|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Do pracowników, właścicieli serwisów sprzętu RTV, komp itp. , Brauni 7/03/06 10:28 Mam problem z firmą do której oddałem swego PSX'a do naprawy.
Sytuacja wygląda następująco:
PS2 oddałem w sierpniu zeszłego roku (troszkę dawano ;)
był to juz trzeci serwis i nikt nie mógł jego naprawic (czytał CD, nie czytał DVD, a własciwie czytał DVD przez pierwsze 2-3 min od włączenia)
Po ok miesiącu serwis odpowiedział, że nie da rady nic zrobić i mam odebrać PS'a.
Jako że na niesprawnym PSie niezbyt mi zależało nie zgłosiłem siępo odbiór, a gdy przed dwoma tygodniami przejeżdzając w okolicy zajechałem by go odebrać pani powiedziała, że tego PS'a już nie ma bo za długo go nie odbierałem.
Nie wiem czy są jakieś prawne regulacje czasu pobytu sprzetu w serwisie, dlatego proszę Boardowiczów o wypowiedz co mogę w takiej sytuacji zrobic :((Br@uNi Polska - podeślij mi skan rewersu , Maverick 7/03/06 11:04
- dowodu przyjęcia na serwis to coś można będzie powiedzieć.
jak nie możesz skana zrobić to słowo w słowo przeklep mailem albo tu na boardzie- W tym momencie to niemożliwe , Brauni 7/03/06 12:44
ale na rewersie nie ma ani słowa o wymaganym czasie odbioru.
Wiem ze w niektorych powazniejszych serwisach na rewersie jest, ze po okreslonym czasie za magazynowanie sprzetu pobierana jest oplata a potem sprzet przechodzi na wlasnosc serwisu.
Najbardziej dobija mnie ze PS w sumie działał.
Zawsze mozna bylo popykac w gierki z PSX'a na CD i w środku był jeszcze chip: Ripper3 :(Br@uNi Polska - no to do RPK :) , Maverick 7/03/06 12:54
opchnęli i teraz jaja sobie robią.
jeszcze napisz ile to tam leżało.- od sierpnia - już widzę , Maverick 7/03/06 12:54
123.
- wg k.c. , majek 7/03/06 13:03
art. 180 - Sprzęt nieodebrany po 3 mies. podlega likwidacji
... ale jak to?!
- Jakoś nie mogę takiego zapisu znaleźć w Kodeksie.. , Brauni 7/03/06 15:00
Mógłbyś sprecyzować skąd to wziąłeś ?Br@uNi Polska - wzialem to , majek 7/03/06 22:53
z rewersu z autoryzowanego serwisu z Czewy
... ale jak to?!
- jak nie ma na rewersie - to nieobowiązuje , Maverick 8/03/06 01:23
klient musi być poinformowany o tym. - Jezeli bylby taki wpis na rewersie to pryznaje ci racje. , Brauni 8/03/06 09:26
Tylko ze niektore serwisy mają ten okres wydłużony do poł roku, niektóre nie mają takich obostrzeń wcale, a w Kodeksie Cywilnym nie jest to sprecyzowane.
W kazdym badz razie wczoraj po powaznej rozmowie z serwisem gdzie urząd Rzecznika Praw Konsumenta wspomniany był kilkakrotnie pani obiecała zająć się sprawą i odnaleźć ślad po mojej konsoli .
Dam znać jak się cała sprawa zakończy.Br@uNi Polska
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|