TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Naprawa w ramach gwarancji – ile sklep ma na to czasu? , pastor666 19/01/05 13:56 Kiedyś gdzieś przeczytałem (być możne na TPC, nie pamiętam), że na naprawę zareklamowanego sprzętu mają 21 dni. Tymczasem w serwisie ProLine każą czekać 21 dni ROBOCZYCH. Jak to jest zapisanie w przepisach, różnica jednego tygodnia to dla mnie dużo. I jeśli pisząc na rewersie 21 dni roboczych, ustanawiają "własne prawo" to gdzie to zgłosić.- no to tak ... , 247 19/01/05 14:05
ja dawałem monitor nec na gwarancji, to wiem że mieli 14 dni roboczych na naprawe, ale jeśli by trzeba było coś ściagać z zagranicy to 21 dni, a nawet więcej, na szczęście nie musiałem się przekonywać bo wrócil po 5 dniach :)- A już czekam ponad 3 tygodnie , pastor666 19/01/05 14:35
i wiem że w ProLinie tak zawsze (kiedyś czekałem na płytę ponad miesiąc)
- Wszystko jest napisane na karcie gwarancyjnej , PKort 19/01/05 16:00
danego produktu - w zależności od sklepu to się zmienia. Jeśli nie ma wyszczególnionego terminu, to przyjmuje się _chyba_ 14 dni roboczych (w którymś kodeksie jest).Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - jeżeli , mirkrup 19/01/05 20:01
mają tak napisane w karcie gwarancyjnej, to ok.
Mogą napisać nawet 50 dni - i też będą w porządku. - E nieno chyba jakiś max jest , pastor666 19/01/05 22:44
Przecież mogliby napisać 3 lata i mieć klienta w d****. Musi być to określone jakimiś przepisami odgurnymi.- nie ma. , PKort 20/01/05 07:28
Gwarancja jest całkowicie dobrowolna. Nie ma przymusu jej dawania.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|