TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
problem z zestawieniem - excel , rrafaell 12/01/05 15:53 Czesc,
mam w pracy takie bojowe zadanie i troche nie wiem jak je wykonac po najmniejszej linii oporu. Mam 2 dokumenty w excelu - tabelki z danymi). Teraz potrzebuje stworzyc trzeci dokument, ktory polaczylby mi dane z obu istniejacych juz dokumentow. Dokument nr 1 zaiera dokladna rozpiske, dzien po dniu co powinno zostac wykonane, a dokument nr 2 zawiera nazwisko pracownika oraz informacje czy w danym dniu byl w pracy czy tez nie. W dokumencie nr 3 powinna sie znalezc informacja - nazwisko pracownika, potem w poszczegolnych kolumnach - dzien tygodnia jezeli w danym dniu byl w pracy oraz jesli byl, to jaka prace wykonywal (jest to w dokumncie nr 1).
Accessa zupelni enie znam, a slyszalem, ze w nim najlepiej robic takie zestawienia. Czy da sie to jakos zrobic w Excelu? Chodzi mi o jak najwieksza automatyzacje. Da sie to jakos zrobic?Użytkownicy wszelakich
procesorów łączcie się. :-) - moze , Jumper 12/01/05 17:19
wklej arkusze do jednego dokumentu
a potem wstawiaj do trzeciego jak chcesz
np. =Arkusz1!A1"Łatwiej wybaczyć wrogowi niż
przyjacielowi"
William Blake - moze ;) , tomex 13/01/05 01:44
moze nie jak najwieksza, ale jakas automatyzacja powinna sie tutaj pojawic ;)pozdro_4_all
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|