|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Reklamacja monitora Iiyama - pytanie do tych, którzy mieli już tą "przyjemność" , buti 24/12/04 22:18 Od wczoraj z mojego monitora dobiega dziwny odgłos, brzęczenie jakby sie coś "elektryzowało" w nim. Obraz jest niby poprawny ale od dołu ku górze przesuwa się pasek, coś jak przy rozmagnesowywaniu ekranu z tym, że pasek jest wąski i "pływa" po ekranie w regularnych odstępach czasu. Przy zmniejszeniu odświerzania ze 100Hz na 90Hz paska nie widać ale monitor dalej wydaje ten sam dziwny dźwięk. Myślałem, że to coś z napięciem w gniazdku ale i przez listwe i przez ups to samo. Pozostaje mi chyba reklamacja. Mam pytanie odnośnie tego systemu "door to door". Czy dają od razu zastępczy monitor na okres naprawy? Czy jeżeli to naprawa poza gwarancją to czy dzwonią i konsultują koszty naprawy? Czy komuś może nie uzwględnili gwarancji? Jak tak to z jakiego powodu i jak się sprawa skończyła. Monitor to model hm704utc, czyli 17" crt na diamondtronie. Mam go od roku.- Monitor zastępczy dają ale... , Robek 24/12/04 23:28
teraz dokładnie już nie pamiętam. Dzwoniłem kiedyś do nich to mi powiedziei, że mogę dostać monitor zastępczy, ale dopiero po iluś tam dniach i tylko w tedy jeśli nie będą mogli w tych kilku (nastu) dniach naprawić monitora oddanego do naprawy. Procedura była taka, wypełniasz formularz zgłoszeniowy na ich stronie imternetowej . Musisz podać dokładny numer fabryczny, model , datę zakupu oraz w miarę dokładny opis usterki. Wysyłasz to do nich i czekasz cierpliwie na wiadomośćo od nich. Dostaniesz e-mail z dokładnymi instrukcjami jak masz dalej postepować.***życie jest jak jajko trzeba je
znieść*** - Najlepiej to skontaktuj się , Robek 24/12/04 23:30
z Panią Karina Krawiec ***życie jest jak jajko trzeba je
znieść*** - Jeszcze nie sprawdzalem w praktyce , Pio123 24/12/04 23:35
ale po nowym roku prawdopodobnie będę.
Mam nierówno podświetlony LCD. Z tym door to door i monitorem na wymiane to nie do konca tak dobrze jest.
Zastępczy monitor dostajesz dopiero wtedy jak uznają że nie są w stanie szybko naprawić monitora, poza tym nie każdy sprzedawca jest zobowiązany taki monitor udostępnić.
Radze dobrze sprawdzic monitor, bo jeżeli to nie jego wina to obciążą ciebie kosztami transportu i sprawdzenia (100-200 zł)
Sprzedawca monitora powinien wyjaśnić ci dokładnie jak procedura reklamacji powinna przebiegać.ABIT IP35 Pro 3RD EYE | E2160 1.8@3.3
2GB DDR II |GF8800 GT |7200.12 2x500GB - Powinieneś dostać e-mail coś w tym stylu , Robek 24/12/04 23:35
proszę przeslać sprzęt do:
iiyama Polska serwis
Byków 58
55-095 Mirków k/ Długołęki
kurierem UPS, na nasz koszt,nasz kod klienta ****, proszę zadeklarowac wartość sprzętu.
Proszę zapakować monitor do oryginalnego kartonu,
dołaczyć kartę gwarancyjną (ew. kopie dokumentu zakupu) plus komplet okablowania.
W razie wątpliwości bardzo proszę o kontakt
pozdrawiam,
karina krawiec
iiyama Polska Sp. z o.o.
Byków 58
55-095 Mirków
tel. 71 330 51 90
Jest to oryginalny tekst e-mail, który otrzymałem od Pani Kariny.***życie jest jak jajko trzeba je
znieść*** - na 90% to wina monitora , buti 25/12/04 15:59
nie mam na razie mozliwosci sprawdzenia na innym komputerze, zrobie to po nowym roku i jak cos zareklamuje :(, dzieki za wskazowki, pozdrawiam. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|