Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » elliot_pl 08:42
 » Promilus 08:23
 » kyusi 08:18
 » mo2 08:11
 » KHot 08:09
 » skalak23 08:06
 » Artaa 08:00
 » PeKa 07:40
 » Kenny 07:27
 » XepeR 06:40
 » resmedia 06:12
 » ngP 05:53
 » hokr 05:53
 » NimnuL 05:42
 » coolio 04:55
 » Martens 04:52
 » NWN 04:42

 Dzisiaj przeczytano
 36881 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[naprawa serwisowa] Nokia, mija termin, co teraz? , dFour 19/06/05 19:36
Sprawa wygląda następująco.
Kupiłem w empiku telefon.
Okazało się, że najnormalniej na świecie mikrofon nie działa.
Zaniosłem telefon 2 dni po kupnie do autoryzowanego serwisu nokii.
Przyjęli ślicznie, wysłali na centrale do warszawy do naprawy.
We wtorek mija 14 dni roboczych na naprawę sprzętu.
Jutro ma 'pani' do mnie zadzwonić i powiedzieć mi, co się z telefonem dzieje.

Więc jeżeli nie uda im się tego telefonu naprawić do wtorku, tzn, nie będzie on do odbioru, to co mi przysługuje, o co ewentualnie mogę się kłucić?

  1. zwrot kasy... , john565 19/06/05 19:44
    i nie przyjmuj tlumaczrń że 14 dni to jest od daty 'jak trafi na serwis;, jeśli ci zlezy na kasie mozesz bezapelacyjniejej rządać, twoje prawo, natomiast jak dalej chesz 'tego' fona a oni to jescze odwleką to cierpliwie czekaj, jednak powiem ci że termin naprawy może się zamknąc w ilości ~21 dni, i nawet jesli mają takowy zapis w gwarancji, to ty miej na to Wy***ne i walcz o swoje bo zpis taki jest niezgodny z prawem z tego co mi wiadomo, i to nawet jeśli chodzi o 'sprowadzanie częsci zamiennych z drugiego końca świata' takie zapisy nie powinny byc tolerowane i umiesczane w gwarancjach, ale nadal sie zdarzją, a klienci którzy takim sie podporzządkowują poprostu ida sprzedawcy/producentowi na ręke

    f*ck

    1. oj chyba nie... , Ksyho 19/06/05 22:16
      14 dni to jest na ustosunkowanie się do żadania kupującego. Sama naprawa może potrwać dłużej.

      1. a pewien jesteś, jak tak rzuć paragrafami.... , john565 19/06/05 22:46
        bo aż ciekaw jestem

        f*ck

        1. ach te paragrafy , Ksyho 20/06/05 00:21
          w tym przypadku skorzystał z gwarancji, a nie z "niezgodności towaru z umową" (chociaż skorzystanie z jednego nie wyklucza drugiego). W jakim terminie ma być naprawiony telefon określa więc treść gwarancji, a jeśli ona tego nie robi to obowiązują te same przepisy co w przypadku "niezgodności towaru z umową", a one mówią tylko o 14 dniach kalendarzowych na uznanie lub nie roszczenia klienta oraz o tym, że wymiana/naprawa muszą być dokonane w "odpowiednim" czasie. Jes to mało precyzyjne okreslenie, ale niestety tak jest. Odpowiem raz jeszcze: 14 dni to NIE JEST CZAS W JAKIM MA NASTĄPIĆ WYMIANA/NAPRAWA TOWARU.

  2. Przysługuje Ci tyle , PKort 19/06/05 23:14
    ile jest napisane w karcie gwarancyjnej. Gdybyś zaniósł do Empiku i zgłosił żądania z tytułu niezgodności z umową, to byś już miał od kilku dni kasę w domu.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. oj chyba też nie.. , Ksyho 20/06/05 00:14
      zwrot pieniędzy przysługiwałby Jemu gdyby zgłosił reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i domagał się zwrotu gotówki (najlepiej spisać oświadczenie o żądanym sposobie zaspokojenia roszczenia). Gdyby w ciągu następnych 14 dni kalendarzowych sprzedawca nie ustosunkowałby się negatywnie do tego żadania (lub w ogóle nie ustosunkował się) to znaczy, że roszczenie uznał i zwróci pieniądze. Sprzedawca jednak nie musi zwracać gotówki jeśli uzna, że towar może naprawić lub np. wymienić na nowy.

      1. No więc właśnie piszę , PKort 20/06/05 09:54
        że skoro zgłosił się do serwisu w ramach gwarancji,to przysługuje mu tyle, co w gwarancji. Jeśli jest tam mowa o terminie 14 dni roboczych, to w takim terminie sprzedawca ma usunąć usterki. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową musi być zgłaszana do sprzedawcy, nie do serwisu.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

        1. Zgadzam się , Ksyho 20/06/05 10:06
          z Tobą, ale tylko w tym, że "przysługuje mu tyle ile jest napisane w karcie gwarancyjnej". Co do tego, że miałby kasę gdyby poszedł do Empiku to swoje wątpliwości opisałem wyżej.

          1. Co do kasy , PKort 20/06/05 10:48
            to w Empiku zgłasza reklamcję z zaznaczeniem, że chce z powrotem pieniądze. Empik albo zwraca mu pieniądze od ręki, albo przyjmuje i każe czekać. Po 2 tygodniach nie ma odpowiedzi z serwisu, więc nie ma podstaw do odrzucenia reklamacji - nie może się ustosunkować, więc jest zmuszony uznać żądania d43d'a i oddać mu pieniądze.

            Heavy Metal or no metal at all
            whimps and posers - Leave the Hall !!

  3. naprawili , dFour 20/06/05 23:54
    dziś był do odbioru

    szkoda ... :P

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL