Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DeathClaw 15:54
 » lothar222 15:53
 » wrrr 15:53
 » okobar 15:53
 » Rybeck 15:52
 » Wedrowiec 15:51
 » RaPToRR 15:51
 » Remek 15:51
 » Chavez 15:50
 » rzymo 15:49
 » rkowalcz 15:49
 » fiskomp 15:49
 » warcab123 15:48
 » michtar 15:47
 » biEski 15:44
 » rurecznik 15:44
 » gigamiki 15:44
 » Wojski 15:39
 » rooter666 15:38
 » J@rek 15:38

 Dzisiaj przeczytano
 37321 postów,
 wczoraj 54143

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Blue Connect - o co chodz ? Oplaca sie to? , Nazgul 1/06/05 17:53
Mieszkam w malej miejscowosci, mamy neta radiowka, jednak jest nas o 100 osob za duzo do lacza, no i zastanawiam sie nad jakas alternatywa, moze mi ktos wytlumaczyc to cos z ery? Jakie trzeba miec wymagania? Zasieg z era mam bdb. pozdr :D

people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..

  1. nie oplaca sie , krogulec 1/06/05 18:04
    Po pierwsze dosyc drogo bo razem z abonamentem 150 zl. Po drugie szybkie lacze jest dostepne jedynie tam gdzie dziala UMTS (Warszawa) lub ewentualnie WLAN (W niektorych wiekszych miastach) a wszedzie indziej masz GPRS-a czyli prdkosc porownywalna z modemowa. O ile wiem IDEA ma GPRS-a taniej - w kazdym razie kumpel mowil, ze placi 50 zl miesiecznie. Po trzecie nawet jak bys mial dostep do UMTS-a to moga ci przycaic transfer po przekroczeniu 2GB
    http://www.inspiracja.com/...om/news,666,item.html

  2. Na forum fraz.pc , katta 1/06/05 18:04
    było troche o tym. Np tu http://www.frazpc.pl/b/109056
    Najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki

  3. wiec tak: , DmK 1/06/05 18:07
    napisze najpierw w kwesti szybkosci pod wzglede malej miejscowsci. Predkosc jaka osiagniesz to bedzie predkosc dla GPRS lub moze zalapiesz sie na EDGE (sprawdz mapke ery). EDGE - mimo tego ze maksymalnie mozna dane przesylac z predkoscia 384 kbit/s w polsce uda Ci sie obecnie wyciagnac jakas polowe tego. GPRS - 53,6 kbit/s. Nie pisze o umts bo obecnie moga przez to sie laczyc tylko duze miasta (Warszawa itp). Ogolnie karta sama wybiera sobie najszybszy typ polaczenia jaki jest dostepny. Poza na razie jest to tylko dostepne dla laptopow. To tak na szybko bo mam troche roboty jak chcesz wiecej info to daj konkretne pytanie.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL