Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Liu CAs 13:51
 » warcab123 13:47
 » Doczu 13:43
 » ligand17 13:40
 » rrafaell 13:35
 » Fl@sh 13:32
 » gromki_86 13:32
 » Dhoine 13:30
 » Ramen 13:29
 » @GUTEK@ 13:27
 » Bitboy_ 13:21
 » Paweł27 13:17
 » madsheep 13:12
 » Rafael_3D 13:12
 » GLI 13:10
 » J@rek 13:09
 » PeKa 13:05
 » dulik 13:05
 » KHot 13:04
 » jafar 12:55

 Dzisiaj przeczytano
 41144 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z klawą Logitech UltraX :( , pirat 13/12/05 18:26
Kupiłem sobie dzisiaj w/w klawiaturę. Zadowolony przybiegłem do domu, podłączyłem i zacząłem sprawdzać klawisze. Wszystko działało OK, więc zająłem się codziennymi sprawami. Po jakichś 2 godzinach chciałem wyłączyć okno przy pomocy kombinacji ALT+F4 ... a tu qpa. Okazało się, że taka kombinacja nie działa zarówno z jednym jak i drugim altem. Co ciekawe same przyciski ALT i F4 działają bez zarzutu. Teraz moje pytanie jest takie - czy jest to wada sprzętowa, czy moze jakiś wybryk windowsa, czy sterowników? Okazało sie też, że czasami nie dzialają takrze kalwisze 3, e, d, c.

Teraz jeśli jest to wada, to czy mogę zwrócić produkt do sklepu bez podania przyczyny (klawę nabyłem dziś)? Słyszałem, że obowiązuje to także w zwykłym handlu, tylko ten okres jest krótszy niż w przypadku handlu elektronicznego.

odczepta się od mojego podpisu ;)

  1. dziwne , kubazzz 13/12/05 18:27
    u mnie działa

    :D

    SM-S908

  2. ...chyba wada sprzętu... , int 13/12/05 18:29
    ...bardziej wygląda mi to na wadę sprzętu bo takie kombinacje MUSZĄ działać......sterowniki mają coś do powiedzenia ale jeśli były dołączone do klawiatury to też jest wada zakupionego towaru...ja oddałbym to na dniach...

    ...ma ktoś Aspirynę?!

    1. Tylko teraz kwestia, , pirat 13/12/05 18:58
      jak koleś ze sklepu do tego podejdzie, bo nie chciałbym czekać 21 dni roboczych na naprawę serwisową. Najlepiej chciałbym dostać albo nową klawę, albo kasę spowrotem. A znając życie z tym jest raczej ciężko.

      Co do sterowników, to nei dostałem żadnych, a na stronie logitecha żadnych sterów do tej klawy też nie ma.

      odczepta się od mojego podpisu ;)

      1. ...jeśli niema sterów... , int 13/12/05 19:01
        ...to to musi być wina sprzętu bo nie wyobrażam sobie, żeby takie braki były celowe...a co do serwisu to ja wymusiłbym sprawdzenie tego na miejcu...albo klawiaturę zastępczą...

        ...ma ktoś Aspirynę?!

      2. mow, ze nie uzywałeś jej , Quest 13/12/05 19:08
        to od razu od Ciebie ja wezmą, jak powiesz, ze sie zepsula to idzie na gwarancje.

        1. ...a skąd ma wiedzieć... , int 13/12/05 19:09
          ...że się zepsułą skoro jej nie używał?

          ...ma ktoś Aspirynę?!

        2. czyli jka - powiedzieć normalnie że się rozmyśliłem? , pirat 13/12/05 19:09
          123

          odczepta się od mojego podpisu ;)

          1. to dziala , macol 13/12/05 19:16
            tylko przy sprzedarzy wysylkowej. Jak kupiles w sklepie i dostales do rak wlasnych to, z tego co mi wiadomo, nie masz takiego prawa.
            Sprobuj jeszcze odinstalowac sterowniki od klawiatury (chodzi mi o domyslny systemowy) i dac windzie jeszcze ram mozliwosc wykrycia klawiatury.

            ja chce 100% jasne tpc

  3. Na początku... , JE Jacaw 13/12/05 19:11
    ...sprawdź na innym kompie (bo mało prawdopodobne, ale może coś w systemie masz skopane) i jeśli to samo, to do serwisu.

    Socjalizm to ustrój, który
    bohatersko walczy z problemami
    nieznanymi w innych ustrojach

    1. jush sprawdzałem na 2 innych kompach - to samo , pirat 13/12/05 19:13
      i nie ważne czy na usb, czy ps2

      odczepta się od mojego podpisu ;)

    2. i właśnie , pirat 13/12/05 19:13
      nie chcę aby ona poszła do serwisu, chcę sprawę załatwić na miejscu, tylko nie bardzo jestem pewien, czego mogę się stanowczo dopominąć od sprzedawcy

      odczepta się od mojego podpisu ;)

      1. ...wygląda mi to na wadę fabryczną... , int 13/12/05 19:16
        ...więc nie kwalifikuje się do serwisu tylko do wymiany...i tego musisz się domagać...

        ...ma ktoś Aspirynę?!

      2. nie ma problemu z wymianą , pitero 14/12/05 10:08
        kiedys kupilem w zwykłym sklepie klawe gdzie czesc klawiszy zbyt ciezko chodzila, wymienili mi na inny egzemplarz od reki.

        i7-13700kf_asus.prime.z790
        RTX.4070ti_lexar.nm790_710_620
        32gb.patriot.7200.cl30_msi.mag.850w

  4. dla jasności , pirat 13/12/05 19:17
    klawa była kupina w normalnym sklepie, NIE przez internet

    odczepta się od mojego podpisu ;)

  5. sorry , martinezz 13/12/05 20:42
    ale "takrze" mnie ugryzło po oczach :)
    Co do klawy to leć wymienić

    vaio fz11l

  6. Ta klawa nie nalezy do udanych produktów , Piapia 13/12/05 22:30
    jest duzo wadliwych na rynku - sam trafiłem na model w którym działały losowo Shifty.
    Wymieniłem na druga.
    Uzywam ja już ok 6miesiecy.
    Moje MINUSY:
    - trudna w utrzymaniu czystości, nie jest to proste - udało mi sie zdjąć kilka klawiszy numerycznych i spację. Trzeba to robić bardzo ostrożnie.
    - czasami klawisze się blokują, nie wracają do pozucji wyciśnietej, lub robią to powoli.
    Jezeli ktos jest przyzwyczajony do klawy z laptopa to jest to dobre rozwiazanie - ale jeszcze troche jej brakuje do laptopowej.
    Do ciągłego grania raczej sie nie nadaje - zbyt delikatna.

    "Człowiek się starzeje bo się
    nie bawi" B&W
    gg40609

  7. trzeba bylo kupic , Okota 13/12/05 23:58
    btc... ta podswietalna...

    Dyslektyka błąd nie pyka...
    RTS wszechczasów:
    Supreme Commander

  8. co do oddania do sklepu, to niestety nie możesz żądać , Iza WGK 14/12/05 00:08
    ale, musisz powołać sie na niezgodność towaru z umową (nie na gwarancję!!!) i prosić o wynianę towaru na wolny od wad. Niestesty, to czy zwrócą ci kasę albo czy zamienią ci od ręki zależy od ich dobrej woli (nie są zobligowani). Ty możesz chcieć wymiany towaru na nowy sprawny, ale oni mogą stwierdzić że wolą to naprawić w terminie ustawowym (bodaj 14 dni, zaraz sprawdzę) - mają do tego prawo.

    Dobra rada, nie leć z awanturą a płacz, że to na prezent itd...też ludzie.

    How fortunate the man with none ...

    1. i cytat, tylko pamiętaj że to prokonsumencka interpretacja , Iza WGK 14/12/05 00:11
      Czy sprzedawca musi wymienić wadliwy produkt?

      Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni.

      Zwrotu pieniędzy możemy domagać się tylko wtedy, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna i wystąpi choć jedna z następujących sytuacji:

      • sprzedawca nie jest w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę ani naprawę, bowiem jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów;

      • naprawa albo wymiana nie została wykonana przez sprzedawcę w odpowiednim czasie;

      • naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.

      Oznacza to, że zwrotu pieniędzy od razu, bez żądania najpierw wymiany albo naprawy, możemy domagać się tylko w przypadku, gdy wymiana albo naprawa narażałyby nas na znaczne niedogodności. Gdy niezgodność towaru z umową nie jest istotna, możemy jedynie żądać obniżenia ceny.

      Tak brzmią przepisy i nie ukrywamy, że nie są wystarczająco precyzyjne. Pozostawiają zbyt szerokie pole do dowolnej interpretacji, np. co oznacza odpowiedni czas? Uważamy, że niczym nieuzasadniona, przedłużająca się naprawa jest dla konsumenta uciążliwa, a odpowiedni czas naprawdę oznacza – jeżeli jest to możliwe – sięgnięcie na półkę i wymianę towaru na taki sam, ale sprawny i bez wad.

      How fortunate the man with none ...

      1. wielkie dzięki za info , pirat 14/12/05 10:48
        idę, zobaczymy co będzie ;)

        odczepta się od mojego podpisu ;)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL