|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Problem z serwisem w pewnej firmie komputerowej - co robić. , Artk 13/03/06 11:19 Serwis ma na wymianę sprzętu 2 tygodnie (tak obiecują na swojej stronie), po 2 tygodniach, gdy zapytałem o sprzęt, dostałem info, że został już wysłany. Niestety to było oszustwo, a oni dostali tydzień spokoju (czekałem na przesyłkę). Teraz systematyczne olewają moje maile i kompletnie nie wiem o co chodzi, bo sprzęt to zwykła nagrywarka, a nie zabawka za kilka tysięcy zł.
Teraz pytanko co mam zrobić, towar podobno był u nich na serwisie 8 lutego.
Co do firmy jest znana z b. dobrych cen, często polecana na boardzie.- Rzecznik praw konsumenta czy jakos tak.. , zeb 13/03/06 11:30
...taka instytucja powinna byc w Twoim miescie. Pojdz do tego sklepu i dowiedz sie czy oni dotrzymali wszystkich wymaganych gwarancja terminow, jesli tak i sprzetu nadal nie ma po prostu zwroc sie z ta sprawa do owego rzecznika - po tym sprawa na pewno przybierze blyskawiczne tempo.Zack - taa jasne , Kriomag 13/03/06 15:28
strasznie się boją rzecznika praw konsumenta...
- konkretnie? , Artaa 13/03/06 11:30
bo bez teho jaka i gdzie to wróżenie;-)- co masz na mysli zadajac to pytanie ? , zeb 13/03/06 11:34
nie wiem, gdzie mieszkasz, nie wiem gdzie ma siedzibe rzecznik praw konsumenta w Twoim miescie - nie oczekuj ode mnie cudow. Uzyj google. ksiazki telefonicznej, wykaz troche inwencji. Prosiles o rade - podalem Cie ja - nie oczekuj, ze ktos zalatwi za Ciebie te sprawe.Zack - chyba cos ci sie pomylilo , sakooL 13/03/06 11:42
123- ale dalem ciala ;) - Artaa i Artk to wizualnie podobne nicki-nie przyjrzalem sie dobrze ;) , zeb 13/03/06 11:50
j.w.Zack
- proline, zgadłam? , Iza WGK 13/03/06 12:37
a teraz tak:
niestety, nie ma żadnych sankcji za przedluzanie trzymania sprzętu, i nawet jak sklep się zobowiązał do jakiegoś terminu, można jedynie podać ich do sądu za rażąco długie załatwianie reklamacji i narażanie cię na straty :|
Jedyne co mozna w sytuacji zrobić to nastepnego dnia po 14 dniu roboczym PRZYJSC do sklepu i RZADAC zalawtienia od reki "albo sprzet albo gotówka" i nie mogą cię zbywać, że jutro, za 2 dni - odzyskałbyś kasę...
Poproś o przefaksowanie dowodu nadania paczki
Nie mailuj, dzwoń. Rozmawiaj TYLKO z szefem serwisu.
Jest prawo, nie ma przewidzianych w prawie sankcji
Można napewno głosować portfelem
Można założyć sprawę cywilną o kłamstwo itd. Ale serwisy doskowane wiedzą że tego nie zrobisz:-)How fortunate the man with none ... - prawo, prawem... , reev 13/03/06 13:00
ale w takiej firmie stosować takie praktyki, to tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów, chyba najlepiej w postaci zamknięcia działalności ;)Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
cyferki, za dużo ramu, dysk
holograficzny, elektrownia jądrowa - wiesz...ale powiedz to tej kolejce co podobno u nich stoi , Iza WGK 13/03/06 13:40
ludzie mysla ze serwis ich nie dotyczy. A dla nich 1 wyslanie do serwisu to utrata chyba z 5 zysków z innych, to co nie walczą myslisz...
A i tak ludzie przyjda:-)How fortunate the man with none ...
- Zawsze podziwiam kobiety za intuicję. , Artk 13/03/06 13:42
Oczywiście to PROLINE. - Iza a powiedz mi , konto-usuniete1 13/03/06 14:20
co zrobic z cieciami , ktorym odeslalm procka - niby uznali gwarancje i pwoeidzieli ze kase zwroca ale nie wiedza kiedy bo firma ma problemy finansowe :) Wyslalem im "oficjalne" pismo poleconym z potwierdzeniem odbioru- nie odebrali. Sprawa trwa juz dluuugo.Kwota to ponad 300 pln.. Przeciez chyba im nie podaruje?Nine Inch Nails to jest TO :)
iRacing Driver :)
- bardzo trudna sprawa , Iza WGK 13/03/06 15:27
ale zrób tak: skoro mają oddać ci kasę, to poproś ich o przefaksowanie (najpierw) a potem odesłanie korekty (faktury) i tam na niej zaznaczyli termin przelania gotówki. Od tego minionego terminu lecą już odsetki. Wtedy możesz ich straszyć Kaczmarski Incasso itd:-) Jaka to firma? Napisz proszę
Dzwoń i rozmawiaj IMIENNIE z szefem (nie z serwisantem).How fortunate the man with none ... - Firma to -MERITU -Artur SAS z Wroclawia , konto-usuniete1 13/03/06 17:47
fiuty jakich malo.. Nie odebrali pisma z Fvat.. Wogole nie mam nic na pismie -- wsio na telefon. NIC qfa nie chceli podpisac etc.. Chyba potrzebuje pomocy kogos z Wroclawia..Nine Inch Nails to jest TO :)
iRacing Driver :)
- gość i jego firma są ululane , yorg5 13/03/06 20:55
wiem, bo moja firma wtopiła u niego 2 proce na socketA i sam go ścigałem. gosc sie już zwinął z interesem o ile mi wiadomo.The Borg's frightening appearance
may scare small children. - czyli nei ma szansy na odzyskanie kasy>? , konto-usuniete1 14/03/06 09:55
Moze zebrac ludzi oszukanych i zalozyc mu proces czy cos?Nine Inch Nails to jest TO :)
iRacing Driver :)
- jezu, RZ=ż , Iza WGK 13/03/06 12:39
A teraz mały cytacik z forum dla sprzedawców:-)
"Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (małymi literkami). 100% że klient rachunek czy paragon zgubi. "How fortunate the man with none ... - ja zawsze biore fakture , Deus ex machine 13/03/06 13:30
przynajmniej mam pewnosc, ze po pol roku nie wyblaknie jak papier termiczny .)"Uti non Abuti" - my np. dajemy tylko faktury , Iza WGK 13/03/06 13:46
Trudniej zgbuić, zwłaszcza ze zawsze radzimy spiąć z gwarancją. Zresztą Klient może prosić o duplikat faktury a paragonu już nie (bo nie jest imienny).
Bierzcie ludziska faktury.... Sprzet to nie bułki w warzywniaku:-)How fortunate the man with none ... - bułki w warzywniaku? , Wolf 13/03/06 19:24
pomidory, ziemniaki, kalafior, ale bulki?Vey iz mir! - nauczyłem się tego, kiedy pracowałem w jednym z wrocławskich sklepów , Dygnitarz/Wiche 13/03/06 20:02
- faktura nie blaknie => dowód zakupu nie znika
- faktura jest większa, niż paragon => trudniej ją zgubić
- fakturę spiętą z kartą gwarancyjną jeszcze trudniej :)"Dziękuję niebu, że we wszystkich
swoich instynktach pozostałem Polakiem."
Friedrich Nietzsche
- jak już poprawiasz się to , Dabrow 13/03/06 15:30
"Jezu" pisz z wielkiej litery ((-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - hmmmm ciekawa teoria , Ranx 13/03/06 15:41
a podasz jeszcze jakies konkrety?
IMO nie ma 100% pewnosci ze dana osoba byla naprawde. :P
(a jesli chodzilo o jeża?)o roztramtajdany charkopryszczańcu... - khmmm , Dabrow 13/03/06 16:27
Ranx - nawet jeśli to nie o "tego" Jezusa chodziło (umówmy się że to personalne czy się wierzy/nie wierzy że był/nie był) to jednak jest to imię. A że nie szło o jeża to pozwoliłem sobie wywnioskować (i tu moja teoria) z faktu że poniżej są ładnie zaogonkowane słówka.... Czepiasz się latających wiertarek wiesz? (((-:!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - staaaary , Ranx 13/03/06 22:47
x6k.sdjfg to tez imie. no i co?
przed chwila mialem kontakt z 3 ufokiem z tapczana:PP
dobra dobra. czepiam sie.o roztramtajdany charkopryszczańcu... - ojjj , Dabrow 14/03/06 00:16
czepiasz się - ale jest czego - wiertarki tego roku nisko przelatują (-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- a tak bajdełejem to , Dabrow 13/03/06 16:29
chyba doskwiera Ci brak Spiekowych wypocin żeby sobie popolemizować co? (((-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- Stawiam na ProLine. , Mms 13/03/06 16:40
j.w.Pozdrawiam - już kolega to potwierdził:-) , Iza WGK 13/03/06 16:42
123How fortunate the man with none ... - Nie zauwazylem. , Mms 13/03/06 16:44
:))Pozdrawiam
- w jakim oddziale oddawałes ten sprzęt ? , PaszkfiL 13/03/06 23:20
bo jakoś nie kojarze takiej sytuacji u mnie :/ z dugiej strony nagrywarki wymieniam góra do 3 dni ... no chyba że to Toshiba jakaś to wtedy mam problem co dac klientowi ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - Wysłany został pocztą, do serwisu, wg. instrukcji ze strony www. , Artk 14/03/06 09:53
dostałem potwierdzenie, od człowieczka, którego nazwiska wolałbym nie wymieniać, że nagrywarka dotarła do niego 8 lutego.- ale w jakim oddziale ? , PaszkfiL 14/03/06 15:28
Katowickim? Krakowskim? Gliwickim, Wrocławskim ??? w jakim ?jak w Katowickim to uderz do mnie na priva koniecznieo([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - wysłałem do Wrocławia , Artk 14/03/06 18:09
niestety nie pamietam czy na ul. Trzebnicką 33b, czy na ul. Biskupią 10a, musiałbym znaleźć kwitek z poczty.- ojć :/ no niestety czuje sie bezwładny :/ , PaszkfiL 14/03/06 20:30
żebyś to oddał w Katowicach to już byś dawno miał to wymienione :/o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - może nastepnym razem, choć prawdopodobnie nigdy już nic nie kupię w , Artk 14/03/06 20:44
proline. A najlepiej to żeby wogóle nie było okazji do reklamowania :-).- hm :) e no nie mów tak ... , PaszkfiL 14/03/06 23:55
... to że WROCEK nawala nie znaczy że każdy oddział nawala :) np. ostatnio słysze często że serwis w Katowicach wychodzi na ludzi co mnie bardzo cieszy :) normalnie cholera :) moj plna w jakijś części się udało zrealizować bo terminy do około 7 dni roboczych wyrabiam :] a dziś klient mi pojechał po uczuciach ... wczoraj oddał dysk i dziś przychodzi że chce swój sprzęt - to mu mówie że nie zdążyłem jeszcze go przetestować - a on mi na to rzuca tekstem "ile mam jeszcze czekać - to już długo trwa !" n co krótko skomentowałem "Prosze mi pokazać serwis komputerowy który wymieni Panu dysk w ciągu 1 dnia bez jest uprzedniego stestowania to panu skrzynie piwa dam :D"o([-_-])o ..::Love::BaSS::..
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|