Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52
 » Shark20 01:39
 » BoloX 01:09
 » Martens 00:54
 » Pinokio.p 00:49
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » cVas 23:40
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » Flo 23:16
 » dugi 23:12

 Dzisiaj przeczytano
 41124 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[GSM] Chyba do znawcow. Czy Simplus juz calkiem sie sypie...? , Kenny 27/01/06 01:20
Jedna sprawa to ten artykul http://www.telepolis.pl/news.php?id=4383 .

Druga to moje problemy... I wlasnie sie zastanawiam czy ow artykul nie wyjasnia ich przyczyny.

Mam taryfe Easy. Konto na ktorym mam kilka groszy wazne do 04.02.2006. Oba pakiety Easy Gadke i SMS za 6zl oraz wybrany darmowy numer.

Przed godzina dzwonie sobie na ow wybrany numer, czyli jak zwykle za free... Nagle bip bip bip i przerywa mi rozmowe. I... nie moge sie wiecej polaczyc. Nie moge tez sprawdzic stanu konta ani niczego innego [100, 101, 124 nie dzialaja].

Nagle przychodzi sms - brak mozliwosci wykonywania polaczen, doladuj konto... Ja robie duze oczy ale wrzucam 15zl z mBanku i... robie jeszcze wieksze oczy...

Na koncie pojawia sie 12.67zl zamiast 15... Po wybraniu *101 mowi mi ze nie mam aktywnych pakietow easy [na ktorych jesszcze sporo mialem] a po wybraniu *124 [sprawdzanie wybranego numeru] mowi mi 'Result unknown'...

Czyli tak jakby mi skasowalo wszystko na koncie oraz wybrany numer... Rozmowa ktora wykonalem nie szła na wybrany darmowy numer lecz zeżarła to co bylo na koncie plus 2.33zl debetu...

Pytam Was czy tez macie takie przeboje? Do boku nie dzwonie bo tam juz raz mi nie potrafili pomoc... chyba za czawartym telefonem dopiero jakas madra glowa cos wykombinowala...

.:Pozdrowienia:.

  1. jesli masz , Deus ex machine 27/01/06 06:53
    zarejestrowany telefon (wyslales im list z danymi) w sim+ to wejdz na stronke e-bok i wyslij zapytanie emailem. Ze swoimi dokladnymi wyliczeniami, odpowiadaja listem poleconym. Mi juz tak odpowiedzieli .) Przedstawiajac dokladne wyliczenia, z ich strony.

    "Uti non Abuti"

    1. niestety nie mam... , Kenny 27/01/06 08:44
      a sim+ mam od niedawna.

      .:Pozdrowienia:.

  2. ok, znalazlem odp na pl.misc.telefonia.gsm , Kenny 27/01/06 09:27
    i brzmi ona - zdecydowanie tak :/

    .:Pozdrowienia:.

  3. ale ale , majek 27/01/06 09:29
    wybrany numer byl tylko do 15stycznia...
    to tak primo

    co do samych usterek -sam mam mixa- poszedlem do salonu plusa i zlozylem reklamacje na pismie - gdzie wszytsko opisalem co jest nie tak w moim przypadku i jak mi naliczalo. Odpowiedz mam dostac w ciagu 30 dni...na pismie..
    Trzeba twardo pwoiedziec ze chce sie zlozyc reklamacje - bo chyba maja powiedziane z gory zeby zalagodzic sprawe i mowic ze jest usterka i bedzie naprawione...ale co to mnie obchodzi?


    ... ale jak to?!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL