Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » fox19 05:58
 » NimnuL 05:54
 » bmiluch 05:37
 » P@blo 05:31
 » alien1 05:25
 » @GUTEK@ 05:21
 » pwil2 05:03
 » Kosiarz 04:58
 » cVas 04:42
 » MARC 04:15
 » Shark20 03:23
 » selves 02:49
 » elliot_pl 02:23

 Dzisiaj przeczytano
 41129 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Symantec Antivirus Corporate Edition - problem po instalacji , Chicken81 18/07/05 11:43
Witam!
Instalowałem niedawno ww produkt na Novellu. Instalacja serwera w zasadzie przebiegła bez zarzutów, wyswietlił się komunikat że poprawnie zainstalowano produkt. Problem jest tego typu że na nowej wersji konsoli Symantec System Center po oblokowaniu grupy serwerów, widnieje informacja (z bialym krzyzykiem na czerwonym tle - jakiś błąd) że nie można włączyć (lub odblokować - dokładnie nie pamiętam) serwera. Chodzi o odblokowanie serwera aby umozliwić migrację komputerów klienckich do wyższej wersji programu. W konsoli nie widzę żadnej opcji "włącz" ani nic podobnego. Nie wiem w czym tkwi problem, może ktoś z was spotkał się z czymś podobnym? Sprawdzałem na stronie Symanteca ale nie ma info na ten temat, na google tez nic nie znalazłem.

"Tylko dwie rzeczy są nieskończone -
wszechświat i ludzka głupota...." -
A.Einstein

  1. co ślepemu po oczach! , Chicken81 18/07/05 12:08
    już znalazłem rozwiązanie, teraz tylko muszę je przetestować http://service1.symantec.com/...ver=10.0&tpre=

    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone -
    wszechświat i ludzka głupota...." -
    A.Einstein

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL