Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rurecznik 11:46
 » Kool@ 11:45
 » Star Ride 11:44
 » metacom 11:42
 » JE Jacaw 11:40
 » rzymo 11:40
 » Dexter 11:37
 » Liu CAs 11:36
 » Ramol 11:33
 » Lucyferiu 11:28
 » zbiggy 11:27
 » Hitman 11:25
 » DJopek 11:25
 » Kenny 11:25
 » P@blo 11:23
 » kyusi 11:16
 » myszon 11:16
 » Tomasz 11:10
 » Wojtekar 11:03
 » resmedia 11:01

 Dzisiaj przeczytano
 41107 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ostzrzenie przed kupowaniem produktów D-Link i ich serwisem , Emios 4/11/05 22:31
Jakies pół roku temu przychodzi do nas Roter D-Link 504T, zapakowany rozpakowuje, naklejam sticker-a i na półke. Po kilku dniach sprzedaje ( znajomy klijent-Autoryzowany serwis samochodowy Mobil 1 ) ). Jade do klijenta konfiguruje - wszystko OKI. Miesiac temu router pada.
Wysyłam do serwisu dystrybutora.

I zaczynaja sie klocki

* dzis przychodzi mi odmowa - powod ingerencja osób 3, góra routera jest inna ( cyt. "Góra od routera jest od routera DSL, a nie DSL" )
** sprawdzam zeczywiscie na jednej stronie pisze 604T.
Jestem w 100% pewien ze ten klijent nic nie kombinował.
*** dzwonie do serwisanta:
serwisant - Prosze pana góra routera została podmieniona od innego routera oraz nie ma plomby na jedenj ze sróbek
ja - Prosze pana dzis dostałem nowy od taki sam router i tez nie ma plom WIEC NIECH PAN MI TU KITU NIE WCISKA, obudowa routera rozbiera sie na boki a nie na góra-dół, wiec kolejny pana zonk.
- serwisant - chłopak nie wiedział co powiedziec i dał mi telefon do serwisu D-Link

****
- serwisant D-Link wciska ten sam kit.
- podaje prawidłowy według mnie powód - podczas składania w fabryce routerka, prawdopodobnie został omyłkowo przykrecony inny bok i tyle.
- na pozegnanie tekst : Mama nadzieje ze juz nigdy nie bede dzwonił do serwisu oczywiscie LINKSYSA smiech.

***** nastepny telefon do D-Linka. Miła pani to samo - ze to klijent musiał to zrobic. konce rozmowe stwierdzajc ze nie ma sensu ta rozmowa.

Podsumowujac moe byc jednym takim przypadkiem na 100000, ale uprzedzam jesli kupujecie ( JA OD DZIS NIE ) sprzed D-Linka dokładnie obejrzcie produkt.

Mam nadzieje ze nie bedziecie mieli takiej sytuacji jak ja

Pozdrawiam

  1. heh , LooKAS 4/11/05 22:38
    a co ja mam powiedziec? wysylam do ichniego serwisu sporo ich sprzetu... oczywiscie 98% wg nich jest sprawne, 1% wgrywaja nowy firmware a ostatni 1% wymieniaja na nowy sprzet...

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

  2. ja mam , kubazzz 4/11/05 22:40
    tylko karte sieciowa D-link. kosztowala 30zl i juz poltora roku dziala dobrze. moze omina mnie takie przygody;)

    SM-S908

  3. Sorry Emios , Conroy 4/11/05 22:47
    Strasznie mnie to razi - prawidlowo jest 'klient'

    http://flickr.com/photos/myhacien
    da

    1. kit z klijentem , tommi 4/11/05 22:54
      a zeczywiscie:P

      Śmiech to najlepsze lekarstwo na
      wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

      1. aaa , bartek_mi 4/11/05 23:21
        sróbka?

        dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

        1. no to konce , tommi 4/11/05 23:26
          watek EOT ;)

          Śmiech to najlepsze lekarstwo na
          wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

  4. no niestety takie czasy , perek 4/11/05 22:54
    ale w wiele firm i to nie tylko z tej branży kombiuje co by tylko z klienta zrobić łosia, a to plomba ruzona, a to źle podłączone, śrubka krzywo itd itp

    P.S. mam w tej chwili 2 AP2000 dlinka już prawie 1,5 roku i chyba bede kupował następny i też kupie dlinka bo jak narazienie mam im nic do zarzucenia tak jak je włączyłem tak chodzą

    Powered by Intel 286 ;-)

    1. He ale mam nadzieje ze dobrze go obejrzysz , Emios 4/11/05 23:35
      123

      1. hehe , perek 5/11/05 00:12
        wnikliwie ;-)

        Powered by Intel 286 ;-)

  5. Nigdy z serwisem problemow nie bylo , guma 5/11/05 18:38
    A poszlo juz do serwisu pareset sztuk sprzetu. Zawsze sprzet wracal w terminie, przewaznie wymiana na nowy. Czasem przy switchach zwracali sprzet z uwaga ze uszkodzenie powstalo na skutek wyladowan atmosferycznych.
    Ale od niedawna dlink ma juz wlasny serwis w polsce (tzn jakas firma zajmuje sie serwisowaniem sprzetu dlinka) i moze dlatego teraz sa takie problemy.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL