TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[SERWIS] Mial ktos z Was do czynienia z serwisem Proline albo Barwkomp ? , !max! 13/01/05 09:28 Jak oceniacie zalatwianie reklamacji przez te sklepy ?|Barton 2500@3200+ Epox 8RDA3G|
|WD 120 Gb 8 Mb 9600PRO| - żenada , merams 13/01/05 09:35
zero kontaktu, wadliwą nagrywarkę wysłałem przed świętami i do dzisiaj ani odzewu ani zwrotu naprawionej/nowej:(
ProLine!!!- mają na to 21 dni... , stoner 13/01/05 09:45
więc nie przesadzaj... to chyba jeszcze w granicach normy...- fakt , merams 13/01/05 10:02
ale jak składasz zamówienie to reakcja i kontakt znakomity, natomiast jak chcesz zasięgnąć informacji to wtedy kupa. Od momentu kupna nie odpowiedzieli na ani jeden mail w sprawie gwarancji, serwisu etc.
No trochę więcej niż 21dni czekam na jakiekolwiek info...
http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2004&id=83344- kurcze nie strasz mnie... , stoner 13/01/05 10:10
bo właśnie złożyłem u nich spore zamówienie i cały ten serwis gwarancyjny trochę mnie w tym wszystkim martwi
a próbowałeś dodzwonić się bezpośrednio do serwisu? czasem lepiej wziąsc sprawe we własne rece niz po prostu czekać...
- he he firma liteon-gwarancja :) , biEski 13/01/05 10:32
nagrywarke wyslalem po swietach
a 5.01 mialem odpowiedz ze dostane nowy sprzet
i to lepszy ;)
- jeśli chodzi o Proline , sonkowy 13/01/05 16:00
serwis OK, ceny OK, szybka i sprawna wysyłka, jednak... serwis 21 dni zwłoki, i prawie się wyrabiają ale faktem jest że kontakt z siedzibą praktycznie niemożliwy ! zlewka maxymalna, wogóle lepiej się ,,zahibernować,, na te 21 dni bo i tak do tego czasu nie otrzymamy odpowiedzi lub odpowiedź: czekamy, na razie nic nie wiemy. - hmm , dede 13/01/05 16:59
jesli chodzi o Barwkomp, to nie nic im nie odsylalem, ale znam ludzi i nie sadze aby byly z nimi problemy...:Abit IC7-G : P4 2.8C : 1GB Hynix D43 :
Herc9800Pro : 2*120
Maxtor SATA : Plextor48x : |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|