Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » jablo 09:49
 » wrrr 09:48
 » steve 09:47
 » Kenny 09:46
 » cVas 09:45
 » Katoda Lt 09:40
 » Majster 09:37
 » waski 09:28
 » JE Jacaw 09:21
 » Hrabia202 09:20
 » maddog 09:18
 » @GUTEK@ 09:13
 » hokr 09:02
 » Elektron 08:47
 » Raist 08:46
 » McMi21 08:44
 » skalak23 08:41
 » Sherif 08:30
 » Hitman 08:29
 » KHot 08:13

 Dzisiaj przeczytano
 24659 postów,
 wczoraj 69357

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2026
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Trackmania Sunrise, jak uruchomic, kto przetłumaczy?? (istrukcja) , TuTu 26/05/05 14:11
MODE D'EMPLOI POUR LE JEU TRACKMANIA SUNRISE FR PAR RUDYTHEBOSS.


Installez si ce n'est deja fait alcohool 120% et faites une image du cd (graver préalablement! bien sur!) :)

débrancher votre ou vos lecteur(s) en ayant pris soin d'eteindre la machine !!! :(

redémarrer l'ordi et cliquez sur (trackmania.exe) et non pas sur (trackmanialauncher.exe)!!! Et oui lŕ est l'astuce!

cela passera la protection starforce de merde qui fait chier tout le monde!!!

c'est un peu contraignant mais en attendant que le nocd sorte car c'est pas moi qui vais le créer

(pas le temps et pas envie de me faire chier alors qu'il va ętre sur gamecopyworld avant

que je le crée donc en atendant éclatez vous sur les pistes du jeu!!!!!!!) Merci qui............


ECRIT PAR RUDYTHEBOSS.


PS: Gardez ce fichier pour les autres qui n'ont pas la chance d'avoir ce fichier comme vous!


Un cadeau pour tout le monde qui aura ce fichier! Voila la clé cd : PZq35k-y7D2j6-p7qan2-6dn6pk


Camouflage key disk

  1. Tego sie chybe nie do odpalic. , Mms 26/05/05 14:52
    Tak samo jak Splinter Cella, bo podobno trzeba miec CD/DVD na USB. Oczywiscie mowa o wersji z kiosku.

    Pozdrawiam

  2. a tam, akurat nie ma , TuTu 27/05/05 13:59
    zadnego programisty na swiecie co by nie rozwiazał tego problemu:) na pewno jest tylko kazdy cicho siedzi...

    1. Ja bym , Mms 28/05/05 12:44
      sie za to wzial, ale nie chce mi sie. Za goraco jest. ;P

      Pozdrawiam

  3. nie trzeba miec cd/dvd na usb , biEski 28/05/05 11:42
    wystarczy na sata miec naped dvd/cd
    jak ktos ma abit nf7 i przejsciowke sata->ide
    to mozna podlaczyc naped do sata i probowac

    1. a na A7N8X Deluxe asusa , TuTu 30/05/05 01:08
      da rade??

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2026, TwojePC.PL