Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » selves 03:38
 » Bonifacyz 03:06
 » piszczyk 01:43
 » Chavez 01:26
 » Chrisu 01:25
 » metacom 01:21
 » Martens 01:17
 » BoloX 01:16
 » Dzban 01:02
 » Qjanusz 00:53
 » Irys 00:51
 » ulan 00:41
 » RaPToRR 00:22
 » zibi13 00:10
 » esteban 23:52
 » alkatraz 23:48
 » Menah 23:36

 Dzisiaj przeczytano
 36857 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Zwrot plyty na gwarancji do sklepu - sklep nie chce oddac , Cadd 12/02/06 11:57
No wlasnie. 14 stycznia 2006 oddalem plyte na gwarancji do sklepu. Termin jaki ma sklep na wymiane/naprawe to 21 dni roboczych, jaknie trudno policzyc mija juz ten okres. Ja juz od poltora tygodnia chodze i sie dowiaduje, ale plyta ponoc ciegle czeka w centrali (ciekawe na co) i napewno przyjdzie nastepna dostawa (tjaa...). Szczytem bezczelnosci bylo wydanie zekomo mojej plyty ojcu, ktory na sprzecie sie nie zna. Ja oddalem Ausa P4P800-E Deluxe i865PE ze wszystkimi komponentami, a dostalem tez Asusa ale P4P800-MX, bez AGP bez raida, gola plyta tylko kabelek sata, instrukcja i plytka. Na drugi dzien oczywiscie oddalem, serwisant sie tlumaczyl, ze pomyslal ze skoro to tez P4P800, to moze byc zamiast (eh...).
Teraz moje pytanie, jakos nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie ta plyta w srode (dostawy maja w srody i piatki) to chcialbymsie dowiedziec czego mam teraz prawo rzadac, skoro uplynely juz te 21 dni, czy moge sie na cos powolac? Jak bede o czyms przekonany to przynajmniej bede sie mogl wdzic z wiekszym przekonaniem i glosniej ze tak powiem.

Wiem ze pytanie troche podobne do tego ponizej, ale tam nie znalazlem odpwiedzi, a zadane tam pytanie by utonelo.

Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
google"

  1. Moim zdaniem jakby byli w porządku, to płytę miałbyś już z powrotem , Janusz 12/02/06 12:05
    A po drugie, jeżeli nie potrafią załatwić prostej reklamacji, to:
    1. Powinni oddać Ci kasę
    2. Powinieneś ten sklep omijać w przyszłości szerokim łukiem.

    Zawsze warto być człowiekiem,
    choć tak łatwo zejść na psy.
    /Autsajder, Dżem/

  2. uzerasz sie juz 1.5 tygodnia , Tummi 12/02/06 12:05
    i jeszcze nei byles w federacji konsumentow? Juz bys mial plyte dawno temu w domu :D

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

    1. no tu sie chyba troche mylisz , waski 12/02/06 12:21
      Zazwyczaj na gwarancji podany jest czas np 14 dni a w 'uzasadnionych przypadkach' 21 lub nawet 31 dni... W sumie to sie nie dziwie, bo jesli sklep musi odsylac towar do dystrybutora etc to troche to wszystko trwa.

      Podpisujac gwarancje zgadzasz sie na takie warunki wiec z jakiej racji chcesz to tego mieszac federacje konsumentow? Rozumiem, jesli sklep po uplywie tego czasu dalej robi problemy, ale wczesniej? Imho troche bez sensu...

      no chyba ze ten smile na koncu swiadczy o tym ze jaja sobie robisz :)

      SNAFU
      Situation Normal, All Fucked Up

      1. tutaj: , Tummi 12/02/06 12:37
        "Termin jaki ma sklep na wymiane/naprawe to 21 dni roboczych, jaknie trudno policzyc mija juz ten okres."

        Pozatym warto _wszystkie_ reklamacje zalatwiac z pomoca federacji - od samego poczatku miec wszystko na papierze i z ich potwierdzeniem, ze wszystko jest ok.
        Jesli sie przejdziesz do federacji, to wlasnie taki sposob beda Ci polecac - bo w sytuacji, gdy przychodzisz do nich z problemem, ale bez zadnego papierka, ze cokolwiek oddales do sklepu, oni maja zwiazane rece :/

        T.

        www.skocz.pl/uptime :D

        1. no tak... , waski 12/02/06 15:03
          ...ale ty napisales o 1.5 tygodnia - a imho 1.5 tygodnia != 21 dni albo sie myle ;)

          A co do federacji konsumentow - na razie nie musialem sie do nich zwracac, tylko czasem straszylem sprzedawcow zawiadomieniem ich :)

          SNAFU
          Situation Normal, All Fucked Up

          1. mam tak wklejac po kawalku? , Tummi 13/02/06 12:16
            moze przeczytaj tytulowego posta jeszcze raz :P

            "Ja juz od poltora tygodnia chodze i sie dowiaduje, ale"

            EOT.

            T.

            www.skocz.pl/uptime :D

            1. a nie eot :p , waski 13/02/06 14:13
              Ja przeczytalem calego posta dokladnie :)
              Tylko ze sie nie dogadalismy...

              Ty napisales 'uzerasz sie juz 1.5 tygodnia...' i o to mi chodzilo - ze przeciez 21 dni nie minelo (tylko wlasnie te 1.5 tygodnia) wiec sklep nie mial obowiazku (jeszcze) tego zalatwic. Poza tym tak jak pisalem wczesniej jesli wysylaja gdzies sprzet, to jednak to troche trwa...

              No ale w sumie mniejsza z tym - wazne ze Cadd juz jest zadowolony :)

              SNAFU
              Situation Normal, All Fucked Up

              1. no bede, jesli bede miec wkoncu kompa ;) , Cadd 14/02/06 19:45
                teraz musze czekac na plyte, ktora se upatrzylem a ktorej nie ma na stanie :( no i pokombinowac kase na proca...

                Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
                zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
                google"

  3. Idź do nich w i zażądaj odmowy na piśmie a jeżeli nie to zwrot kasy , Paweł27 12/02/06 12:08
    (tyle co zapłaciłeś). jeżeli nic to nie da powiedz że dzisiaj zgłaszasz sprawę Państwowej Inspekcji Handlowej i jak już to zrobisz to oni przyniosą ci w zębach tą płytę do domy, bo ty już tutaj po nią nie przyjdziesz. Jak nie zmiękną od razu w co wątpię, to zmiękną po odwiedzinach PIP-u.

    i7-4770, Asus H87M-Pro
    EVGA 750ti, SSD 840 Pro
    Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold

  4. imho to zrob tak , waski 12/02/06 12:15
    Idz do sklepu i powiedz ze chcesz twoja plyte spowrotem, poniewaz minely te 21 dni... Oni pewnie powiedza zebys poczekal bo 'cos tam' - to Ty na to, ze skoro nie zalatwili sprawy w ciagu 21dni to prosisz o zwrot gotowki a z plyta niech sobie robia co chca. Oczywiscie oni sie beda wykrecac - powiedz ze dzwonisz to federacji konsumentow i tyle - na pewno zaproponuja jakies sensowne rozwiazanie ;)

    Ja mialem podobna sytuacje - oddalem dysk, czekalem miesiac (oczywiscie zawsze mial byc 'jutro, pojutrze'. Minal okres podany na gwarancji - powiedzialem ze chce kase (bylbym na tym jakies 150pln do przodu :). No to facet sie zaczal wykrecac... Powiedzial ze najwyzej moze mi dac nowy dysk - innego producenta, ale z roczna gwarancja. No to ja na to ze chce 3 lata tak jak mial stary dysk bo jak nie to dzwonimy do federacji konsumentow. No i za 10 min mialem nowy dysk z 3-letnia gwarancja ktory dziala do dzis :)

    btw mozesz Żądać co najwyzej, nie rządać ;)

    SNAFU
    Situation Normal, All Fucked Up

    1. taa jasne , Kriomag 12/02/06 15:05
      ja jak miałem problemy z gwarancją k. grafiki to też ich 'postraszyłem' ze pójdę do fed. konsumentów...
      odpowiedzieli, zebym sobie szedł... :)

      1. :))))))))))))))))) , PaszkfiL 12/02/06 15:18
        dobrze Ci powiedzieli :) tylko byś wydłużył całą sprawe, ty idziesz wojować to i serwis wojuje :) ty do federacji a ja Ci powiem żebyś złożył pismo ... na które mamy 14 dni roboczych bna ustosunkowanie się ... i tak w kółko :/ i po co ?

        idąć z ryjem nic nie załatwisz (przynajmniej nie ze mną) chcesz mieć załatwione szybko i bezboleśnie to na spokojnie i kulturalnie, bo jak mi wpada klient i rozmowe zaczyna od kurwa, to poprostu moja dalsza konwersacja z takim typem bez bezcelowa :/

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. bez przesady :) , Kriomag 12/02/06 15:40
          od 'kurwa' nie wyjechałem :) i faktycznie jak osobiście się stawiłem i wszystko było na spokojnie to się załatwiło :) a nawet bardzo dobrze na tym wyszedłem :D (wymiana 6800GT na 7800GT innej firmy z małą dopłatą, to było w 'czasach' jak dopiero od kilku dni były w sprzedaży 7800)


          PS. ten 6800GT to był kastrat 12 potokowy, dlatego tak się wkurzyłem, napaliłęm się na 16 potoków a tu rivatuner mnie rozczarował ;)

          1. nie mówiłem o Tobie :) , PaszkfiL 12/02/06 16:02
            ale zdarzają się tacy, którzy własnie tak zaczynają :/

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        2. dokladnie, jak ktos odajac cos na gwarancji od razu jak na wojne , Iza WGK 12/02/06 17:57
          i z twarza, to niech sie nie dziwi ze tak samo jest traktowany. Normalny sklep nie boi sie federacji. Szkoda tylko ze w federacji tak czesto nie maja pojecia o obowiazujacym prawie i to my musimy wszystko tlumaczyc, bo taki urzedas nie ma zadnej odpowiedzialnosci za swoje slowa!!! I nagadaja glupot Klientom,

          How fortunate the man with none ...

  5. klepnij do mnie na gg ... , PaszkfiL 12/02/06 12:15
    597114

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  6. myslicie ze mam jakis szanse , Cadd 12/02/06 12:16
    z kolosem jakim jest Proline? nie chcialem nazwy podawac, lae moze ktos juz z nimi walczyl i cos zdzialal
    Ale thx za rady, ciekawe co powiedza na te hm.. pogrozki :)

    Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
    zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
    google"

    1. tia znam tych buców , Carmamir 12/02/06 12:28
      na płyte główną z reklamacji czekałem 2mc i w końcu się doczekałem (nie chciało mi się bawić w PIH czy FK bo kupiłem po padzie nową płyte), tak lecą w kulki sobie w katowicach.

      Hmm no cóż im powinno tym bardziej zależeć by nie mieli kłopotów z tymi urządami, mają więcej do stracenia :), myśle że może jakoś zareagują na to...

      No to się wkopałem...

      1. Carmamir .... , PaszkfiL 12/02/06 12:36
        ... oskarżenia trafne, ale nie do końca ... widzisz ... Katowice serwisują ... co mogą naprawić we własnym zakresie to naprawiają ewentualnie jesli mają na stanie to wymieniają, ale jak się nie da to trzeba odesłać do Wrocławia no i tu zaczyna się robić burdel :/ bo my odsyłamy max 3 dni po przyjęciu od klienta, jedzie to stolicą do Wrocka, dojedzie w ten sam dzień, max na drugi, a że paczka lezy u nich kilka dni zanim ją przyjmą :/ hmmm ja mam przewidywane 21 dni roboczych od daty przyjęcia, ale wrocek też liczy sobie 21 dni od przyjęcia, tyle że nie u mnie a u nich :/

        generalnie powiem wam wxszystkim tak, raz jeszcze, jeśli któryś z was przyjedzie do Proline na serwis w K-ce to prosze podać nick z TPC :) siedze z przodu ... Kierownik Serwisu Tomasz.

        będe się od ręki starał wszystko wymieniać, choć nie zawsze się da ...

        najgorzej jest z płytami na soc. A :/ bo nie ma ich w produkcji :/

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. będe pamiętał :P , Carmamir 12/02/06 13:01
          ....

          No to się wkopałem...

          1. wchodzisz do Proline , PaszkfiL 12/02/06 13:07
            na reklamacje, widzisz mnie (typ z czarnymi włosami) i mówisz Carmamir :] i tyle w temacie ... kilku ludzi z boarda było u mnie na reklamacji i raczej nie mieli powodu na narzekania :)

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            1. widzisz, , Maverick 14/02/06 01:35
              to takie załatwianie po znajomości - spoko ale czy to znaczy, że klient z ulicy jest gorzej obsłużony? inaczej? czy nie dziwimy się, kiedy ktoś coś dostaje bez kolejki jeśli ma "po znajomości"?

              a przy okazji... posłałem sprzęt na serwis do proline Wrocław i już mija 2 miesiąc, odesłali niby sprzęt na adres z faktury, podczas gdy zgodnie z opisem według wzoru z Waszej strony opisałem adres wysyłkowy 2 razy. I cisza. Posłali niby tydzień temu ale nic nie dotarło.

              To taka oszczędność kupując w sklepie internetowym. Kumpel wpieniony na Prolina jak szlak, tyle, że przynajmniej dałem mu jakiegoś kompa na czas Proline'owskiej naprawy. Jedno jest jak w banku - sporo moich i jego znajomych na proline nawet na cennik nie zagląda przez takie sprawy.

      2. no cóz mogę powidzieć o nich i dobrze i źle , Sebek 12/02/06 14:52
        na płyte asrocka, którą oddałem do sewisu czekałem 1,5 miesiąca:) i tu się na nich lekko zawiodłem. Ale przy innej okazji jak miałem problem z routerkiem asmax to wymienili mi od ręki na nowy egzemplarz mimo, że te ich 7 dni dawno mineły i tu mnie miło zaskoczyli. Niestety i ten egzemplarz nie działał jak potrzeba to znów dwa dni później od ręki przy małym moim marudzeniu (tu podziękowania dla serwisanta:) ) wymienili mi na już innego producenta. Tak więc u mnie mają 1:1.

        1. zdaje się że kojarze :) , PaszkfiL 12/02/06 14:54
          coś wpominałem że to może nie być wina routera ... ale głowy nie dam :)

          o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

          1. No pewnie to ty:) , Sebek 12/02/06 19:09
            mogę tylko poninformować, że po wymianie na dlinka problem znikł:)

            1. cie się barzdo z tego powodu :) , PaszkfiL 13/02/06 06:24
              j.w

              o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    2. Bez obrazy, , Mms 12/02/06 12:35
      ale tak to jest jak ktos lakomi sie na cene i nie mysli co bedzie, jak czesc padnie. A o ProLine i ich seriwsie juz wiele pisze w necie.

      Pozdrawiam

      1. hmmm , PaszkfiL 12/02/06 12:44
        jak się ma związane ręce to tak bywa, ciężko każdemu dogodzić :(

        http://proline.pl/index.php?id=servgwar

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. Wiem, , Mms 12/02/06 12:53
          ale dziwi mnie fakt, ze na roznych forach mozna poczytac o szybkosci dzialania serwisu, a ludzie nadal tam kupuja. To jest jedyny sklep z kompami we Wrocku i Katowicach?

          Pozdrawiam

          1. Aaaaaa , Mms 12/02/06 12:54
            i nie kieruje tego do Ciebie, tylko ogolnie do firmy ProLine.

            Pozdrawiam

            1. no tak, ale ja jestem pracownikiem tej firmy , PaszkfiL 12/02/06 13:01
              i czuje się poniekąd odpowiedzialny za całą taką sytuacje. Dlatego chce reagować tylko nie wiem czy mam wystarczającą siłe przebicia ... ale się postaram.

              o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

          2. eh ... , PaszkfiL 12/02/06 12:58
            ... serwis w Katowicach ... w skrócie powiem wam tak ... ostatnio rozmawiałem z kierownikiem oddziału, zaproponowałem że trzeba stanowczo ukrucić czas oczekiwania, i tak ... jestem kierownikiem serwisu, siedze z przodu na przyjęciach reklamacji ... powiedziałem mu żę chciałbym aby to wszystko było robione szybciej, jedyne co mnie blokuje to stany magazynowe ... od początku lutego staram się wyrobić w 3 dni robocze, przyjmuje, sprzęt idzie na testy, nie przechodzi testów - jedzie na wrocek, a ja z magazynu wydaje działającą sztuke, wyjątkiem są rzeczy których nie ma w ofercie, bądź jest to płyta na soc. A ...

            i tak właśnie chce to realizować ... nie moge niestety przyśpieszyć sprawy cadda ... :/ ale generalnie się dogadaliśmy ;) i cadd będzie zadowolony :) dostanie nową płyte na innej podstawce/platformie bo takie rozwiązanie zaproponował a ja się na nie zgadzam.

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            1. brawo!!! , m&m 12/02/06 13:00
              takich ludzi jak Ty potrzebujemy :)

              1. no tak, tylko ja jestem jeden , PaszkfiL 12/02/06 13:06
                a klientów wielu :) jeśli choć w jakimś stopniu uda mi się zrealizować mój pomysł i przyśpieszyć serwis do 3-5 dni roboczych to będe bardzo zadowolony.

                o, np nagrywarki ... te to wymieniam od ręki bo wiem, że i tak zostanie odesłane i wróci wymienione ... wszystkie rzeczy od gainwarda (jeszcze mie się nie zdarzyła naprawa), z dyskami czekam 3 dni na wszelki wypadek jakby dysk był sprawny a jeśli nie to wymieniam ... generalnie, czekam tam gdzie jest podejrzenie że mogą nie wymienić lub dać odmowe.

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            2. tak, potwierdzam co kolega PaszkfiL napisal , Cadd 12/02/06 13:09
              moge sobie tylko pluc w brode ze wczesniej sie nie zwrocilem bezposrednio do niego, tylko chcialem oficjalnie... wiec ciesze sie ze mamy w jaskini lwa kogos z naszej braci boardowej :)

              Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
              zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
              google"

            3. Ja tylko dodam, że PaszkfiL mnie też pomógł w załatwieniu reklamacji , Doczu 12/02/06 13:10
              Wszystko odbyło się w przyjemnej i miłej atmosferze.
              Jak sie później okazało winowajcą nie była płyta główna (którą wymieniałem) tylko swarcie na przycisku "power" i obudowie. Zresztą problem opisywałem tu na boardzie jakoś w grudniu czy listopadzie.
              ATSD - PaszkfiL - czy płyta którą oddałem była w końcu sprawna, czy jednak była walnięta ?

              1. miało być ... , Doczu 12/02/06 13:11
                ... zwarcie.

              2. nie wiem :D wróciła wymieniona :) , PaszkfiL 12/02/06 13:18
                dostałem nową sztuke na mogazyn :)

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            4. to samo jest , Franz 12/02/06 14:13
              poznaniu burdel i tyle, lepiej doplacic i kupic w normalnym sklepie

              Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
              Niedługo nas z ujni europejskiej
              wyrzucą.

    3. heh , LooKAS 12/02/06 12:46
      moja ciotka kupila u nich ostatnio caly komp (oddzial w Lubinie), no i ciagle problemy (winda zdychala po 2/3 restartach). Meczyla, meczyla (serwis twierdzil, ze wsio jest ok) i dali caly nowy komp. I od tej pory problemow nie ma.

      1. no wczoraj był typ, który twierdził , PaszkfiL 12/02/06 13:11
        że komp go kopie i że na obudowie ma przebicie (90 V) :-/, długo nie myśląć wziąłęm miernik z kumplem, wręczyłem gościowi ... mirzył przy mnie dokłądnie tak samo jak w domu (niby jego ojciec jest elektryk) i nie pokazało się 90V tylko 0,11 V i bardzo szybko spadło do zera, bo przyłożył miernik na kabe zaislając jak tylko wyjąłem wtyczke z prądu ... no i co w takim przypadku ? on mi mówi jedno, ja mu daje prawo do pokazania i udowodnienia że tak jest i wychodzi coś zupełnie innego ...

        no i na dodatek mi się przyznaje że nie ma w domu na żadnym gniazdku uziemienia :/

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  7. miałem idnetyczny przypadek , _oLo_1984 12/02/06 12:45
    tylko ze z Abitem nf7-sl, tez trzymali mi płyte głowna długo, chodzilem codziennie i mi sciemniali ze plyta juz gdzies tam jest i ze cos tam, a prawda jest taka ze kupili gdzies na lewo taką płyte i nie da sie jej legalnie zareklamowac tak naprawde w serwisie abita, niewiem jak u ciebie ale ja poszedłem i powiedzialem ze minelo juz 28 dni (21 robczych) rządam zwrotu gotówki inaczej zadzwonie do kogo trzeba, facet oddał mi kase i od tamtej pory omijam sklep z daleka i innym odradzam. Nie daj sie oszustowi, kasa ci sie należy i nie słuchaj tłumaczenia bo bedziesz czekał i sie nie doczekasz. A ten koles jeszcze zadzwonił do mnie bezczelnie po dwoch tygodniach rzekomo ze juz plyta zreperowana i zebym odebrał powiedziałem zeby sie wypałował. Sam zadzwoniłem do serwisu abita i ponoć zadna plyta z takim uszkodzeniem nie była u nich i wogule z mojego miasta ani z takiej sieci sklepów, nikt nie słyszał o tym, ale to juz ponoc nie pierwszy taki przypadek. Z takimi trzeba krotko i stanowczo, powodzenia

    pozdr

    awake

  8. Paszkfil , yorg5 12/02/06 15:37
    czy z rzeczami kupionymi w Gliwicach można w razie potrzeby uderzać bezpośrednio do Ciebie?

    The Borg's frightening appearance
    may scare small children.

    1. Tak... , Wolf 12/02/06 15:40
      Z rzeczami zakupionmi w Krakowie tez :)

      Vey iz mir!

      1. ooooooooo , Dabrow 12/02/06 16:55
        dobrze wiedzieć (-;

        !!!!!TO JEST SPARTA!!!
        !Tu się nic nie zmienia!
        ------dabrow.com------

    2. tak :) , PaszkfiL 12/02/06 16:05
      w Gliwicach i Krakowie ... można uderzać do mnie, jak nie uda się mi dogadać z chłopakami z innych oddziałów to sam wymienie, bo mi wolno ;)

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

      1. OK dobrze wiedzieć może kiedyś sie przyda :) , yorg5 12/02/06 16:15
        coś mi mówi że bedziesz miał teraz więcej pracy :P
        pozdrawiam

        The Borg's frightening appearance
        may scare small children.

        1. zawsze mam jej dużo :) , PaszkfiL 12/02/06 16:20
          i moge się z nią uporać szybko i sprawnie jeśli klient jest sensowny i ma kulturalne i spokojne podejście do sprawy :)

          o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  9. 21 dzien roboczy mija w poniedzialek , Iza WGK 12/02/06 17:54
    123

    How fortunate the man with none ...

    1. :-) , PaszkfiL 12/02/06 17:56
      no ... co racja to racja :) wielu ludzi liczy dni, a nie dni robocze :)

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

      1. tia...i wychodzi z zalozenia ze skoro sklep pracuje w sobote , Iza WGK 12/02/06 17:59
        to jest to tez dzien roboczy. I jak ktos chce przeliczyc, prosze pamietac ze dni robocze liocza sie OD NASTEPNEGO dnia od oddania sprzetu, czyli jak oddawales w sobote, to od poniedzialku.

        ps. ty odpisywales mi a ja tobie:D równoczesnie:)

        How fortunate the man with none ...

        1. liczylem od poniedzialku , Cadd 12/02/06 22:00
          ale przyznaje ze nie wiedzialem czy liczyc soboty czy nie, dlatego zawsze odchodzilem spokojnie mowiac "no to czekamy dalej" ale po termienie pewnie juz bym sie uniusl, dobrze ze jednak sprawa sie wyjasnila tutaj :)

          Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
          zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
          google"

    2. a, to ty się rypnąłeś: 21 dni ale KALENDARZOWYCH , Iza WGK 12/02/06 18:04
      Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 3 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do naszego serwisu.

      Czyli minęły:)

      How fortunate the man with none ...

  10. To może zamiast rzucać do siebie nickiem z board'a , Hiper 13/02/06 12:43
    to podawajmy na "dzień dobry" hasło: TPC, albo "TwojePC"?

    I wtedy można byłoby załatwiać swoje sprawy po znajomości ... szybciej, łatwiej i przyjemniej.

    Szukam pracy jako informatyk (we
    Wrocq).

    1. good idea :) , PaszkfiL 13/02/06 16:40
      j.w

      o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    2. Albo przyjść w Boardowej koszulce... , Janusz 14/02/06 21:17
      Wtedy będzie już od razu widać, że "swój" przyszedł :D

      Zawsze warto być człowiekiem,
      choć tak łatwo zejść na psy.
      /Autsajder, Dżem/

      1. w zimie troche smiesznie by to wygladalo :) , Cadd 15/02/06 22:01
        rozbieranie sie kurtki i swetra zeby pokazc koszulke ;) ale w lecie good idea :)

        Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
        zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
        google"

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL