[GSM] Problem z firmą wysyłającą dzwonki. , Normalny 24/11/05 20:25 Skorzystałem z usług jednej z takich firm i zamówiłem dzwonek wysyłając smsa o podwyższonej płatności. Otrzymałem link WAP do pliku z dzwonkiem. I tu pojawił się problem. Po kilku nieudanych próbach połączenia ("plik pusty", "serwer nieczynny") otrzymałem komunikat "plik został już pobrany". Zgłosiłem już reklamacje do zewnętrznej firmy obsługującej ten serwis. Oczywiście operator umywa ręce. Wg konsultantów to zewnętrzna firma i im nic do tego. No i tu naszły mnie wątpliwości: jaka jest sytuacja konsumenta/klienta który został oszukany a jeszcze nie zapłacił rachunku? Co będzie jak nie zapłaci tej części faktury za nieotrzymany dzwonek? Czy rzeczywiście operatorowi nic do tego? Występuje tu przecież w 2 rolach: posrednika w przekazaniu srodków finansowych i dzierżawcy infrastruktury nieuczciwej firmie. Jakie akty prawne to regulują?
"Każdy pojazd w ruchu powinien mieć
kierującego." Konwencja Wiedeńska
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL