TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[serwis komputerowy] balagan w sklepie i olewanie klienta , majek 21/12/05 22:43 Witam!
5 tygodni temu oddalem modemo-router do reklamacji (nie dalo sie dostac do konfiguracji ani przez rj ani usb) Dzisiaj go odebralem...ten sam...nie wymieniony.
Pytam-co zostalo zrobione...przez 15min nie mogli znalezc kartki-jak znalezli okazalo sie ze serwis nie wykryl usterki?? -"hmmm pewnie jest dobry"
Pytam - przeciez mowiliscie mi ze sami sprawdzaliscie a pozniej wyslaliscie...
-"to pewnie tylko napisali ze nic nie zrobili a jednak zrobili"
dobre sobie:)
(z tego co wiem jak wymieniona jest glowna czesc to gwarancja leci od nowa -dlatego dociekalem)
w trakcie rozmowy dowiedzialem sie ze lezy to u nich od paru dni Bylem u nich wiele razy i mowili ze jak bedzie to zadzwonia...Zapytalem dlacvzego nie zadzwonili ze juz jest
- "mamy teraz duzo pracy i czasami w jeden dzien zbieramy wszystko i dzwonimy" - tylko jak sie pozniej okazalo - zgubili potwierdzenie (ich kopie)przyjecia do serwisu - wiec i moj numer (zenada!!!)
Pytam: a jak dalej nie bedzie dzialac (juz sprawdzilem - nie dziala-teraz nawet diody wysiadly) znowu mam czekac 5 tygodni?
i teraz to mnie zabili...:) - mozemy do nich wyslac maila zeby sie pospieszyli... HAHAHAHAHA good one:)
Jakich argumentow mam jutro uzyc jak bede im to zanosil jeszcze raz?
... ale jak to?!
- powiedz ze zglosisz , docencik 21/12/05 23:00
takie traktowanie i zalatwianie sprawy do federacji konsumenta. kolanka troche sprzedawcy powinny sie ugiac... moze po tym zaczna cie inaczej traktowac.
Kiedys podobny przypadek mial moj kumpet, tyle ze z mobo. splawiali go niemilosiernie. wkoncu poszedl do tego dzialu w urzedzie, babka zadzwonila do sklepu i sprawa rozwiazala sie natychmiastowo.
powodzenia- nie mów że pójdziesz tylko idź , Robak 22/12/05 19:55
ja nie rozumiem co się dzieje z tymi sklepami, dzisiaj we wrocku chodzę po sklepach i chciałem gdzieś zostawić 120 PLN ale nikt nie chciał moich pieniędzy (czytać nie mieli takiego pada jakiego chciałem). Wyjątkiem był MM ale oni chcieli 40 PLN za dużo ;)
- hmmm co do gwarancji ... , PaszkfiL 21/12/05 23:35
... wg tego co ostanio czytałem to gwarant (sklep) decyduje czy gwarancja leci Ci od początku czy jest kontynuowana :) jutro poszukam tej gazety i zacytuje jesli w pracy będe miał chwile czasu... co do federacji konsumenta to nie każdy sprzedawca ię wystraszy ;) pamiętaj że im bardziej upierdliwy i wkurzający będziesz dla sprzedawcy on może być jeszcze gorszy dla Ciebie
a tak przy okazji ... co za serwis ? :>o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - co więcej, możesz zacytować mnie:D , Iza WGK 22/12/05 23:29
http://twojepc.pl/boardPytanie103643.htmHow fortunate the man with none ... - o własnie :) , PaszkfiL 23/12/05 08:07
to już nie musze szperać za tą gazetą ... ale wiesz ... wielu klientów nie ma pojęcia o tym że to gwarant decyduje czy gwarancja leci od nowa czy jest kontynuacją ... :/ w dodatku kupa z nich się pluje że oni chcą skorzystać z rękojmi, która również już nie istenieje ... :/ ehhh codziennie się przynajmniej z dwoma takimi użeram :/o([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- tak to jest , Birdman 21/12/05 23:44
jak sie kupuje w dupnych sklepach bo mieli 2zl taniej; lepiej jest dac zarobic ludziom a samemu w przypadku gwarancji miec spokoj;ping? - strzelam , Nicholai 22/12/05 00:22
komputronik?Kursy tańca www.estilostudio.pl |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|