|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Nasze boje z Komputronikiem [b.dlugie] , Nicholai 19/09/05 23:51 Tak dla ciekawostki i moze tez przestrogi przed kupowaniem w Komputroniku :P UWAGA: DLUGIE!
Bohaterowie: Ja, Kolega od kabli ;), Rxxxxx, Serwis Komputronika, no i musze tez wspomniec o Caddzie, na ktorego adres sprzet byl kupiony ;)
Dawno dawno temu (i to nie przenosnia :P ) kupilismy do LANa osiedlowego (a raczej dwublokowego) router na stronie benchmark.pl, ktorego sklep nalezy(al) do Komputronika. Router chodzil sprawnie, dopoki nie zachcialo mi sie zmienic firmware na nowszy. W czasie wgrywania firmware'u router padl (podobno fw byl jakis felerny), no i trzeba bylo cos z tym zrobic. Ruszylem niebo i ziemie, zeby nie musiec odsylac go do serwisu, bo przeczuwalem ze przeprawa moze byc ciezka (i istotnie nie pomylilem sie), nic to jednak nie dalo.
Tak wiec pelen obaw na przyszlosc zapakowalem router, zasilacz i stery do pudla po butach (bo oryginalne wyrzucil kolega, u ktorego router stal) - wszystko co dostalem od owego kolegi i zwawym krokiem pomknalem w kierunku przystanku autobusowego, by dostac sie do jedynej w Katowicach siedziby DHL usytuowanej w miejscu, ktorego najstarsi indianie nie znaja (czytaj: na totalnym zadupiu). A bylo to pamietnego dnia 22. czerwca br. (pamietam go jak dzis ;). Paczka poszla w swiat (czyli do Poznania).
Czekalem. Po przeczekaniu 3 tygodni i braku odzewu postanowilem, ze sam sie do serwisu odezwe. Odebral mily pan i po krotkiej rozmowie okazalo sie, o zgrozo, ze nie ma oryginalnego pudelka i KABLI.
"aha - pomyslalem - qmpel mi nie dal wszystkiego". tak czy inaczej, dowiedzialem sie rowniez ze probowano sie ze mna skontaktowac na numer, ktory nie istnieje (bo tez go nie podawalem i nie wiem skad go wzieli). tak wiec szybko skonsultowalem sie ze wspomnianym kolega w sprawie owych kabli - oczywiscie je mial i zapomnial. Wczesniej jednak porozumialem sie z moim dobrym :> kolega Rxxxxxx (nie wiem czy moge podac jego xywke bo sie udziela rowniez na tpc ;), ktory jest przedstawicielem producenta owegoz routera na Polske i udalo mi sie uzyskac mozliwosc przyjecia sprzetu do serwisu bez koniecznosci wysylania owych kabli (nie wspominajac juz o oryginalnym pudelku).
"Teraz pojdzie wszystko gladko" - pomyslalem. Jakze sie mylilem! Po 2 tygodniach oczekiwania i braku odzewu z Kompu, znow powzialem decyzje o zatelefonowaniu do serwisu. Moje zdziwienie osiagnelo szczytu, gdy mily pan Adam D., jak gdyby nigdy nic powtorzyl to co slyszalem 2 tyg. wczesniej - brak kabli, pudla, zly nr tel. blablabla. Wytlumaczylem mu, ze jednak juz wszystko zostalo wyjasnione, ustalone itp. z Panem Rxxxxxx i w ogole o co biega?? niestety nie potrafil wyjasnic, poprosil jednak o maila od Rxxxxxx, ktorego to mial przekazac "wyzej". Tak wiec w te pedy napisalem do Rxxxxx, aby czynil swoja powinnosc ;) i opier**** kogo trzeba. Nie pozostawalo mi nic innego jak czekac...
Czekalem kolejne 2 tygodnie (to juz polowa wakacji zdaje sie), ale dalej zero odzewu. Zadzwonilem wiec znow (dobrze ze mam darmowe minuty :P) do serwisu, gdzie ku mej uciesze dowiedzialem sie, ze "sprzet zostal wczoraj wyslany". Huuuraaaa!!
Przedwczesna jednak i naiwna byla moja radosc, jak sie bowiem okazalo po 2 tygodniach oczekiwan sprzetu jak nie bylo tak nie ma. Zgadnijcie... zadzwonilem do serwisu... Dzwonilem tak dobre 3 dni kilka razy dziennie. Telefony albo milczaly albo byly zajete, w koncu jednak udalo sie dodzwonic. Poinformowano mnie, ze sprzet wrocil "bo na pewno podalem zle dane". Faktycznie, dane byly zle, ale nie ja je przekrecilem (dla dowodu spogladalem wscibsko na list przewozowy i fakture gdzie czarno na bialym bylo dobrze). Zamiast numeru 272 wyslano na 273, ktoryz to numer nie istnieje z niewiadomych mi przyczyn. Tak wiec podalem poprawne dane i zadowolony odlozylem sluchawke. Po tygodniu bezowocnego czekania ponownie postanowilem uraczyc panow serwisantow mym cudnym glosikiem. Probowalem sie dodzwonic przez 5 dni, bez skutku. W koncu zdenerwowany nielada napisalem maila do pana keeeerownika serwisu jakze to jestem niezadowolony i w ogole. Okazalo sie, ze router znow wrocil, bo... zostal wyslany na zly adres :D Pan keeeerownik zapewnil mnie, ze "osobiscie dopilnuje wyslania routera na wlasciwy adres", a po zgola 2 dniach moglem cieszyc sie nowym, lsniacym routerem.
Bilans na zakonczenie?
2.5 miesiaca zalatwiania sprawy, kilka wykonanych telefonow, 8dni wykonywania tych telefonow, hektolitry potu, masa nerwow no i, co najwazniejsze, brak routera.
Jesli ktos lubi sporty extremalne - z calego serca polecam komputronik i jego "fporzo" serwis ;)Kursy tańca www.estilostudio.pl - bylbym zapomnial , Nicholai 19/09/05 23:53
wielkie dzieki dla Rxxxxx za pomoc :)Kursy tańca www.estilostudio.pl - i dlatego , LooKAS 20/09/05 00:01
cieszy mnie, ze coraz wiecej firm decyduje sie na serwis zewnetrzny i nie musze wysylac sprzetu do firmy 'y' ktora to kupila go w firmie 'x' a ta wysyla go do firmy 'z' bedacej dystrybutorem na polske. - Pan Rxxxx, , Mms 20/09/05 00:06
to ten, ktoremu nie pasuja zadne kawaly. ;PPozdrawiam - `,` , spieq-Redakcja 20/09/05 00:08
Czyżby mowa o Remigiuszu? Och, ach, wydało się, hehe.To ja, ten słynny emotidestruktor.
[podążaj za Żółtą Taksówką...] - tja, , Dygnitarz/Wiche 20/09/05 00:12
to ten od toczenia bitew z kolegą RusH :D"Dziękuję niebu, że we wszystkich
swoich instynktach pozostałem Polakiem."
Friedrich Nietzsche - a wlasnie co , Mackie Messer 20/09/05 00:31
sie dzieje z Rushem ? Wyparowal ? Tu go nie widac. Na apcohu tez sie nie pokazuje."Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche - nie wiem :| , Dygnitarz/Wiche 20/09/05 04:32
na pss też go nie widać, a szkoda, bo trochę brakuje tu jego ciekawych, choć złośliwych komentarzy."Dziękuję niebu, że we wszystkich
swoich instynktach pozostałem Polakiem."
Friedrich Nietzsche - gleboka konspiracja , koko 20/09/05 06:53
nie ciesz sie za wczescie, zyje :P
troche mnie nie bylo w pl + przepadly mi hasla i maile
Smieszne, jak zaczalem czytac ten watek to od razu wiedzialem ze chodzi o USR ;)- znaczy RusH = koko ? , Mackie Messer 20/09/05 10:47
eee...nie wierze, za mile wypowiedzi. W zadnym zdaniu ani jednego nawiazania do slowa "odbyt" :]"Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche - ale, że hasła przepadły....? , Remek 20/09/05 11:11
A Admin TPC nie mógł pomóc? - taa , koko 20/09/05 11:59
a kto inny o 6 rano jako pierwszy poprawnie odpowiada na podchwytliwe pytania gofiego na apcohu ? :)
hasla mam bardzo bezpiecznie schowane w menagerze hasel Opery ..na dysku 1kkm w gore mapy :/ wiec sobie dalem z nimi spokoj- czyli jednak nie przydal Ci sie ten watek ? ;) , Mackie Messer 20/09/05 12:09
http://tinyurl.com/7jsdj ;))
Konspiracja powiadasz ? Czyli albo masz problemy z federalnymi albo o zgrozo ozeniles sie :)
Btw...chyba nie chodzilo o FUSE."Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche - ... , koko 20/09/05 12:31
gofi sam pewnie nie wie co mu nie dziala i sie wysluguje darmowa sila robocza
no i jak moglo nie chodzic o fuse jak pytanie bylo precyzyjne a odpowiedz spelnia zalozenia :)
- pracuje nad nowym firmware do ruterów USR ;) , Remek 20/09/05 08:40
...- . . , koko 20/09/05 09:43
tez cie kocham- Mogę do Ciebie mówić... , Remek 20/09/05 11:11
..kurczaczku....?- mozesz , koko 21/09/05 03:46
nawet ci sie dam karmic z reki
jestem teraz odmienionym czlowiekiem :)
z tego : http://ds1.thatvideosite.com/...ry_halo_player.wmv (polecam hehe)
zmienilem sie w to http://images.google.com/...ff&sa=N&tab=wi
:P
- tak masz racje tez go znam. , XiSiO 20/09/05 00:13
to ten sam.
ps. mogles pominac Pana Rxxxx w tej opowiesci juz, dla jego dobra ;)"Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
zapłacisz adeną" (C) XiSiO - Co jest z Fruu? , Mms 20/09/05 00:27
Dziala On, czy nie dziala? Bo pisze do niego na GG, zreszta do Ciebie tez, i cisza.Pozdrawiam
- taaa , ThY 20/09/05 00:14
czyli kmptrnk jest dla tych co maja rezerwowy sprzet po prostu, ot co, tzw. dlugodystansowcy, ja tez juz plyte w logosie od lutego serwisuje :)- btw. , ThY 20/09/05 00:26
jakis czas temu wysylalem jakis gowaniany monitor gateway czy cos w tym stylu do serwisu, kurier na ich koszt, szybki sewis, opakowanie nie konienicznie oryginał, "byle nie został uszkodzony w ransporcie", sie zrobi... wrazenia pozytywne :)- ehh skleroza... , ThY 20/09/05 00:27
to byl monitor firmy DREAM...... gdzie biały nie jest białym :)))
- to kilka fuck upów:) , Iza WGK 20/09/05 00:22
1. wysyłasz DHL'em na ich koszt, ale ZAMAWAIASZ KURIERA do domu za darmo, a nie jedziesz pół miasta. Po co...
2. wypełniałeś RMA online? Czy dołączyłeś opis usterki do paczki. No i główny zarzut- czemu nie załączyłeś im telefonu? Nic sie nie wymyśli;)
3. Brak kompleyu wyposażenia (kabli) może być podstawą do innego traktowania reklamacji.
A swoją drogą - miło poczytać jak konkurencja załatwia sprawę. Naprawdę możemy pozbyć się kompleksów. Wszystko w terminie i to my dzwonimy, że jest już OK.How fortunate the man with none ... - odp. , Nicholai 20/09/05 09:38
1. pierwszy raz wysylalem paczke kurierem :P
2. oczywiscie ze podalem nr telefonu :> ale nie ten na ktory dzwonili
3. jak juz "gora" zgadza sie przyjac reklamacje, to mnie za bardzo nie obchodzi co sobie mysli "dol", czy jest komplet czy nie, czy zapakowane w kwieciste pudelko czy moze orange ;)Kursy tańca www.estilostudio.pl
- juz dawno pisalem o moich przebojach z komputronikiem - , Tummi 20/09/05 01:07
jak mi polutowali sciezke na epoxie 8kha+. Od tamtego czasu nic u nich nie kupilem, moi znajomi tez nie (to juz ponad 3 lata :D).
Swoja droga polecam Federacje Konsumenta przed zlozeniem reklamacji/skorzystaniem z gwarancji.
T.www.skocz.pl/uptime :D - Komputronik to babole małych klientów mają głeboko w dupie , Glock19 20/09/05 08:38
ja sie na nich przejchałem kilkakrotnie
jak nie czekałem 2miesiące za płyta głowna to 3 miesiące na zasilacz.
Teraz kupuje u kumpla w sklepie i jest git.- Nie tylko malych klientow... , Wolf 20/09/05 14:09
O czym przekonalem sie kilka razy...Vey iz mir!
- No wienc.... , Remek 20/09/05 08:40
Też mnie szlag trafił, jak dowiedziałem się po wspomnianych dwóch tygodniach, że nadal nic nie załatwione mimo wysłanego maila. Ubolewam nad tym i mimo, że nie jest to wina nasza ani vendora, nie jest mi przyjemnie wysłuchiwać tego typu opowieści. Wydawało się, że stworzyliśmy całkiem sensowny sposób załatwiania reklamacji USR (wymiana na nowy od ręki), niestety pozostaje wąskie gardło w postaci procedur wewnętrznych (lub ich braku) w kanale subdystrybucji. Walczymy z tym, ale czasem nawet tzw. obrzydliwe maile nie pomagają. Nie możemy sobie na razie pozwolić na bezpośrednią obsługę klienta koncowego, bo jesteśmy dystrybutorem, nie serwisem. Teoretycznie kol. Nicholai powinien otrzymać nowy sprzęt w ciągu paru dni najdalej. Skończylo się fatalnie za co mogę tylko przeprosić.
Żadnym pocieszeniem jest fakt, że inna firma od routerów ma niby punkt serwisowy, ale poziom obsługi woła o pomstę do nieba...- a ja nie mam , Nicholai 20/09/05 09:40
do Ciebie pretensji, wrecz przeciwnie. podejrzewam ze ta droga bylaby znacznie dluzsza, gdyby nie odpowiednie potraktowanie sprawy ;)Kursy tańca www.estilostudio.pl - spoko.., ale takie historie.. , Remek 20/09/05 10:02
...odbijają sie negatywnie na sprzedawcy, na dystrybutorze i na vendorze...:(((- nie mówiąc o użytkowniku... , Remek 20/09/05 10:03
...
- a jak długo można czeka... , RoBakk 20/09/05 09:16
na peceta HP wysłanego do autoryzowanego serwisu ?
na gwarancji,
leci już siodmy tydzień,
można złożyć zażalenie (reklamację) do HP ?Najlepszym sposobem zamawiania
piwa jest powiedzenie: Ubik - proponuje , Nicholai 20/09/05 09:45
zadzwonic i ich mocno opier****, ostatnio zauwazylem ze to jest bardziej skuteczne od grzecznej dyskusji ;)Kursy tańca www.estilostudio.pl - zadzwoń , mirkrup 20/09/05 19:20
0-22-566000 i proś z działem reklamacji - na przyszłość bierz business PC - Next Business Day masz naprawione na miejscu :))
- z nimi trzeba w 4 oczy jak zobacza czlowieka to od razu sie boja , biEski 20/09/05 15:31
swego czasu padl mi dysk od nich mialem na niego 3 lata gwarancji i padl po roku komputronik wymienil mi na nowy ale juz tylkoz roczna gwarancja. Wystarczylo powiedziec " to ja poprosze z kierownikiem" i dostalem 80gb zamiast 40 za malo doplata :)- poprosilem , Nicholai 20/09/05 17:29
kolege z Poznania, zeby sie do nich przeszedl i wypytal co sie dzieje z moja reklamacja (o czym zapomnialem napisac w mojej "opowiesci"). W odpowiedzi uslyszal: "nic nie wiemy"...Kursy tańca www.estilostudio.pl
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|