Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » metacom 01:21
 » Martens 01:17
 » BoloX 01:16
 » Dzban 01:02
 » Qjanusz 00:53
 » Irys 00:51
 » ulan 00:41
 » RaPToRR 00:22
 » zibi13 00:10
 » esteban 23:52
 » alkatraz 23:48
 » Menah 23:36
 » luckyluc 23:27
 » Wolf 23:25
 » selves 23:24
 » wrrr 23:24
 » fiskomp 23:14
 » Visar 23:10
 » Magnus 23:07
 » luzak2363 23:05

 Dzisiaj przeczytano
 36890 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Oddawanie sprzętu na gwarancje , pieczok 13/09/05 10:57
Witam!!!
Mam pytanie, jeżeli chce oddac grafe na gwarancje to koleś u którego składałem sprzęt zapłaci w serwisie jeżeli tam stwierdząze grafa jest dobra i przechodzi wszyskie testy (ponoć sprawdzają grafiki na 3d markach), czy poprostu sie kolesiowi nie chciało i mi ściemnił.
Jest tak mam gf fx5700 golden E. w niektórych grach mi obraz faluje po bokach monitora i w farcry-u w trakcie gry(menu sie załadowało i wszysko gziała) jest tylko 1 WIELKI artefakt biały obraz i gdzie nie gdzie co widać. A więc nie wiem czy gwarancja to obejmuje
  1. Niekoniecznie , PKort 13/09/05 11:03
    musi to być wina grafiki. Może być sterowników, nieodpowiednich ustawień monitora, konfiguracji, etc. Reklamachja sprzętu powinna być ostatnim krokiem - w momencie, kiedy jesteś przekonany, że to właśnie ta część powoduje opisane przez Ciebie problemy i po wymianie na inny egzemplarz wszystko jest w porządku.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  2. ... , El Vis 13/09/05 11:03
    Jeżeli serwis stwierdzi że grafa jest dobra to koleś zapłaci za testowanie, z tym że nie koniecznie ;)

    I don't suffer from insanity.
    I actually quite enjoy it.

  3. Jeżeli... , DeathClaw 13/09/05 11:08
    ... kupiłeś cały komputer u jednego sprzedawcy, to ma on odpowiedzialność przyjąć Ci reklamację i nie musisz pędzić do serwisu. Jeżeli jednak posiadałeś wcześniej komputer, a grafike do niego dokupiłeś oddzielnie, to upewnij się, że jest to wada karty i jeżeli to właśnie na tym tle jest konflikt, to bierz kartę i idź do sprzedawcy, a nie do serwisu. Powołaj się na ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) i powiedz panu/pani sprzedawcy, że on/oni są przez 2 lata odpowiedzialni za zgodność towaru z umową. "Koleś" ma po części rację, ale jeżeli po naprawie ktoś zarząda od Ciebie pieniedzy, to idz do Rzecznika Konsumentów i poproś go o wystosowanie do sprzedawcy pisma z żądaniem wydania sprzętu bez opłat z twojej strony.

    1. odp , pieczok 13/09/05 11:28
      koleś ma sklep komp... i sie zajmuje takimi sprawami. co jest najlepsze to mówiłem mu ze karta przechodzi wszyskie test(3d marki)bez problemów i podejrzewam ze wcale jej nawet nie sprawdzał tylko poczekał tydziń i powiedział ze karta jest dobra

      1. Zgłoś... , DeathClaw 13/09/05 11:40
        ... reklamację jeszcze raz. Po komputer sprzedawcam musi się pofatygować sam (Ty nie masz obowiązku biegania z towarem ważącym powyżej 10 kg). Pamiętaj, że za każdym razem trzeba sporządzić protokół reklamacyjny czy jak kto woli notatkę ze zgłoszenia reklamacyjnego. Orginał dostajesz Ty. Dwie takie reklamacje i możesz domagać się nowej karty graficznej wolnej od wad. Jeżeli sprzedawca Cię oleje, to idź do rzecznika (weź zgoszenia reklamacyjne i dowód zakupu) i powołując się na w/w ustawę proś go o pismo z żądaniem wydania nowego sprzętu.

        1. że jak? , Demo 13/09/05 21:23
          od kiedy sprzedawca ma się sam fatygować po kompa??

          napisalbym swoj config,ale sie nie
          zmiescil:(

          1. kiedy sprzęt jest wagi >10kg , john565 14/09/05 09:53
            ZAWSZE !!!

            f*ck

  4. trudno powiedzieć, ale serwis też lubi się mylić. , j23 13/09/05 11:35
    Padła mi kiedyś nagrywarka LiteOna, ale tak śmiesznie że nie chciała zapisywać ok. 30% płytek z prędkościami PONIŻEJ 11x (zgłaszała błąd kalibracji lasera). Trzy razy oddawałem ją do serwisu, a serwis zwracał z adnotacją "nie znaleziono usterek". Za 4 razem wymieniono mi na nową, ale trwało to prawie 3 miesiące...

    Dumny nosiciel moherowego beretu!
    Me gustan tomar mis copas
    Żubrówka es lo mejor!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL