Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » b0b3r 21:19
 » elliot_pl 21:09
 » Shark20 21:08
 » Sherif 21:06
 » g5mark 21:03
 » ThY 21:02
 » Ramen 21:02
 » bajbusek 20:56
 » Fasola 20:54
 » wrrr 20:53
 » Wedrowiec 20:50
 » @GUTEK@ 20:50
 » XepeR 20:47
 » Jumper 20:45
 » Arlathan 20:45
 » Kenny 20:43
 » rainy 20:43
 » Paweł27 20:42
 » Master/Pe 20:34
 » cVas 20:28

 Dzisiaj przeczytano
 41117 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jakie słuchawki? , katta 15/11/05 09:49
Zamierzam sobie kupić jakieś lepsze słuchawki i w związku z tym mam prośbę o małą sugestię co warto a czego nie warto brać. Chodzi mi o sprzęt na którym mógłbym poczuć co znaczy dźwięk przestrzenny. Dotychczas włączanie wszelkich opcji w grach typu EAX czy DirectSounf3D nie robiło żadnego wrażenia na moich "głośnikach". Wracając do słuchawek to właściwie interesuje mnie uzyskanie efektu 3D ,wszelkie bajery typu bezprzewodowe, mikrofon itp są mi zbędne. Mam SoundStorma Nvidii więc słuchawki ze sprzętowymi dekoderami DD też odpadają. Jak ktoś ma jakieś typy to prosiłbym o sugestię:)

  1. zwykłe dobre... , XTC 15/11/05 09:51
    nie oczekuj jednak kosmosu - kwestia precyzji pozycjonowania 3d to zwykle przypasowanie algorytmu do Twojego modelu słyszenia - różnic kolosalnych w zależności od słuchawek w pewym zakresie ich jakości - nie będzie.

    Linux

  2. każdy poleca co ma , resmedia 15/11/05 11:30
    a zatem Icemat Siberia, ale pełnego dźwięku dookólnego na nich nie uświadczysz, do takowego to trzeba mierzyć w słuchawki 5.1, ale na ten temat to zdania są podzielone. Poza tym SS to EAX 2, a w miarę dobre pozycjonowanie dźwięku na słuchawkach zaczyna się od EAX 3.

    desipere est juris gentium

    1. dlaczego uważasz, że "pełnego dźwięku"... , XTC 15/11/05 12:09
      się nie da uzyskać...
      pełny dźwięk przestrzenny - do tego są potrzebne zwykłe dobre słuchawki przenoszące ładnie - i algorytmy obróbki dźwięku...
      słuchawki 5.1 to jakieś marketingowe wynaturzenie...

      co takiego mają rozszerzenia EAX3 czego nie mają EAX2 a co by poprawiło pozycjonowanie akurat na słuchawkach?

      Sprawa jest prosta - masz dużo głośników - możesz sobie pozwolić na zero algorytmów - masz 2 głośniki lub słuchawki - algorytmy są jedyną bronią.

      Dla mnie dźwięk 3D na PC skończył się wraz z upadkiem Aureal'a ... niestety. Teraz niby w HD unCreative wprowadza odbicia i źródła volumetryczne ale dla mnie będzie to zawsze "100 nowych odgłosów rury kanalizacyjnej".
      Wystarczy sobie uruchomić demo engine'u Miles Sound System i porównać poszczególne API dla dźwięku - na tym engine są takie giery jak COD i MOHAA jeszcze robione i tylko dzięki temu mogę w nich sobie skorzystać z A3D 2.0

      Linux

      1. marketingowe wynaturzenie , resmedia 15/11/05 12:42
        http://www.frazpc.pl/.../glowie/TEAC/PowerMax/HP10

        a dopiero EAX 3.0 bardzo zbliżył się do A3D 2.0

        desipere est juris gentium

        1. dalej tak twierdzę... , XTC 15/11/05 15:03
          to jest dopiero kuriozalne ułożyć źródła dźwięku tak blisko ucha i mieć nadzieję na ich separację.

          dwoje uszu - dwa przetworniki w słuchawkach - reszta to fikcja :]

          Linux

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL