TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Ostzrzenie przed kupowaniem produktów D-Link i ich serwisem , Emios 4/11/05 22:31 Jakies pół roku temu przychodzi do nas Roter D-Link 504T, zapakowany rozpakowuje, naklejam sticker-a i na półke. Po kilku dniach sprzedaje ( znajomy klijent-Autoryzowany serwis samochodowy Mobil 1 ) ). Jade do klijenta konfiguruje - wszystko OKI. Miesiac temu router pada.
Wysyłam do serwisu dystrybutora.
I zaczynaja sie klocki
* dzis przychodzi mi odmowa - powod ingerencja osób 3, góra routera jest inna ( cyt. "Góra od routera jest od routera DSL, a nie DSL" )
** sprawdzam zeczywiscie na jednej stronie pisze 604T.
Jestem w 100% pewien ze ten klijent nic nie kombinował.
*** dzwonie do serwisanta:
serwisant - Prosze pana góra routera została podmieniona od innego routera oraz nie ma plomby na jedenj ze sróbek
ja - Prosze pana dzis dostałem nowy od taki sam router i tez nie ma plom WIEC NIECH PAN MI TU KITU NIE WCISKA, obudowa routera rozbiera sie na boki a nie na góra-dół, wiec kolejny pana zonk.
- serwisant - chłopak nie wiedział co powiedziec i dał mi telefon do serwisu D-Link
****
- serwisant D-Link wciska ten sam kit.
- podaje prawidłowy według mnie powód - podczas składania w fabryce routerka, prawdopodobnie został omyłkowo przykrecony inny bok i tyle.
- na pozegnanie tekst : Mama nadzieje ze juz nigdy nie bede dzwonił do serwisu oczywiscie LINKSYSA smiech.
***** nastepny telefon do D-Linka. Miła pani to samo - ze to klijent musiał to zrobic. konce rozmowe stwierdzajc ze nie ma sensu ta rozmowa.
Podsumowujac moe byc jednym takim przypadkiem na 100000, ale uprzedzam jesli kupujecie ( JA OD DZIS NIE ) sprzed D-Linka dokładnie obejrzcie produkt.
Mam nadzieje ze nie bedziecie mieli takiej sytuacji jak ja
Pozdrawiam- heh , LooKAS 4/11/05 22:38
a co ja mam powiedziec? wysylam do ichniego serwisu sporo ich sprzetu... oczywiscie 98% wg nich jest sprawne, 1% wgrywaja nowy firmware a ostatni 1% wymieniaja na nowy sprzet...I wanna suck, I wanna lick
I wanna cry and I wanna spit - ja mam , kubazzz 4/11/05 22:40
tylko karte sieciowa D-link. kosztowala 30zl i juz poltora roku dziala dobrze. moze omina mnie takie przygody;)SM-S908 - Sorry Emios , Conroy 4/11/05 22:47
Strasznie mnie to razi - prawidlowo jest 'klient'http://flickr.com/photos/myhacien
da - kit z klijentem , tommi 4/11/05 22:54
a zeczywiscie:PŚmiech to najlepsze lekarstwo na
wszystko, no może z wyłączeniem biegunki. - aaa , bartek_mi 4/11/05 23:21
sróbka?dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - no to konce , tommi 4/11/05 23:26
watek EOT ;)Śmiech to najlepsze lekarstwo na
wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.
- no niestety takie czasy , perek 4/11/05 22:54
ale w wiele firm i to nie tylko z tej branży kombiuje co by tylko z klienta zrobić łosia, a to plomba ruzona, a to źle podłączone, śrubka krzywo itd itp
P.S. mam w tej chwili 2 AP2000 dlinka już prawie 1,5 roku i chyba bede kupował następny i też kupie dlinka bo jak narazienie mam im nic do zarzucenia tak jak je włączyłem tak chodząPowered by Intel 286 ;-) - He ale mam nadzieje ze dobrze go obejrzysz , Emios 4/11/05 23:35
123- hehe , perek 5/11/05 00:12
wnikliwie ;-)Powered by Intel 286 ;-)
- Nigdy z serwisem problemow nie bylo , guma 5/11/05 18:38
A poszlo juz do serwisu pareset sztuk sprzetu. Zawsze sprzet wracal w terminie, przewaznie wymiana na nowy. Czasem przy switchach zwracali sprzet z uwaga ze uszkodzenie powstalo na skutek wyladowan atmosferycznych.
Ale od niedawna dlink ma juz wlasny serwis w polsce (tzn jakas firma zajmuje sie serwisowaniem sprzetu dlinka) i moze dlatego teraz sa takie problemy. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|