Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Mademan 13:53
 » Liu CAs 13:52
 » ham_solo 13:52
 » Dexter 13:50
 » gigamiki 13:49
 » Menah 13:46
 » biEski 13:43
 » Dhoine 13:41
 » DYD 13:41
 » PaKu 13:38
 » ulan 13:37
 » JE Jacaw 13:34
 » pawcio 13:29
 » tuptun 13:29
 » Magnus 13:28
 » Kenny 13:26
 » kemilk 13:26
 » Qjanusz 13:19
 » rkowalcz 13:03
 » R_I_P_ 12:44

 Dzisiaj przeczytano
 41126 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Gwarancja - czy na sprzęt wygrany w konkursie też jest gwarancja ? , JE Jacaw 20/11/05 12:52
Pytanie w sumie jak w temacie, czyli jeśli wygramy coś w konkursie to też mamy gwarancję, czy też nie... a może to zależy od producenta ?

Dodam, że chodzi o myszkę Logitech MX900. Wprawdzie już cosik o tym wspominałem na boardzie, ale do tej pory nie mogę znaleźć 100% odpowiedzi. :-(

Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach

  1. jeśli firma byłaby OK , Chrisu 20/11/05 12:58
    to do sprzętu dodalaby kartę gwarancyjną - tak jak ja dostałem do grafiki (po bojach wygranej ;) ) z Siriusa.

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  2. Hmm... , DJopek 20/11/05 12:59
    Nie rozumiem czemu miałoby takiej nie być? Jak nie chce Ci pomóc w realizacji gwarancji organizator konkursu to zgłoś się bezprośrednio do producenta sprzętu.

    1. No właśnie... , JE Jacaw 20/11/05 13:36
      ...chcę zwrócić się do producenta, jednak przeglądam wszystkie papiery jakie dostałem z myszką i nigdzie nie widzę gwarancji... ale jeszcze poszukam.

      Socjalizm to ustrój, który
      bohatersko walczy z problemami
      nieznanymi w innych ustrojach

      1. Z tego co wiem , DJopek 20/11/05 13:39
        To karta gwarancyjna w przypadku logitecha nie jest potrzebna, wystarczy że do nich zadzwonisz, powiesz co i jak, oni sobie sprawdzą jedynie numer seryjny który znajduje się na spodzie myszki i tyle...

        1. moim zdaniem jezeli jest , bagi_glogow 20/11/05 18:48
          data kiedy dostales ta mysze to nie bedzie zadnego problemu, oczywiscie u producenta. ale moze tez tak byc jak mowi DJopek, mialem tak kiedys z dyskiem IBM :) liczyl sie numer seryjny :) nie potrzebowali zadnych papierow ani rachunkow :) pozdrawiam i powodzenia :)

  3. A Kolega Wolf pisał o takim przypadku , Emios 20/11/05 20:03
    http://twojepc.pl/boardPytanie102072.htm

    Głowa do gory


    Pozdrawiam

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL