Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » @GUTEK@ 05:27
 » alien1 05:19
 » piszczyk 04:17
 » Shark20 03:52
 » Martens 03:45
 » cVas 02:53
 » mo2 02:43
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52

 Dzisiaj przeczytano
 41147 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[GSM] Problem z firmą wysyłającą dzwonki. , Normalny 24/11/05 20:25
Skorzystałem z usług jednej z takich firm i zamówiłem dzwonek wysyłając smsa o podwyższonej płatności. Otrzymałem link WAP do pliku z dzwonkiem. I tu pojawił się problem. Po kilku nieudanych próbach połączenia ("plik pusty", "serwer nieczynny") otrzymałem komunikat "plik został już pobrany". Zgłosiłem już reklamacje do zewnętrznej firmy obsługującej ten serwis. Oczywiście operator umywa ręce. Wg konsultantów to zewnętrzna firma i im nic do tego. No i tu naszły mnie wątpliwości: jaka jest sytuacja konsumenta/klienta który został oszukany a jeszcze nie zapłacił rachunku? Co będzie jak nie zapłaci tej części faktury za nieotrzymany dzwonek? Czy rzeczywiście operatorowi nic do tego? Występuje tu przecież w 2 rolach: posrednika w przekazaniu srodków finansowych i dzierżawcy infrastruktury nieuczciwej firmie. Jakie akty prawne to regulują?

"Każdy pojazd w ruchu powinien mieć
kierującego." Konwencja Wiedeńska

        
    All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL