TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[moto] Czy roznia sie czesci oryginalne od zamiennikow , jokerek 20/07/05 21:17 no wiec czym sie roznia? Teraz mam w Mazdzie 323F przypalona tarcze sprzegla i chcem wymienic, w sklepach tarcza sprzegla zamiennik kosztuje 80zl, a oryginalne po 150zl. Roznica jakas bedzie jesli kupie zamiennik zamiast oryginalna?
z gory thX- chce nie chcem... , pablo85 20/07/05 21:23
a zamiennik nie jest formowy i tym sie roznia, a co do jakosc to zalezy od tego jaka firmaI AM CORNHOLIO. I need T.P. for my
bunghooooole. - firma zamiennika to , jokerek 20/07/05 21:25
jakas JC CLUTCH
- [ot]kiedyś taka reklamka była... , john565 20/07/05 21:38
... na pustyni skrajnei wycieńczony koleś ostatkiem sił pisze palcem na pisaku "już nigdy w życiu nie kupie nieorginlanych części do TOYOTY"
i tak mi sie przy tej okazji przypomniała :]f*ck - tym że producent kupuje od... , Feblo 20/07/05 22:16
najtańszego poddostawcy o przyzwoitej jakości a sprzedaje po najwyższych cenach. W tzw zamiennikach natomiast masz pełen przekrój firm i jakości - od wybitnych do kiepskich i tragicznych.
Zapytaj np. w sieci QService - to dobre warsztaty z bdb częściami od jednego z największych w Polsce dystrybutorów.
I jeszcze jedno - zwykle w cenie tzw. firmowej części dostępne są tzw zamienniki z naj najnajwyższej półki przewyższające firmowe o lata świetlne. Przykład - amortyzatory. Ale nie ma reguły.Wuj Mat w podróży ;) - a na temat zamienników ... , solo 20/07/05 22:25
Jak zamiennik to markowy Sachs,Valeo itp.
Za dużo pracy lub kasy kosztuje wymiana co by wkładać badziewie niewiadomej jakości .kto pod kim dołki kopie ten ...
ma łopatkę - No sorry ale takie Valeo ... , Muchomor 21/07/05 08:47
... w amortyzatorach to wolałbym już firmowe.
Feblo ładnie napisał.
Często jest tak, że jako zamiennik kupuje się częsći od tego samego producenta co robi firmowe. Jeżdżę Fiatem i kupowałem już chłodnicę i pompkę paliwa MagnetiMarelli. Te same części z logiem Fiata też pochodzą od MM ale są kilka razy droższe.
Sprzęgło kupiłem Valeo i było to jedno z tańszych, a i tak dużo droższe niż te do Mazdy. Następne moje auto to na 100% japoniec.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - japońce , Dabrow 21/07/05 09:51
rządzOm (-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- Zamiennik może być , Pawelec 21/07/05 08:29
byleby nie był najgorszy. To JC CLUTH to bym sobie odpuścił. Inna sprawa że moja laga dostała tarcze prywaciarską TARCZSPRZĘG i po 10kkm nie widzę różnicy. Wszystko zależy czy się z tym samochodem ożeniłeś - znaczy jak długo zamierzasz.......Tom Drwal
LAS Ltd. - Koledzy ci dobrze piszą - weź to na rozsądek ... , Muchomor 21/07/05 08:51
... zamiennik może być ale rozeznaj najpierw (np. na tematycznym forum jakimś) jakie firmy wybierać. Czasem można kupić produkt lepszy od firmowego i w lepszej cenie.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - przykład klocków hamulcowych , kreciak 21/07/05 15:30
testowane byly na moim samochodzie (mb c220) klocki 3 roznych firm 2x polskie tomex i fomar i raz angielskie - stosowane w serwisach mercedesa - wyniki sa takie ze na tych angielskich auto mialo najnisza skutecznosc hamowania, pozniej byl tomex, a najlepiej wypadl fomar, z tym ze tyl byl lepszy w tomexie (czulosc hamowania do 3,5 m/s) wiec wybor jest taki przod fomar tyl tomex ;) aha badania robione byly na profesjonalnym sprzecie nie na oko w celu uzyskania atestowsi vis pacem para bellum - na profesjonalnym sprzęcie... , Feblo 2/08/05 12:09
to się zakłada profesjonalne klocki ;)))
Polecam zakup Ferodo Premier - klocki najlepszej firmy na świecie, ale grupa Premier - czyli klocki nie wyczynowe, do zwykłej jazdy za normalne pieniądze, czyli ok. 200zł
I w każdej grupie części jest zwykle 3-5 baaardzo dobrych wytwórców danego elementu (zawieszenia, hamulce, elektronika...)Wuj Mat w podróży ;) - hmm , kreciak 2/08/05 13:33
badania byly robione w PIMocie - w celu uzyskania atestow zgodnosci z norma producenta - i jezeli jak to nazywasz klocki profesjonalne, zakladane w serwisach (angielskie, nazwy nie pomne) daja wyniki o ok. 20% gorsze od polskich - to wybacz czyzby te ferodo byly jeszcze lepsze?, jak na polskich klockach, hamujac jedynie tylna osia uzyskuje opoznienia porownywalne do wynikow nowych samochodow z elektroniczna korekcja sily hamowania? (czyli ok. 3x wyzsze)? cudze chwalicie swojego nie znacie - a i jeszcze ciekawostka - sila hamowania wzrasta wraz z temperatura klockow i tarcz, wiec 1/ swiadczy to o dobrej jakosci materialu, 2. mozna zapomniec o slabych hamulcach przy ostrzejszej jezdzie, a co do tego kotora firma jest najlepsza to od fachowcow (czyt ludzi ktorzy na codzien badaja klocki roznych firm) mozna uslyszec rozne opinie, czasem marka to nie wszystkosi vis pacem para bellum - To, że skuteczność hamowania klocków wzrasta... , Feblo 2/08/05 15:06
razem ze wzrostem temperatury jest rzeczą jak najbardziej naturalną, choć nie jest to stan pożądany. Optimum byłoby, gdyby skuteczność była constans. Ale jak piszę jest to naturalne i z tego wynika na przykład "grzanie klocków" na zawodach.
Przyjmij moją uwagę o "profesjonalnych klockach" z przymrużeniem oka, bo nie testowałem ani klocków angielskich (co by to nie miało znaczyć) i tomexowskich. Znam natomiast produkty Ferodo i grupy PREMIER, i grupy wyczynowej, dlatego śmiało polecam te produkty jako charakteryzujące siębaaardzo dobrąjakościąi przyzwoitą ceną.
Może dodam na koniec, że klocki Ferodo montowane sąna tzw. "pierwszy montaż" także przez producentów w fabrykach, szczególnie często do modeli typu GTI samochodów popularnych, nierzadko w komplecie z tarcami Brembo.
Jako przykład naciągania użytkowników na tzw. "fabryczne" częci podam, że komplet klocków i tarcz do Renault Laguna 1999 1,6 w pudełkach Renault to wydatek ok. 10000zł, komplet tarcz Brembo i klocków Ferodo to ok. 450zł. Za 1/2 ceny mamy jakościowy TOP w hamulcach.Wuj Mat w podróży ;)
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|