Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Demo 08:28
 » Dhoine 08:27
 » gigamiki 08:27
 » petropank 08:27
 » ligand17 08:26
 » zartie 08:26
 » JE Jacaw 08:25
 » Wolf 08:24
 » b0b3r 08:24
 » DJopek 08:12
 » rainy 08:04
 » Sebek 08:00
 » exmac 07:59
 » cVas 07:44
 » Dexter 07:43
 » Gniew 07:42
 » DYD 07:32
 » steve 07:31
 » mr-owl 07:29
 » Kenny 07:25

 Dzisiaj przeczytano
 41110 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem ze Skypem, unrealem i wielkimi pingami , Artk 14/01/05 09:27
pogrywam sobie z kumplami przez neta w UT i wczoraj postanowiliśmy wykorzystać do pogaduszek w czasie gry Skypa, niestety w czasie gdy był włączony Skype w grze rósł do niebotycznych rozmiarów ping nawet do 3000, mam neo128 i myślałem że nie będzie żadnych problemów, kumpel ma SDI i u niego podczas gry i gadania ping ok. 90, u mnie w czasie normalnej gry 70.
Czy można coś na to poradzić.

  1. sprobowac teamspeak'a , snail 14/01/05 09:33
    jw.

    ...zamknij ryja i
    umieraj jak mezczyzna...

  2. skype potrzebuje około 4-5 kb do wysyłania danych czyli Twojego gadania , Kalkin 14/01/05 09:36
    przy najnizszej neostradzie zapychacz prawie całe pasmo

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. Zastanów się co ty gadasz za głupoty... , Remek 14/01/05 09:39
      Neostrada 128 to 16kb/s, więc Skype zajmuje 1/3 pasma w porywach...

      1. zalezy jaki to Unreal , kubazzz 14/01/05 09:50
        ale jesli UT2004 to on jest baaardzo wrazliwy na inne programy korzystajace z sieci. Sam zreszta zabiera duzo donwloadu oraz uploadu!!
        Przy neo 128 upload to chyba 8KB/s czyli za malo na UT2004 i skype'a naraz. SDI ma wiecej.
        Mam Neo640 i nie ma mowy, zeby w tle chodzilo cos co korzysta mocno z sieci [zaden p2p ograniczony nawet Netlimiterem].
        Ale akurat ut2004 ma mozliwosc

        SM-S908

        1. Ja na Neo 640 , XepeR 14/01/05 11:18
          czesto pykam w AAO z wlaczonym mulkiem. Ale daje mu limit 10kB/s bo pozniej pingi strasznie rosna :/

        2. Ja mam 640 i żadnych kłopotów... , Remek 14/01/05 12:20
          Gram w CoD a w tle się ściagają rzeczy i gadam po Skype... Na routerze mam podefiniowane priortety QoS...

          1. mozesz gdzies , Tummi 14/01/05 14:26
            wrzucic skrinszot z Twoich ustawien? Jakos u mnie QoS nie sprawdza sie na tyle, na ile bym sobie tego zyczyl - moze mam cos zle ustawione....

            Jesli masz cos innego niz 9105, to prosilbym tez o wklejenie log'a z tego, jak ustawiasz nowa regulke - u mnie zmiana parametrow QoS wplywa tylko na zmienna --set-ftos

            T.

            www.skocz.pl/uptime :D

      2. Głupoty to ty gadasz, jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem to , Artk 14/01/05 10:16
        byś wyczytał, że mój kolega gran tak na SDI.

        1. Nie ośmieszaj się tylko czytaj.... , Remek 14/01/05 12:26
          Cytuję:
          "przy najnizszej neostradzie zapychacz prawie całe pasmo"

          Dodasz coś jeszcze?

      3. Remek nie pisze głupot, sam jesteś ignorantem i zapominasz... , Kalkin 15/01/05 00:03
        ...że neo to jest łącze asynchroniczne. Neo128 ma kanał zwrotny 64kbps i jest to o wiele za mało na granie i gadanie przez inet jednocześnie.
        SDI jest łączem synchronicznym i tam można sobie pozwolić na coś takiego, bo tylko niecałe pół pasma jest używane do skype.

        Ps. Napiszesz jeszcze, że piszę głupoty ?

        The requested URL was not found
        on this server ! Error 404

        1. A to ciekawe... , Remek 16/01/05 11:47
          ...wiele osób gra na Neo 128 i gada jednocześnie...i nie narzeka

  3. sory miało być pod remkiem , Artk 14/01/05 10:16
    ....

  4. powiedzcie w takim razie , piteerek 14/01/05 11:53
    czy neostrada 128 wystarczy do swobodnego grania po sieci w takie gry jak UT UT 2003 i UT 2004 Quake...
    Ja na swojej neostradzie zapuscilem raz demo MoHa Wojna na Pacyfiku i pingi byly takie ze szkoda gadac... a tu czytam ze koledzy graja na takim laczu jak moje w UT - to jak to jest?

  5. hmmm , m@rcin 14/01/05 11:54
    spróbuj team speaka bo gram w AAO na chello i od poczatku jak miałem trasfer 512kb(teraz 1.5 mb) nie było żadnych problemów.Btw w jakiego unreala grasz bo chciałem zapytać , moze ktoś poradzi bo zainstalowałem pierwszego tournamenta i nie mogę grać po sieci a grę mam oryginalną.Odrazu rozłącza , trzeba jakiekoś patcha zainstalować bo nie mogę się połapać na stronie unreala...

    | 13700k| Strix z790 | 3x27 "|
    | Nvme 2 TB | AX 860i |
    | Rtx 3080 | 2x16 7200 cl 34 |

    1. musisz miec poprawke 436 i bedzie chulac , Artk 14/01/05 14:31
      .........

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL