Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » @GUTEK@ 05:21
 » pwil2 05:03
 » Kosiarz 04:58
 » cVas 04:42
 » MARC 04:15
 » Shark20 03:23
 » selves 02:49
 » elliot_pl 02:23
 » Visar 01:29
 » bmiluch 01:13
 » Holyboy 01:09
 » Lukas12p 01:00

 Dzisiaj przeczytano
 41128 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[SERWIS] Mial ktos z Was do czynienia z serwisem Proline albo Barwkomp ? , !max! 13/01/05 09:28
Jak oceniacie zalatwianie reklamacji przez te sklepy ?

|Barton 2500@3200+ Epox 8RDA3G|
|WD 120 Gb 8 Mb 9600PRO|

  1. żenada , merams 13/01/05 09:35
    zero kontaktu, wadliwą nagrywarkę wysłałem przed świętami i do dzisiaj ani odzewu ani zwrotu naprawionej/nowej:(

    ProLine!!!

    1. mają na to 21 dni... , stoner 13/01/05 09:45
      więc nie przesadzaj... to chyba jeszcze w granicach normy...

      1. fakt , merams 13/01/05 10:02
        ale jak składasz zamówienie to reakcja i kontakt znakomity, natomiast jak chcesz zasięgnąć informacji to wtedy kupa. Od momentu kupna nie odpowiedzieli na ani jeden mail w sprawie gwarancji, serwisu etc.

        No trochę więcej niż 21dni czekam na jakiekolwiek info...
        http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2004&id=83344

        1. kurcze nie strasz mnie... , stoner 13/01/05 10:10
          bo właśnie złożyłem u nich spore zamówienie i cały ten serwis gwarancyjny trochę mnie w tym wszystkim martwi

          a próbowałeś dodzwonić się bezpośrednio do serwisu? czasem lepiej wziąsc sprawe we własne rece niz po prostu czekać...

      2. he he firma liteon-gwarancja :) , biEski 13/01/05 10:32
        nagrywarke wyslalem po swietach
        a 5.01 mialem odpowiedz ze dostane nowy sprzet
        i to lepszy ;)

  2. jeśli chodzi o Proline , sonkowy 13/01/05 16:00
    serwis OK, ceny OK, szybka i sprawna wysyłka, jednak... serwis 21 dni zwłoki, i prawie się wyrabiają ale faktem jest że kontakt z siedzibą praktycznie niemożliwy ! zlewka maxymalna, wogóle lepiej się ,,zahibernować,, na te 21 dni bo i tak do tego czasu nie otrzymamy odpowiedzi lub odpowiedź: czekamy, na razie nic nie wiemy.

  3. hmm , dede 13/01/05 16:59
    jesli chodzi o Barwkomp, to nie nic im nie odsylalem, ale znam ludzi i nie sadze aby byly z nimi problemy...

    :Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
    Herc9800Pro : 2*120
    Maxtor SATA : Plextor48x :

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL