Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 01:39
 » BoloX 01:09
 » Martens 00:54
 » Pinokio.p 00:49
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » cVas 23:40
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » Flo 23:16
 » dugi 23:12
 » DJopek 23:11
 » ManiusNG 23:02
 » maddog 22:59
 » faf 22:51

 Dzisiaj przeczytano
 41131 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] kto placi za transport w przypadku reklamacji , MayheM 27/12/05 10:31
Witam,

potrzebuje szybkiej pomocy.
Chce wyslac sprzet zakupiony w necie do reklamacji.
Czy wysylam go na koszt odbiorcy?
I czy on odsyla mi na swoj koszt? Jak to jest?
Sa na to jakies przepisy?

Dzieki i pozdrawiam.

  1. jak korzystasz , Darek K. 27/12/05 10:41
    z gwarancji to sama gwarancja to reguluje.
    Jezeli korzystasz z "niezgodnosci towaru z umową" to sprzedawca musi pokryć koszt transportu - art 8 pkt2 ustawy:

    "2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia."

    Everything that has a beginning has an end

    1. no odbrze a co z dobrami o wadze powyżej 10 kg ? , john565 27/12/05 11:05
      bo coś mie sie obiło o uszy że jak sie coś spiepszy to maja obowiązek przyjechać i odebrać a cie głowa o ransport boleć nie powinna wogule ?

      f*ck

      1. nigdzie , Darek K. 27/12/05 11:16
        czegos takiego nie widziałem

        Everything that has a beginning has an end

      2. Jednak napiszę... , JE Jacaw 27/12/05 11:44
        ...bo niestety to jest bardzo częsty błąd i do tego ma kilka odmian (akurat u Ciebie trafiła się najgorsza): W OGÓLE
        http://so.pwn.pl/slowo.php?co=w+og%F3le

        Socjalizm to ustrój, który
        bohatersko walczy z problemami
        nieznanymi w innych ustrojach

  2. generalnie , waski 27/12/05 11:51
    To na ich stronie powinna byc informacja w jaki sposob przebiega reklamacja. Jesli nie ma, zadzwon i zapytaj - unikniesz nieprzyjemnosci.

    Zazwyczaj jest tak, ze najpierw reklamacje trzeba zglosic do sklepu, wtedy oni nadaja nr reklamacji, a ty wpisujesz go na paczke i wysylasz na ich koszt. Bez tego numeru obciaza Cie kosztami przesylki a reklamacji moga wogole nie uwzglednic :/

    SNAFU
    Situation Normal, All Fucked Up

  3. oks dzieki , MayheM 27/12/05 12:24
    odeslalem na koszt sprzedawcy.

    Pozrd.

    1. ale sprzedawca o tym WIE? , Iza WGK 28/12/05 19:43
      bo jeśli nie, to zwyczajnie nie odbierze paczki i masz podwójny koszt (w obie strony)

      How fortunate the man with none ...

  4. Darek już ci napisał , Iza WGK 28/12/05 19:48
    z gwarancji to sama gwarancja to reguluje.
    Jezeli korzystasz z "niezgodnosci towaru z umową" to sprzedawca musi pokryć koszt transportu.

    Generalnie, jakbyś kupił w zwykłym sklepie i chciał oddać na gwarancji, to przecież sprzedawca nie oddaje ci za bilet czy benzynę, nie? Przepisy nic nie nakazują sprzedawcy z ttytułu gwarancji, przeważnie koszty są dzielone pół na pół (ty w 1 stronę, sprzedawca w drugą). Chyba że na karcie zaznaczono inaczej

    How fortunate the man with none ...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL