Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » wrrr 13:36
 » Sherif 13:33
 » ligand17 13:21
 » J@rek 13:19
 » luzak2363 12:51
 » metacom 12:50
 » Ament 12:43
 » past 12:42
 » KHot 12:35
 » Guli 12:25
 » [yureq] 12:25
 » ulan 12:18
 » alien1 12:02
 » ReMoS 12:02
 » dugi 12:02
 » Pio321 11:50
 » hokr 11:44
 » rooter666 11:41
 » matali 11:38
 » esteban 11:26

 Dzisiaj przeczytano
 36878 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z dialup - rozłącza. , Matti 14/02/05 19:39
Łączę się poprzez Pakiety Internetowe TP (wiem, wiem, ale tylko to mogę na razie mieć...) i mam duży problem. Otóż notorycznie mnie rozłącza. Po 3 sek., po minucie, po 5 min., po 20 min., słowem nigdy nie wiem kiedy to się stanie. Kiedyś (jakiś rok/pół roku temu) także mnie rozłączało ale znacznie rzadziej. Myślałem że to wina kabla. Wymieniłem i nic się nie zmieniło. Może więc modem? (mam Pentaram Hex) Wsadziłem mój poprzedni (Zoltrix 33600 na ISA) i...normalnie ponad godzinę siedziałem, transfery OK i nawet sam się rozłączyłem. Bull's eye! Ale za dwie godzinki kiedy znów chciałem się połączyć, to owszem, bez problemu się połączyłem, ale za to transfer...dno totalne! Monitorki cały czas migały jak w dyskotece i leciało może 100B/s! Podłączyłem więc kabalek do Pentagrama. Połączył ale po 4 min. zonk. Już nerwów nie mam na tę cholerną TP! Ale czy to aby na 100% jej wina? Sprzęt mam przedpotopowy (P2 233, mobo asusa, 192MB RAM, Win98SE) ale jak go kupowałem w 1998 r. to net na nim śmigał. Są jakieś programiki do wymuszania połączenia, tak żeby trzymało? Jakieś potrzymujące? I jeszcze jedno: na tym sprzęcie to Neo czy jakiś net radiowy będzie chodzić bez problemów?

  1. na 99% masz fatalny stan techniczny linii. , j23 14/02/05 19:56
    Jak zgłosiłeś w TPSA modem (i ma on homologację) to możesz wezwać techników do sprawdzenia stanu technicznego linii i do reklamowania rachunku telefonicznego. Jak nie zgłosiłeś to d... blada. Musisz zgłosić (ale modem musi mieć homologację) i jak to zarejestrują to wzywać techników.

    Dumny nosiciel moherowego beretu!
    Me gustan tomar mis copas
    Żubrówka es lo mejor!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL