|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Oddawanie sprzętu na gwarancje , pieczok 13/09/05 10:57 Witam!!!
Mam pytanie, jeżeli chce oddac grafe na gwarancje to koleś u którego składałem sprzęt zapłaci w serwisie jeżeli tam stwierdząze grafa jest dobra i przechodzi wszyskie testy (ponoć sprawdzają grafiki na 3d markach), czy poprostu sie kolesiowi nie chciało i mi ściemnił.
Jest tak mam gf fx5700 golden E. w niektórych grach mi obraz faluje po bokach monitora i w farcry-u w trakcie gry(menu sie załadowało i wszysko gziała) jest tylko 1 WIELKI artefakt biały obraz i gdzie nie gdzie co widać. A więc nie wiem czy gwarancja to obejmuje- Niekoniecznie , PKort 13/09/05 11:03
musi to być wina grafiki. Może być sterowników, nieodpowiednich ustawień monitora, konfiguracji, etc. Reklamachja sprzętu powinna być ostatnim krokiem - w momencie, kiedy jesteś przekonany, że to właśnie ta część powoduje opisane przez Ciebie problemy i po wymianie na inny egzemplarz wszystko jest w porządku.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - ... , El Vis 13/09/05 11:03
Jeżeli serwis stwierdzi że grafa jest dobra to koleś zapłaci za testowanie, z tym że nie koniecznie ;)I don't suffer from insanity.
I actually quite enjoy it. - Jeżeli... , DeathClaw 13/09/05 11:08
... kupiłeś cały komputer u jednego sprzedawcy, to ma on odpowiedzialność przyjąć Ci reklamację i nie musisz pędzić do serwisu. Jeżeli jednak posiadałeś wcześniej komputer, a grafike do niego dokupiłeś oddzielnie, to upewnij się, że jest to wada karty i jeżeli to właśnie na tym tle jest konflikt, to bierz kartę i idź do sprzedawcy, a nie do serwisu. Powołaj się na ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) i powiedz panu/pani sprzedawcy, że on/oni są przez 2 lata odpowiedzialni za zgodność towaru z umową. "Koleś" ma po części rację, ale jeżeli po naprawie ktoś zarząda od Ciebie pieniedzy, to idz do Rzecznika Konsumentów i poproś go o wystosowanie do sprzedawcy pisma z żądaniem wydania sprzętu bez opłat z twojej strony.- odp , pieczok 13/09/05 11:28
koleś ma sklep komp... i sie zajmuje takimi sprawami. co jest najlepsze to mówiłem mu ze karta przechodzi wszyskie test(3d marki)bez problemów i podejrzewam ze wcale jej nawet nie sprawdzał tylko poczekał tydziń i powiedział ze karta jest dobra- Zgłoś... , DeathClaw 13/09/05 11:40
... reklamację jeszcze raz. Po komputer sprzedawcam musi się pofatygować sam (Ty nie masz obowiązku biegania z towarem ważącym powyżej 10 kg). Pamiętaj, że za każdym razem trzeba sporządzić protokół reklamacyjny czy jak kto woli notatkę ze zgłoszenia reklamacyjnego. Orginał dostajesz Ty. Dwie takie reklamacje i możesz domagać się nowej karty graficznej wolnej od wad. Jeżeli sprzedawca Cię oleje, to idź do rzecznika (weź zgoszenia reklamacyjne i dowód zakupu) i powołując się na w/w ustawę proś go o pismo z żądaniem wydania nowego sprzętu.- że jak? , Demo 13/09/05 21:23
od kiedy sprzedawca ma się sam fatygować po kompa??napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - kiedy sprzęt jest wagi >10kg , john565 14/09/05 09:53
ZAWSZE !!!f*ck
- trudno powiedzieć, ale serwis też lubi się mylić. , j23 13/09/05 11:35
Padła mi kiedyś nagrywarka LiteOna, ale tak śmiesznie że nie chciała zapisywać ok. 30% płytek z prędkościami PONIŻEJ 11x (zgłaszała błąd kalibracji lasera). Trzy razy oddawałem ją do serwisu, a serwis zwracał z adnotacją "nie znaleziono usterek". Za 4 razem wymieniono mi na nową, ale trwało to prawie 3 miesiące...Dumny nosiciel moherowego beretu!
Me gustan tomar mis copas
Żubrówka es lo mejor! |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|