Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » bmiluch 05:37
 » P@blo 05:31
 » alien1 05:25
 » @GUTEK@ 05:21
 » pwil2 05:03
 » Kosiarz 04:58
 » cVas 04:42
 » MARC 04:15
 » Shark20 03:23
 » selves 02:49
 » elliot_pl 02:23

 Dzisiaj przeczytano
 41130 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Kontynuując mój wcześnieszy wątek w sprawie uruchomienia neo, do którego link w treści , Janusz 17/11/05 07:49
http://twojepc.pl/boardPytanie102539.htm, dzwoniłem wczoraj ponownie do pomocy technicznej tepsy i usłyszałem, że u nich jest wszystko w porządku i nawet widzą mój modem, ale muszą wysłać montera na sprawdzenie linii, i tutaj będzie najlepsze - monter może to sprawdzić linię na centrali najwcześniej 30 listopada do godziny 16, bo później monter już nie pracuje i nie przyjdzie (tu wyszedł monopol naszego "kochanego" operatora). Mam pytanie, czy ktoś z Was, kto jest z okolic Bielska-Białej wie gdzie zadzwonić do oddziału w Bielsku, aby trochę ich "przyspieszyć" ?
Dodam jeszcze, że test modemu wskazuje, że "wszystkie urządzenia w łańcuchu połączeń połączyły się z sukcesem". Problem pojawia się w momencie weryfikacji użytkownika i hasła. I jeszcze jest informacja, że tyle i tyle bajtów zostało wysłanych, ale odebranych zero. Kombinuję więc, że jeżeli jakieś bajty wychodzą, to u mnie jest raczej ok, tylko po stronie tepsy nie chce się komuś popracować i zrobić co do niego należy. Jak tego nie zrobią do końca miesiąca, to jakie mam opcje? Usługa na szczęście nie zarejestrowana (bo niby jak). Rozważam zwrot neostrady, nie wiem czy pisanie do federacji konsumentów coś da ;(

Zawsze warto być człowiekiem,
choć tak łatwo zejść na psy.
/Autsajder, Dżem/

  1. z takim , LoX 17/11/05 09:21
    "kolosem" szary czlowiek nie wygra, zostaje ci czekac i miec nadzieje, ze ktos w koncu ruszy dupe i zrobi to za co mu placa. :/

    "You Think I Ain't Worth A Dollar, But I
    Feel Like A Millionaire"

  2. miałem to samo , ARTi 17/11/05 14:43
    co u ciebie, tylko ze monter przydzedl 6 dni od zgloszenia awari, wyszlo ze trzeba bylo zresetowac port w centrali i dzialalo, nie wiem dlaczego nie zrobili tego jak tylko zglosilem awarie, w sumie marnowali ci goscie czas monterow (2 ich przyszlo), ale to nasz kochany monopolista.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL