|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
[~GSM] problem z umowa , Deus ex machine 7/09/05 23:05 Mojej starszej konczy sie umowa 29.09 i byla dzis w saloonie. Powiedzialem, zeby nic nie podpisywala jak ja beda mamic, tylko niech jej wydrukuja umowy i niech sobie zabierze do domu, zeby sei zapoznac.
A tu zonk, pani w saloonie powiedziala, ze ona nie moze wydrukowac i dac do domu. Hmmm dziwne wydawalo mi sie, ze klient ma do tego prawo, zeby dostac umowe w lapy i miec czas na zapoznanie sie z umowa - np. chce zeby zapoznal sie z nia moj prawnik. Czy ja sie myle, czy ja mam racje i to nawet jest poparte jakims paragrafem??? Jesli tak to jakim, zebym mogl pania zagiac.
A na dodatek starsza miala do wyboru jeszcze 6 miesieczna umowe, a teraz nagle juz nie ma .-) ktos tu w kule leci i to jest +) albo wlasnie ta pani z saloona.
Czy jest na boardzie jakis pracownik vel inna wtyka w takie saloony?
Dzieki za rady i porady .-)"Uti non Abuti" - hmmm , Okota 7/09/05 23:07
podaja ci umowe do podpisania zwiasz ja i wychodzisz ot co... :)
zawsze masz czas na przeczytanie jej :)Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - W takim wypadku niech mama powie panie zeby , Emios 7/09/05 23:12
Pani z salonu napisała ze klijentka sie nie zapoznała szczegułowo z umowa i ma 7 dni na rezygnacje i niech ta Pani sie pod tym podpisze - odpowiedzi - tylko proszę ,nie pytaj skąd wiem , axelvonmati 8/09/05 00:16
Twoja mama ,ma juz prawdopodobnie przygotowana konkretna ofertę - tylko od 2 dni jest wprowadzany nowy "system" i (jak to zwykle na początku bywa) - nie do końca wszystko jest O.K. To nie wina pracownika Salonu (po prostu nie było dostępu do tej oferty,co nie oznacza ,że jej nie było).
PS. klient ma prawo dostać cała ofertę ,dotyczącą propozycji dla jego numeru i zabrać to do domu,żeby sie nad tym zastanowić.........,tylko nie zawsze jest do tego dostęp,,,,,tak bywa.....nawet w najmniejszej kałuzy
odbija się niebo... - ok, nie pytam , Deus ex machine 8/09/05 00:27
.-) nie mam czasu z matka isc, zeby sie znowu nie wpakowala w jakas dluuga lojalke jak jej telefony zaczna rozkladac. Z tego wynika, ze jednak isc trzeba. Z tych proponowanych to staram sie namowic ja na "wiecej taniej numero 7" czyli 50min za 25zl na 6 miesiecy. Bo w ciagu 6 miesiecy rynek znowu moze nieco potaniec i beda nizsze ceny uslug.
Pracownik usprawiedliwiony, a ja juz zapoznalem sie prawami Konsumenta i ma prawo zabrac umowe.
Dzieki za informacje."Uti non Abuti"
- pozwolisz ze sie podepne w tych sprawach , Grza 8/09/05 09:11
Niby prosta sprawa a jednak mam watpliwosci :) a wiec: jest sobie przedluzenie umowy i nowy telefon marki nokia, czy jak sciagne z niego simlocka i w razie awarii zaniose bezposrednio do serwisu producenta (omijam salony sieci) to czy dadal trace gwarancje? Czy serwis producenta 'donosi' na mnie do operatora ze sciagnalem tego sima? :)- tu jest trochę loteria , Ksyho 8/09/05 09:23
wszystko zależy od serwisu i "człowieka". W jednym moga odmówić naprawy, bo zdjąłeś sim-lock'a, w drugim naprawiają nawet jak telefon umarł po samodzielnym wgraniu nowego firmware. A odpowiadając na pytanie: teoretycznie gwarancję tracisz, a serwis nie ma co donosić, bo sam Ci tą gwarancję anuluje. - dokładnie, serwis sam anuluje gwarancję , Chicken81 8/09/05 12:21
wiem z doświadczenia, 2 lata temu pracowałem w serwisie Nokii. Ale nie zawsze tak to wygląda, w sumie tak jak pisał Ksyho zależy od tego jak podejdzie do tego serwisant... Ale mało kto chciałby stracić robotę za naprawianie telefonu po ewidentnej ingerencji użytkownika..."Tylko dwie rzeczy są nieskończone -
wszechświat i ludzka głupota...." -
A.Einstein - ehh dzieki , Grza 8/09/05 19:06
za opd. zastanowie sie jeszcze nad tym wszystkim...
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|