zdanie - liźnięte, ale nie skonsumowane.... :)
np jak wchodzimy do miasta... chcialem zobaczyc jak stridery wyprawiają demolke, prawdziwy armageddon - nic z tego, pedzimy do przodu - a ja chcialbym zobaczyc pokoj z ktorego walil snajper... i zdobyc snajperke !! :( wejsc tam gdzie nie musze wchodzic... takich miejsc jak na lekarswo... i rozwalic jakas sciane z bazooki albo wlasny team ktory mnie wkurwil ;)... wymyslic cos samemu, a nie miec wszystko podsuniete pod nos i do tego jedyne wlasciwe... itd itd...i7-13700kf_asus.prime.z790
RTX.4070ti_lexar.nm790_710_620
32gb.patriot.7200.cl30_msi.mag.850w
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|