Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ptoki 03:02
 » selves 02:58
 » Mario2k 02:52
 » PCCPU 02:41
 » rainy 02:35
 » pawel1207 02:30
 » Brauni 01:44
 » pwil2 01:36
 » adolphik 01:35
 » maddog 01:26
 » cVas 01:22
 » Wolf 01:22
 » mirek190 01:11
 » Baraka 01:11
 » luckyluc 01:07
 » Pinokio.p 01:06
 » Zibi 00:59
 » mrowa_82 00:49
 » Pinokio 00:43
 » Arlathan 00:40

 Dzisiaj przeczytano
 2587 postów,
 wczoraj 24987

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[gsm] Gdzie teraz warto wziasc aktywacje? , Gajdzi 1/11/05 22:19
Witam szanowna spolecznosc board'u!

Chcialbym sie Was poradzic, gdzie tu warto wziasc w obecnym czasie jakas aktywacje w abonamencie? Czy era, czy plus, czy moze orange....!?

Oferta ma byc z telefonem, co do korzystania, beda wykonywane tylko rozmowy do roznych operatorow!!!, ew. jakis sms raz na tydzien! ;)

Tel ma byc dla szwagra, glownie ma byc dobry i w miare prosty, albo cos ciekawego juz naprawde, co mozna za w miare przywoita cene sprzedac - to tyle odnosnie samego aparatu!


Jednak niewiem co mu polecic, era ma podobno za 40zl 80min, a plus teraz wprowadzil za 35zl 80min.... idea/orange podobno cienka maja oferte!

Co polecicie w takim razie? Z gory dzieki! ;)

Pan Bóg bawi się z ludźmi w
chowanego.
On odlicza - ludzie się chowają...

  1. wziąć, wziąć, wziąć :) , bartek_mi 1/11/05 22:23
    :))

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. sorki, ale to na szybko bylo, bo mialem wyjazd do wroclawia ;) , Gajdzi 2/11/05 00:03
      123

      Pan Bóg bawi się z ludźmi w
      chowanego.
      On odlicza - ludzie się chowają...

  2. ja bym obstawial ere z tymi 90 minutami , laciak88 1/11/05 22:40
    sam mam ere komfort - bralem bez telefonu i mam 120 minut miesiecznie i jestem bardzo zadowolony. nie wiem jak w tej ofercie teraz ale ja place 79 gr za minute do idei/orange i do plusa, a do heyah, ery i stacjonarnych 39 gr. rzadko sie nie wyrabiam w darmowych, ale nawet jak przekrocze, to przy sekundowym naliczaniu licznik powoli bije :D.
    zawsze lubialem ere, poki co ma dobra oferte i warto ja brac :)

    "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
    life's problems."

    1. sry, mialo byc '80 minutami' , laciak88 1/11/05 22:45
      ...

      "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
      life's problems."

    2. a ile placisz za to co masz miesiecznie...!? , Gajdzi 2/11/05 00:04
      mam na mysli sam abonament oczywiscie ;)

      Pan Bóg bawi się z ludźmi w
      chowanego.
      On odlicza - ludzie się chowają...

      1. troche zepsulem z tym abonamentem, , laciak88 2/11/05 07:02
        bo za szybko poszedlem. place 60 zl miesiecznie, a jakbym poszedl 2 tygodnie pozniej, to bym placil 30 zl przez pierwszy rok. taka promocja byla. ale i tak mi sie oplaca

        "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
        life's problems."

  3. Ja mam tą erę, i jest ok , Doczu 2/11/05 09:56
    Tylko telefony teraz już chyba "przebrane"

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL