TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Promocja Proline , DeathClaw 15/12/05 09:28 Wczoraj dostałem mail-a od firmy Proline, która promowała swój towar w sposób następujący:
"Oferta ProLine - 2005-12-13
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą ProLine...
Sprawdź ile przepłacasz kupując w innej firmie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Belinea 17 101711 v.C - Cena brutto: 919,- (netto: 753,28)"
tu miniatura zdjęcia monitora
i najważniesze:
"Firma Proline nie poleca zakupów monitorów LCD Belinea, jeżeli jednak mimo tego drogi kliencie zdecydujesz się na zakup tego monitora, powinieneś wiedzieć iż w większości przypadków pojawiający się martwy piksel nie będzie kwalifikował monitora do naprawy. Zgodnie z warunkami gwarancji monitor będzie uważany za sprawny."
Marketing pełną gębą, ale brawo za uczciwość.- Super. , Pron! 15/12/05 09:44
Dobrze że przynajmniej napisali.
Belinea w końcu coś musi zrobić z tymi odrzutami z produkcji ;)Slalom alejkom! - wymyślili , RoBakk 15/12/05 10:07
żę Proline opchnie... :)Najlepszym sposobem zamawiania
piwa jest powiedzenie: Ubik
- hmmm dostalem to samo :) , Nazgul 15/12/05 10:23
ze nie polecaja :) hehepeople can fly, anything
can happen...
..Sunrise.. - hmm w znaku za to robia inaczej , waski 15/12/05 11:23
niby maja cos w cenniku, ale cena to 1zl i opis np.:
OPINIA ZNAK Centrum Komputerowe: Abit, firma która do 2001 była jednym z liderów sprzedaży płyt głównych w Polsce. Płyty główne Abita nie były tanie, ale użytkownik zyskiwał bardzo wydają i stabilną płytę główną z dużymi możliwościami podkręcania. Niestety od wielu lat Abit należy do najbardziej awaryjnych płyt jakie sprzedawaliśmy. Ten czynnik łącznie ze słabą dostępnością oraz z kiepskim serwisem, który więcej czasu spędza na wymyślaniu przyczyn nie uznania usterki spowodowały, że wycofaliśmy się ze sprzedaży płyt głównych tej marki. Piotr Doliński
widzialem przynajmniej kilka podobnych opisow :)SNAFU
Situation Normal, All Fucked Up - taaa znak , maciell 15/12/05 12:28
buhehehe. Znam pana Dolińskiego. Swojego czasu robiłem z nim interesy ,ale to niepoważny człowiek. No ,ale gadkę ma dobrą. Swojego czasu znany z swojego rewolucyjnego podejścia do branży IT.Czytelnicy CRN wiedzą o czym mówię. Chodzi o serwis. To jest klient sobie wymyślił coś takiego. Powiedzmy po zakupie u niego podzespołu on się po jakimś tam czasie spsuł. Klient miał wtedy do wyboru czy czeka te przepisowe 14 dni robocze do miecha jeżeli jest wysyłane do producenta. Albo mógł za opłatą nie pamiętam stawek zależało to od ceny danej cześci dostać nową od razu. Pomysł ciekawy ,ale spowodowało to ,że przynajmniej mi i z tego co slyszałem innym tez ,którzy woleli poczekać wciskano ponaprawowe i po ponad miesiącu podzespoły. Dlatego zakończyłem tą współpracę . A doszło już do tego ,że straszyłem ich PIHem. W innych hurtowniach abit jest uznawany nadal za najmniej awaryjne płyty. Co do proline to sie nie wypowiadam bo się boję. Jak ktoś ma dostęp do hurtu proline to niech porówna do detalu proline i mi to wytłumaczy. Śmierdząca sprawa.Historia jest wypisana na piaskach
Arrakis... - co do hutru proline , Darek K. 15/12/05 18:47
to kiedyś uzyskałem dostep i ceny były takie jak w detalu. Ale najlepiej porównać detal Proline z hurtem jakiegokolwiek dystrybutora. Albo dystrybutorzy mają wielkie marże (choć twierdzą ze nie i że do 2%) albo ktoś dotuje Proline. Zobaczymy jak będą mieli duzo reklamacji.Everything that has a beginning has an end - nawet nie ponaprawowe , JaroMi 16/12/05 10:28
ale i przednaprawowe ;( mam jak najgorsze i nich zdaniew tym cała bida, ze go nie za bardzo
widać... - ja o , JaroMi 16/12/05 10:29
znaku piszęw tym cała bida, ze go nie za bardzo
widać...
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|