Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » DJopek 22:15
 » rainy 22:11
 » bajbusek 22:11
 » Wedelek 22:09
 » siwydym 22:08
 » ManiusNG 22:01
 » xpx 21:58
 » Kool@ 21:48
 » zibi13 21:46
 » Rafael_3D 21:45
 » rulezDC 21:43
 » okobar 21:37
 » NimnuL 21:35
 » Irys 21:34
 » MARtiuS 21:33
 » Sherif 21:24
 » BoloX 21:22
 » malyy 21:19
 » ReMoS 21:17
 » leon 21:10

 Dzisiaj przeczytano
 36884 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z serwisem w pewnej firmie komputerowej - co robić. , Artk 13/03/06 11:19
Serwis ma na wymianę sprzętu 2 tygodnie (tak obiecują na swojej stronie), po 2 tygodniach, gdy zapytałem o sprzęt, dostałem info, że został już wysłany. Niestety to było oszustwo, a oni dostali tydzień spokoju (czekałem na przesyłkę). Teraz systematyczne olewają moje maile i kompletnie nie wiem o co chodzi, bo sprzęt to zwykła nagrywarka, a nie zabawka za kilka tysięcy zł.

Teraz pytanko co mam zrobić, towar podobno był u nich na serwisie 8 lutego.

Co do firmy jest znana z b. dobrych cen, często polecana na boardzie.

  1. Rzecznik praw konsumenta czy jakos tak.. , zeb 13/03/06 11:30
    ...taka instytucja powinna byc w Twoim miescie. Pojdz do tego sklepu i dowiedz sie czy oni dotrzymali wszystkich wymaganych gwarancja terminow, jesli tak i sprzetu nadal nie ma po prostu zwroc sie z ta sprawa do owego rzecznika - po tym sprawa na pewno przybierze blyskawiczne tempo.

    Zack

    1. taa jasne , Kriomag 13/03/06 15:28
      strasznie się boją rzecznika praw konsumenta...

  2. konkretnie? , Artaa 13/03/06 11:30
    bo bez teho jaka i gdzie to wróżenie;-)

    1. co masz na mysli zadajac to pytanie ? , zeb 13/03/06 11:34
      nie wiem, gdzie mieszkasz, nie wiem gdzie ma siedzibe rzecznik praw konsumenta w Twoim miescie - nie oczekuj ode mnie cudow. Uzyj google. ksiazki telefonicznej, wykaz troche inwencji. Prosiles o rade - podalem Cie ja - nie oczekuj, ze ktos zalatwi za Ciebie te sprawe.

      Zack

      1. chyba cos ci sie pomylilo , sakooL 13/03/06 11:42
        123

        1. ale dalem ciala ;) - Artaa i Artk to wizualnie podobne nicki-nie przyjrzalem sie dobrze ;) , zeb 13/03/06 11:50
          j.w.

          Zack

  3. proline, zgadłam? , Iza WGK 13/03/06 12:37
    a teraz tak:
    niestety, nie ma żadnych sankcji za przedluzanie trzymania sprzętu, i nawet jak sklep się zobowiązał do jakiegoś terminu, można jedynie podać ich do sądu za rażąco długie załatwianie reklamacji i narażanie cię na straty :|

    Jedyne co mozna w sytuacji zrobić to nastepnego dnia po 14 dniu roboczym PRZYJSC do sklepu i RZADAC zalawtienia od reki "albo sprzet albo gotówka" i nie mogą cię zbywać, że jutro, za 2 dni - odzyskałbyś kasę...

    Poproś o przefaksowanie dowodu nadania paczki
    Nie mailuj, dzwoń. Rozmawiaj TYLKO z szefem serwisu.

    Jest prawo, nie ma przewidzianych w prawie sankcji
    Można napewno głosować portfelem
    Można założyć sprawę cywilną o kłamstwo itd. Ale serwisy doskowane wiedzą że tego nie zrobisz:-)

    How fortunate the man with none ...

    1. prawo, prawem... , reev 13/03/06 13:00
      ale w takiej firmie stosować takie praktyki, to tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów, chyba najlepiej w postaci zamknięcia działalności ;)

      Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
      cyferki, za dużo ramu, dysk
      holograficzny, elektrownia jądrowa

      1. wiesz...ale powiedz to tej kolejce co podobno u nich stoi , Iza WGK 13/03/06 13:40
        ludzie mysla ze serwis ich nie dotyczy. A dla nich 1 wyslanie do serwisu to utrata chyba z 5 zysków z innych, to co nie walczą myslisz...

        A i tak ludzie przyjda:-)

        How fortunate the man with none ...

    2. Zawsze podziwiam kobiety za intuicję. , Artk 13/03/06 13:42
      Oczywiście to PROLINE.

    3. Iza a powiedz mi , konto-usuniete1 13/03/06 14:20
      co zrobic z cieciami , ktorym odeslalm procka - niby uznali gwarancje i pwoeidzieli ze kase zwroca ale nie wiedza kiedy bo firma ma problemy finansowe :) Wyslalem im "oficjalne" pismo poleconym z potwierdzeniem odbioru- nie odebrali. Sprawa trwa juz dluuugo.Kwota to ponad 300 pln.. Przeciez chyba im nie podaruje?

      Nine Inch Nails to jest TO :)
      iRacing Driver :)

      1. bardzo trudna sprawa , Iza WGK 13/03/06 15:27
        ale zrób tak: skoro mają oddać ci kasę, to poproś ich o przefaksowanie (najpierw) a potem odesłanie korekty (faktury) i tam na niej zaznaczyli termin przelania gotówki. Od tego minionego terminu lecą już odsetki. Wtedy możesz ich straszyć Kaczmarski Incasso itd:-) Jaka to firma? Napisz proszę

        Dzwoń i rozmawiaj IMIENNIE z szefem (nie z serwisantem).

        How fortunate the man with none ...

        1. Firma to -MERITU -Artur SAS z Wroclawia , konto-usuniete1 13/03/06 17:47
          fiuty jakich malo.. Nie odebrali pisma z Fvat.. Wogole nie mam nic na pismie -- wsio na telefon. NIC qfa nie chceli podpisac etc.. Chyba potrzebuje pomocy kogos z Wroclawia..

          Nine Inch Nails to jest TO :)
          iRacing Driver :)

          1. gość i jego firma są ululane , yorg5 13/03/06 20:55
            wiem, bo moja firma wtopiła u niego 2 proce na socketA i sam go ścigałem. gosc sie już zwinął z interesem o ile mi wiadomo.

            The Borg's frightening appearance
            may scare small children.

            1. czyli nei ma szansy na odzyskanie kasy>? , konto-usuniete1 14/03/06 09:55
              Moze zebrac ludzi oszukanych i zalozyc mu proces czy cos?

              Nine Inch Nails to jest TO :)
              iRacing Driver :)

  4. jezu, RZ=ż , Iza WGK 13/03/06 12:39
    A teraz mały cytacik z forum dla sprzedawców:-)

    "Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (małymi literkami). 100% że klient rachunek czy paragon zgubi. "

    How fortunate the man with none ...

    1. ja zawsze biore fakture , Deus ex machine 13/03/06 13:30
      przynajmniej mam pewnosc, ze po pol roku nie wyblaknie jak papier termiczny .)

      "Uti non Abuti"

      1. my np. dajemy tylko faktury , Iza WGK 13/03/06 13:46
        Trudniej zgbuić, zwłaszcza ze zawsze radzimy spiąć z gwarancją. Zresztą Klient może prosić o duplikat faktury a paragonu już nie (bo nie jest imienny).

        Bierzcie ludziska faktury.... Sprzet to nie bułki w warzywniaku:-)

        How fortunate the man with none ...

        1. bułki w warzywniaku? , Wolf 13/03/06 19:24
          pomidory, ziemniaki, kalafior, ale bulki?

          Vey iz mir!

        2. nauczyłem się tego, kiedy pracowałem w jednym z wrocławskich sklepów , Dygnitarz/Wiche 13/03/06 20:02
          - faktura nie blaknie => dowód zakupu nie znika
          - faktura jest większa, niż paragon => trudniej ją zgubić
          - fakturę spiętą z kartą gwarancyjną jeszcze trudniej :)

          "Dziękuję niebu, że we wszystkich
          swoich instynktach pozostałem Polakiem."
          Friedrich Nietzsche

    2. jak już poprawiasz się to , Dabrow 13/03/06 15:30
      "Jezu" pisz z wielkiej litery ((-;

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

      1. hmmmm ciekawa teoria , Ranx 13/03/06 15:41
        a podasz jeszcze jakies konkrety?
        IMO nie ma 100% pewnosci ze dana osoba byla naprawde. :P

        (a jesli chodzilo o jeża?)

        o roztramtajdany charkopryszczańcu...

        1. khmmm , Dabrow 13/03/06 16:27
          Ranx - nawet jeśli to nie o "tego" Jezusa chodziło (umówmy się że to personalne czy się wierzy/nie wierzy że był/nie był) to jednak jest to imię. A że nie szło o jeża to pozwoliłem sobie wywnioskować (i tu moja teoria) z faktu że poniżej są ładnie zaogonkowane słówka.... Czepiasz się latających wiertarek wiesz? (((-:

          !!!!!TO JEST SPARTA!!!
          !Tu się nic nie zmienia!
          ------dabrow.com------

          1. staaaary , Ranx 13/03/06 22:47
            x6k.sdjfg to tez imie. no i co?
            przed chwila mialem kontakt z 3 ufokiem z tapczana:PP

            dobra dobra. czepiam sie.

            o roztramtajdany charkopryszczańcu...

            1. ojjj , Dabrow 14/03/06 00:16
              czepiasz się - ale jest czego - wiertarki tego roku nisko przelatują (-;

              !!!!!TO JEST SPARTA!!!
              !Tu się nic nie zmienia!
              ------dabrow.com------

        2. a tak bajdełejem to , Dabrow 13/03/06 16:29
          chyba doskwiera Ci brak Spiekowych wypocin żeby sobie popolemizować co? (((-;

          !!!!!TO JEST SPARTA!!!
          !Tu się nic nie zmienia!
          ------dabrow.com------

  5. Stawiam na ProLine. , Mms 13/03/06 16:40
    j.w.

    Pozdrawiam

    1. już kolega to potwierdził:-) , Iza WGK 13/03/06 16:42
      123

      How fortunate the man with none ...

      1. Nie zauwazylem. , Mms 13/03/06 16:44
        :))

        Pozdrawiam

  6. w jakim oddziale oddawałes ten sprzęt ? , PaszkfiL 13/03/06 23:20
    bo jakoś nie kojarze takiej sytuacji u mnie :/ z dugiej strony nagrywarki wymieniam góra do 3 dni ... no chyba że to Toshiba jakaś to wtedy mam problem co dac klientowi ...

    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    1. Wysłany został pocztą, do serwisu, wg. instrukcji ze strony www. , Artk 14/03/06 09:53
      dostałem potwierdzenie, od człowieczka, którego nazwiska wolałbym nie wymieniać, że nagrywarka dotarła do niego 8 lutego.

      1. ale w jakim oddziale ? , PaszkfiL 14/03/06 15:28
        Katowickim? Krakowskim? Gliwickim, Wrocławskim ??? w jakim ?jak w Katowickim to uderz do mnie na priva koniecznie

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. wysłałem do Wrocławia , Artk 14/03/06 18:09
          niestety nie pamietam czy na ul. Trzebnicką 33b, czy na ul. Biskupią 10a, musiałbym znaleźć kwitek z poczty.

          1. ojć :/ no niestety czuje sie bezwładny :/ , PaszkfiL 14/03/06 20:30
            żebyś to oddał w Katowicach to już byś dawno miał to wymienione :/

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

            1. może nastepnym razem, choć prawdopodobnie nigdy już nic nie kupię w , Artk 14/03/06 20:44
              proline. A najlepiej to żeby wogóle nie było okazji do reklamowania :-).

              1. hm :) e no nie mów tak ... , PaszkfiL 14/03/06 23:55
                ... to że WROCEK nawala nie znaczy że każdy oddział nawala :) np. ostatnio słysze często że serwis w Katowicach wychodzi na ludzi co mnie bardzo cieszy :) normalnie cholera :) moj plna w jakijś części się udało zrealizować bo terminy do około 7 dni roboczych wyrabiam :] a dziś klient mi pojechał po uczuciach ... wczoraj oddał dysk i dziś przychodzi że chce swój sprzęt - to mu mówie że nie zdążyłem jeszcze go przetestować - a on mi na to rzuca tekstem "ile mam jeszcze czekać - to już długo trwa !" n co krótko skomentowałem "Prosze mi pokazać serwis komputerowy który wymieni Panu dysk w ciągu 1 dnia bez jest uprzedniego stestowania to panu skrzynie piwa dam :D"

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL