Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Bonifacyz 03:02
 » piszczyk 01:43
 » Chavez 01:26
 » Chrisu 01:25
 » metacom 01:21
 » Martens 01:17
 » BoloX 01:16
 » Dzban 01:02
 » Qjanusz 00:53
 » Irys 00:51
 » ulan 00:41
 » RaPToRR 00:22
 » zibi13 00:10
 » esteban 23:52
 » alkatraz 23:48
 » Menah 23:36
 » luckyluc 23:27
 » Wolf 23:25
 » selves 23:24
 » wrrr 23:24

 Dzisiaj przeczytano
 36886 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OPENGL] Potrzebuje pomysłu na rozwiąznie zadanka i JAkiejś dobrej stronki z kursem , john565 15/03/06 20:01
no wsumie sytuacja wyglada tak, zaczynam sie bawić opengl-em przy pomocy dev c++ i SDL-a no i mam problem w znalezieniu jakiegos kursu OPENGL ale nie zabardzo wymiksowanego z jakims c lub innym językiem, od razu mówie że NeHe już czytywałęm ale jak dla mnie to tam zdeka jest za szybko wszytsko wytłumaczone, aja tak bym chiał po kolei krok po kroczku, jak to jest z kolejnościa i zarządzniem poszczególnyi obiektami, obrotami kolizjami itp

no jakie zadaniem, więc jest sobie coś na kształt zegara,

dwie wskazówki które sie obracają, a na dłuższej wskazówce jest taki sam zestaw wskazówek (mniejszy), który się obraca

dzieki zalbo za sugestie, albo za kursik co pozwoli mi w zrozumieniu tego

f*ck

  1. hmm , Czarek 15/03/06 20:20
    > NeHe już czytywałęm

    a co to takiego to NeHe?

    1. noo aż dziw że ci sie w google wpisac nei chiało , john565 15/03/06 20:23
      http://nehe.gamedev.net/lesson.asp?index=01

      f*ck

      1. hmm , Czarek 15/03/06 20:44
        dzieki - ostatnio jakis leniwy jestem (chyba przez koniec zimy)

        :)

    2. najlepszy kurs do 3d , bartek_mi 15/03/06 21:45
      na sieci

      nic prostrzego nie znajdziesz - proponuje poczytac o macierzach i operacjach macierzowych
      (kazda ksiazka o grafice ma przynajmniej jeden rozdzial o matemtyce), iloczynach skalarnych, wektorowych, wektorach normalnych, sposobach oswietlenia, cieniowania, triangulacji, teksturowania. potem vs i ps i juz wszystko umiesz :)

      dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

      1. a moze by tak linka :> , biEski 15/03/06 23:59
        bo cos nie widac :P

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL