|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
[LAN] jaki ping dla komfortowej gry? , Demo 19/02/06 19:42 właśnie...jaki ping powinien być między 2 kompami w sieci, by gra przebiegała komfortowo bez lagów (gry- starcraft, quake 3, nfs:U 2).
2 pytanie nieco głupie...czy detale mają wpływ na ilość przesyłanych danych? (wg. mnie nie, ale tak dla pewności ;) )napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - w lanie , Robak 19/02/06 19:47
to nie masz się co obawaić o pingi bo są one minimalne. Na necie to tak do 100 ms gra się komfortowo.
ad 2 nie ma wpływu - tak: , myszon 19/02/06 19:55
w różnorakich strzelankach 50-100 max
strategie nawet do 300
detale nie mają wpływu. - W Wolfie:ET tak do 150ms. , Mms 19/02/06 20:04
Ale w LAN'ie to bedziesz mial po 1-2ms.Pozdrawiam - IMHO , OzA 19/02/06 20:46
jeśli mogę coś powiedzieć to detale mają wpływ
w takim zakresie, że jeśli będą za wysokie to przymulą kompa do obliczeń i wtedy informacja o położeniu graczy czy co tam sie wysyła w sieć będzie opóźniona i powstaną lagi
może się mylę więc mnie poprawcieI sniffed Coke...
but the ice cubes
got stuck in my nose - hmmmm , bartek_mi 19/02/06 21:49
synchronizacja nie jest robiona non stop tylko co kilka 'chwil'.
polozenie i fizyka jest liczona u kazdego gracza osobno, przy synchronizacji nastepuje porownanie danych (stad np w cs widoczne przeskoki z jednego miejsca w inne albo bieganie do tylu... - komp sie spoznil i trzeba poprawic)dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj
- z mojego doswiadczenia , MayheM 19/02/06 22:47
60-80ms. Powyzej juz jednak czuc lekkie opoznienie. (Unreal Tournament) - hmm , kubazzz 20/02/06 00:49
w UT2004 da sie grac do okolo 100, ale najlepiej ponizej 80.SM-S908 |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|