Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Sherif 20:22
 » mravel 20:15
 » dugi 20:14
 » rurecznik 20:06
 » esteban 20:05
 » zibi13 20:04
 » adolphik 20:03
 » siwydym 20:02
 » elliot_pl 19:49
 » DJopek 19:42
 » Curro 19:31
 » wrrr 19:28
 » waski 19:21
 » Draghmar 19:20
 » Wedelek 19:14
 » Kraszan 19:11
 » Katoda Lt 19:10
 » past 19:06
 » bajbusek 19:04
 » ripek 19:03

 Dzisiaj przeczytano
 36902 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[wredna obsluga] jak uprzykrzyc zycie mojej telewizji kablowej? , xmac 9/09/05 17:51
dzis po raz kolejny zostalem chamsko potraktorany przez 'mile panie' w biurze telewizji kablowej East&West z poznania...
tym razem chcialem sobie podniesc abonament kablowki, ale okazalo sie ze z jakis dziwnych powodow musze zaplacic niecale 70pln za podlaczenie do sieci, z ktorej juz korzystam ;_P
zapytalem dlaczego, na co pani zaczela recytowac jakis wierszyk... po zadaniu jej kolejnego pytania uslyszalem, ze jak mi sie nie podoba, to ze moge zrezygnowac z ich uslug, bo nikt mnie nie zmusza! takiego czegos jeszcze w zyciu nie slyszalem! myslalem, ze komuna juz sie skonczyla i ze wszystkie sprzedawczynie z PSS Spolem przeszly na emeryture. dodatkowo z telewizji tej mam podlaczony inernet (w rzeczywistosci oni sa tylko posrednikiem i sprzedaja uslugi ICP po wlasnych cenach). jak powiedzialem, ze mam tez internet, to pani powiedziala, ze tez moge zrezygnowac, jak mi sie nie podoba! grrrrr
poza tym kiedys mialem juz podobna sytuacje zwiazana z zasiegnieciem informacji nt. wysokosci abonamentu za internet. wtedy reakcja obslugi byla podobna. jednak wtedy pofatygowalem sie do dalszej czesci biura i powiedzialem, jak zostalem potraktowany, za co mnie przeproszono... mialem nadzieje, ze wyciagneli z tego wnioski, ale jak widac nie za bardzo :_(
telefonicznie tez ze dwa razy zdarzyla sie niemila obsluga
no i na koniec pytanie. w jakis sposob wymusic na nich lepsza obsluge? na pewno skontaktuje sie z ICP i powiem w jaki sposob traktuja ich klientow
szukam jakis niekonwencjonalnych pomyslow, myslalem tez o blogu i ladnym upozycjonowaniu go w wyszukiwarkach, ale to na sam koniec, jesli inne metody nie pomoga
bede wdzieczny za pomysly!
dodam tylko, ze raczej nie chce rezygnowac z ich uslug, bo nie mam specjalnego wyboru i musialbym wziac cyfre i neo, co mi sie nie usmiecha, glownie ze wzgledow finansowych...

dual&mobile power
XMAC

  1. naprawde nie , maciell 9/09/05 18:00
    masz wiekszych problemow w zyciu ? Zazdroszcze...Szczesliwy z ciebie musi byc czlowiek i jaki msciwy hehe..Kup guna i idz pogadac napewno wtedy beda milsi i beda super promocje itp itp..

    Historia jest wypisana na piaskach
    Arrakis...

    1. co za doglebna analiza... , xmac 9/09/05 18:06
      mojej osoby
      gdybys mnie znal, to bys wiedzial, ze do cech, ktore mi przypiales jest mi bardzo daleko
      jesli natomiast chodzi o odpowiedni poziom uslug, to gdybym tak traktowal swoich klientow, to juz dawno bym nie mial co robic. i to mnie najbardziej wkurza. a twoje podejscie powoduje, ze sytuacja na pewno sie nie zmieni, bo kazdy machnie reka, a ja wole sie narazic, ale moze ktos inny nie bedzie musial wysluchiwac takich tekstow. w koncu to oni sa dzieki mnie, a nie odwrotnie...

      dual&mobile power
      XMAC

      1. zreszta... , xmac 9/09/05 18:10
        pojechalem tam z mysla, ze zaplace te 70pln, nawet jesli bedzie to nieuzasadnione, ale chcialem wiedziec dlaczego tak jest
        sam rozwiazujesz problemy w sposob, ktory mi proponujesz?

        dual&mobile power
        XMAC

        1. ... , bagi_glogow 10/09/05 13:18
          niestety popieram twoje zdanie na temat podejscia co do klientow, oby mniej takich firm i wiecej konkurencji. a takie panie to sie powinno odrazu zwalniac z pracy, jest wiele chetnych na ich miejsce. no ale niestety napewno to czyjes znajome albo rodzina, tak w tym kraju sie dostaje prace, smutne. a tobie zycze udanego zakonczenia sprawy. pozdrawiam

      2. "Doglebna" a nie "dogłębna" - niezłe, nawet ci się udało :) , Padawan 9/09/05 21:04
        123

  2. .:. , Shneider 9/09/05 18:02
    idz do niej i wywal z tekstem : "..Dziwko bez szkoly, dawaj kierownika ale to juz.." :-)

    .:: Live at Trance Energy ::.

  3. [;..;] , GesTee 9/09/05 18:06
    wyjmij kabel z telewizora, odsziel izolazje od tego grubego w środku, wsadz w kontakt pod 220V, jezeli zrobisz to umiejetnie bez zadnej szkody własnej wprawisz ich w zakłopotanie (:

    :)

    1. he he:) , Seba78 9/09/05 18:38
      niezły hardcore:) może jednak idź na skargę:)))))

      www.nieruchomosci-gil.pl

    2. Dobre. , Mms 9/09/05 18:48
      :))

      Pozdrawiam

      1. [;..;] , GesTee 9/09/05 19:27
        stary raz tak zrobił jak był tydzien darmowego HBO a niezmienili filtra unas akurat i ludzie dzwonili a oni nic, wynik był taki ze 4dni niebyło nic w telewizji, komus podobno rozjebało TV ale potem nowe okablowanie jakby jakosc lepsza i dali nawet miesiac za free (:

        :)

  4. To ja tez cos napisze. , Mms 9/09/05 18:50
    Od okolo miecha w Opolu jest juz Chello. I od tej pory kablowka z UPC zaczela w calym miescie nawalc. Obraz skacze i slychac jakies pykanie. Pisza o tym w lokalnych gazetach, a UPC nadal spi.

    Pozdrawiam

  5. jak słysze , celt 9/09/05 19:09
    taką historię to przypomina się mi firma, z której miałem "zapewniony" dostęp do internetu. To ciągłe ich zapewnienie że wszystko działa i jest ok, albo problemy są przejściowe, albo miasto organizuje wykopy i dlatego nie ma, a to brak internetu przez bite 2 miesiące, dodając do tego głuchy telefon itd itd. to sytuacja Twoja to pryszcz.
    Najgorsze w tej całej sytuacji było to że nie mogłem zrezygnować, bo na maile nie odpowiadali, na telefon też nie, 2 listy z rezygnacja bez potwierdzenia z ich strony.

    Everything should be made as simple as
    possible, but no simpler

  6. omg - przeciez to proste jak budowa cepa , capri 9/09/05 19:14
    1. prosisz o nazwisko pani
    2. prosisz o nazwisko przelozonego
    3. piszesz skarge na obsluge wytluszczajac namawianie do rezygnacji tak z netu jak i abonamentu (podajesz date i czas zdazenia).
    4. umawiasz sie z szefem tej firmy
    5. wiecej prawdopodobnie pani juz nie zobaczysz, albo bedzie po 'pierwszym, chinskim ostrzezeniu' i przy nastepnej wizycie zrobi ci nawet laske

    P.S. analiza nie obejmuje corki/zony/kochanki szefa ;-)

    Quidquid latine dictum sit,
    altum videtur

    1. na czym polega "pierwsze chinskie ostrzezenie" , tommi 9/09/05 19:40
      j.w

      :)

      Śmiech to najlepsze lekarstwo na
      wszystko, no może z wyłączeniem biegunki.

      1. wg mnie , koral 9/09/05 20:07
        np. "tysukoglupia (...)" - jak szybko powiesz to brzmi po chinsku:))

      2. no wiesz... , capri 9/09/05 20:51
        drugiego nie bedzie ;-)

        Quidquid latine dictum sit,
        altum videtur

  7. moze zadzwon do Janusza Weissa , koral 9/09/05 20:09
    i jego "dzwonie do Pani, Pana" ..obecnie chyba stracilo na popularnosci (o ile w ogole jest), ale zawsze cos.

  8. Echostar , mirkrup 9/09/05 21:07
    czyżby to był? Mam z nimi na pieńku od momentu, gdy chcieli, abym podpisał weksel podczas zmiany abonamentu za internet. Muszę znaleźć tylko chwilkę wolnego czasu, żeby podyskutować sobie z właścicielem tej firmy - IMHO najskuteczniejszy sposób.

    1. nie echostar... , elliot_pl 10/09/05 13:24
      tak jak napisal - kablowka east&west sprzedaje uslugi icp. z tym ze oferte maja z kosmosu. Chcialem sobie wziac 2 mbit ktore sa za 139 zl w icp, a te barany stwierdzily ze u nich 1,5 mbita tylko jest i to na dodatek w cholere drozej. ogolnie ta kablowka jest 100 lat za murzynami, pomijam fakt ze nie idac osobiscie nie masz szans sie nic dowiedziec. internet w tej kablowie jest od zeszlego (!!!) roku. Niby nie dziwne, ale wszystkie osiedla dookola ktore nie maja kablowki z tej syfnej firmy, maja net od kilku lat :/ Po prostu jedno wielkie dziadostwo. Patalachy - nie chce mi sie juz wiecej bluzgac..... mam nadzieje ze w koncu padna :/

      momtoronomyotypaldollyochagi...

  9. Skoro takie zachowanie obsługi nie wpływa na dochody firmy , Bart 10/09/05 00:14
    to niby dlaczego ma się coś zmienić ?
    Nie ma ekonomicznego uzasadnienia dobrej jakości obsługi.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL