Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » elliot_pl 16:45
 » rookie 16:44
 » Demo 16:44
 » PitBull_b 16:43
 » Paweł27 16:43
 » arteqw 16:42
 » XepeR 16:41
 » Bitboy_ 16:41
 » LoX 16:39
 » macbet 16:39
 » Kenny 16:38
 » Liu CAs 16:37
 » waldisobo 16:33
 » PeKa 16:32
 » adolphik 16:31
 » Dhoine 16:31
 » Mario2k 16:28
 » Kool@ 16:27
 » stas 16:27
 » soyo 16:20

 Dzisiaj przeczytano
 14804 postów,
 wczoraj 26637

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z serwerami FTP... nie moge sie na zaden dostac... , Ar3cK 1/12/05 20:54
...zalozylem konto na kei.pl, dostalem server itd, ale nie moge sie zalogowac. W Total Commanderze wyskakuje:

Connect to: (2005-12-01 20:54:21)
hostname=*****.kei.pl
username=*****
startdir=
*****=***.***.***.***

I od razu po tym okienko: Connect call failed!

Nie wiem co jest grane, na inne servery tez nie moge wejsc, np. na task.gda.pl. To cos po stronie kompa, ale kompletnie nie mam pojecia co. Probuje pasywnie i normalnie, ale to nic nie daje. W Operze nie da rady, w IE wyskakuje "limit czasu operacji przekroczony". Firewalla mialem do niedawna, ale juz nie mam. Jak sprawdzic czy moge wchodzic na FTPy? Jezeli nie moge, to co zrobic zebym mogl? Kiedys wszystko normalnie chodzilo.

System to WinXP

Z gory dzieki

It's the Bright One, it's the Right
One, that's Ar3cK...
http://thesurrealist.co.uk/slogan

  1. Juz probowalem wszystkiego... , Ar3cK 1/12/05 22:05
    ...po kolei killowalem procesy w taskmgr i nic... wylaczylem siec, wlaczylem zapore, zrobilem wyjatki dla klientow FTP, otworzylem port 21, resetowalem kompa i nic... chyba tylko format pomoze - zawsze pomaga. Ale nie chce formatowac, moze ktos cos zaproponuje?

    It's the Bright One, it's the Right
    One, that's Ar3cK...
    http://thesurrealist.co.uk/slogan

  2. wylacz pasive mode , black-bird 1/12/05 23:21
    w kliencie ftp
    moze pusc przez proxy dostawcy jak mozesz

    1. Probowalem z wylaczonym i wlaczonym i nic... , Ar3cK 1/12/05 23:51
      ...jezeli chodzi o dostawce lacza to TPSA - Neostrada, da sie to jakos puscic przez proxy?...

      It's the Bright One, it's the Right
      One, that's Ar3cK...
      http://thesurrealist.co.uk/slogan

  3. a moze zainstalowales SP2 , black-bird 2/12/05 10:16
    i tam firewall ci cos blokuje

    1. Zainstalowalem... , Ar3cK 2/12/05 15:04
      ...ale wylaczaylem go i nic... nawet wlaczylem go jeszcze raz i tez nic... chyba tylko format pomoze ;[...

      It's the Bright One, it's the Right
      One, that's Ar3cK...
      http://thesurrealist.co.uk/slogan

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL