Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DJopek 15:04
 » P.J._ 15:03
 » Kenny 15:02
 » Mariosti 15:01
 » Master/Pe 15:01
 » Wolf 14:56
 » krzysiozb 14:55
 » DAWIDUS 14:53
 » Dexter 14:47
 » elliot_pl 14:43
 » Kilgor 14:43
 » tian 14:43
 » JE Jacaw 14:40
 » McGrolshe 14:38
 » cVas 14:36
 » P@blo 14:36
 » Dhoine 14:35
 » alien1 14:31
 » andplu 14:31
 » MARtiuS 14:29

 Dzisiaj przeczytano
 17562 postów,
 wczoraj 26002

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

czy oplaca sie kupic Asus 6800LE dajacy sie przerobic na pelna wersje , Okota 1/05/05 20:29
za 869zl?
http://allegro.pl/show_item.php?item=49446796
czy tez moze wszystkie te asusy daja sie przerabac... strasznie ich duzo na allegro.

Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander

  1. Nie wiem czy wszystkie LE Asusa dadzą sie zmodować.. , Dziadek_W 1/05/05 21:01
    .. ale żeby nie dal sie zmodowac, o tym dosc rzadko sie slyszy. Moj sie dal, wgralem mu BIOS od GT i udaje teraz 6800GT. Moze umów sie ze sprzedajacym czy w razie niemoznosci zmodowania, zamienilby Ci na inny egzemplarz? Z tym, ze w sklepie mozna kupić ja troszke taniej, bo za 799,00 zl. Acha.. jesli lubisz cisze.. to zarezerwuj kase na wymiane chlodzenia, bo oryginalny jest bardzo męczący. Mozesz go wyciszyc SmartDoctorem, ale ten programik nie zawsze chce dzialac z karta.

    Życie w Moherowej Rzeczpospolitej
    jest sporym rydzykiem..

    1. myslalem o , Okota 1/05/05 22:56
      arcticu na niego odrazu
      a jak podmiane biosu przezyly pamieci? na ile masz przetaktowane?

      Dyslektyka błąd nie pyka...
      RTS wszechczasów:
      Supreme Commander

      1. Zamiast "szuszarki" zamontowałem.. , Dziadek_W 1/05/05 23:56
        .. Zalmana VF-700 Cu. Jest praktycznie nieslyszalny, zwłaszcza kiedy pracuje na 5V. Przy 12V jest zaledwie slyszalny. Mam ustawioną prace na 5V i temperatura: stres GPU 55st, RAM 50st, idle:51/45st. Zmiana BIOS'u przyniosla podwyższenie napiecie na GPU z 1,31 na 1,35V i zmiane taktowania z 300/700 na 350/750 i wlaśnie na takich ustawieniach pracuje. Przetaktowalem ją na 400/850 (być moze poszlaby wyzej), pracowala bez artefaktów, ale jej wydajnosc w trybie defaultowym jest na tyle wysoka, ze nie warto jej meczyc. Ogolnie uwazam zakup tej karty za bardzo udany.

        Życie w Moherowej Rzeczpospolitej
        jest sporym rydzykiem..

        1. a moglbys rzucic linkiem do BIOSu , bajbusek 7/05/05 09:07
          ktorego uzyles do podmiany z LE na GT ??

          dzieki

          1. A proszę bardzo.. , Dziadek_W 12/05/05 21:30
            http://www.mvktech.net/...tfolder&filecatid=61
            Wybierz ktorys z 6800GT w zaleznosci od ilosci RAM'u na karcie.

            Życie w Moherowej Rzeczpospolitej
            jest sporym rydzykiem..

            1. alez dziekuje bardzo :) , bajbusek 17/05/05 15:32
              znalazlem juz ta strona :)...

              a mozesz mi powiedziec jak sprawdzic temp tej karty ?? Nigdzie nie mam takiej zakladki :( - uzywam referencyjnych sterow nvidii - ostatnich z ich strony

              dzieki

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2022, TwojePC.PL